עמוד 4 מתוך 8 ראשוןראשון ... 23456 ... אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 138

אשכול: הרלב"ד מוציאה תכנית הכשרה חדשה לרוכבי דו-גלגלי

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,101
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    מה ההבדל בין הקורס רכיבה המתקדם לקורס לימוד רכיבה (הכנה לטסט) שיש היום?
    למה לא לעשות מבחן תיאוריה ושמישהו יראה לך איפה הקלאץ' והברקס? למה אחד בסדר והשני לא? על שניהם אתה משלם מכיסך, ושניהם נועדו כדי לשמור בעיקר על עצמך מעצמך. ובואו נדבר שניה על החובה לחבוש קסדה... למה שם לא עובר הגבול? (אני בכוונה מקצין ועושה קצת דמגוגיה).

    עם כל כמה שאני מתעב את רוכבי הגופיה שעושים בכביש כבשלהם (ומודה שלפעמים גם מאחל להם קצת דארוויניזם), החברה כחברה, וגם אני בתוכה, מעדיפים לא לפתוח את עיתון הבוקר עם עוד כתבה על רוכב הרוג.
    ההצעות שעולות, ושניתן להתווכח על היעילות שלהן, חשובות לא בגלל הפתרון הספציפי שהן מציעות, אלא בעיקר כי הן מראות שיש הסתכלות על הנושא והכרה בצורך לשפר. זה רק צעד בכיוון שיכול להוביל למגמה של שיפור.
    אגב, שלא תטעו, אני לא שולל את הגישה של "הריבון לא צריך להתערב לי". מבין לחלוטין אנשים שזאת הגישה שלהם. רק שאני קצת יותר קונפורמי. יש כאן שיקפצו ויגידו כנוע, צאן מובל לטבח, "רק דגים מתים שוחים עם הזרם", סבבה, ייתכן והם צודקים...

    גילוי נאות,
    עשיתי קורס רכיבה,
    אני ממליץ בחום ואף משכנע כל רוכב חדש בסביבה הקרובה שלי לעשות קורס.
    פה אתה טועה, מי שנושא באחריות לנפגעי תאונות הדרכים זו שרת התחבורה.

    הרלב"ד הוא מלכ"ר בשם הקודם המועצה לבטיחות בדרכים...גוף ללא שום אחריות מעשית פרט לייעוץ, אין להם שום עניין חוץ מלהצטייר כמייצרים עבודה
    שתכסה על חוסר העשייה והרלוונטיות שלהם, רוב התקציב שלהם הולך על משכורות ותשלומים למחקרים אקדמיים לכאורה בנושא, מה שנישאר מושקע
    בסרטוני תדמית שלא מועילים ולא מעניינים אף אחד.

    השליטה של המדינה צריכה להיות באיכות לימוד הנהיגה/רכיבה, בתכנים, באיכות ההדרכה ובמבחנים, כי הרישיון הוא תעודה רשמית של מדינת ישראל
    והיא הנושאת באחריות.

    לימוד נהיגה מונעת ניתן לעבריינים שחזרו על העבירות כמה פעמים והצליחו לצבור נקודות, טבעי שהם יצטרכו הדרכה ולימוד מחדש, אבל להכריח ציבור
    שלם חלקם אפילו ללא עבירות תנועה רק בגלל שהם מחזיקים אופנוע היא בפרוש אכיפה בררנית, או הטלת דופי בציבור שלם כהכללה. אגב אם המדינה
    מרגישה שזה נכון, שתשלם היא על הקורס ותתנה את זה בחידוש הרישיון אחת לכמה שנים. (זה ייפול ויעלם יותר מהר ממחשבה הגיונית אצל מירי רגב).

    מה באמת צריך לעשות?

    לימוד רכיבה דומה לחו"ל בגרמניה/צרפת. מבחני שליטה מחמירים, נהיגה מונעת בתום השנה הראשונה לרישיון. המעבר לליגה של A1 תחייב קורס רכיבה
    בסיסי נוסף והמעבר לרישיון A קורס רכיבה מתקדם.

    את שאר התקציב להתחיל להשקיע בחינוך לתרבות נהיגה החל מהכיתות הנמוכות והרבה בשנה שלפני הוצאת רישיון הנהיגה. תהליך ארוך!

    נושא רישיון נהיגה ישראלי צריך להיות לפחות ברמה של נושא רישיון נהיגה אירופאי. וגם זה לא ימנע לחלוטין תאונות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    פה אתה טועה, מי שנושא באחריות לנפגעי תאונות הדרכים זו שרת התחבורה.
    נשים בצד אם צריך בכלל שר תחבורה. האחריות שלו זה *תחבורה*. כבישים, תשתיות.
    יש לנו המון שרים לכל דבר, אם היו רוצים היו שמים שר ״לענייני נפגעי תאונות דרכים״, או ״שר למניעת תאונות דרכים״.
    עוד לא הגענו ברוך השם לטמטום כזה.

    מתי אנשים יתחילו להסתכל על *עצמם*! כל כך פשוט.
    לא צריך בכלל להיות רישיון שבאחריות הפקידים של המדינה.

    צריכות להיות חברות הדרכה פרטיות (בדיוק כמו שיש היום מורי נהיגה), רק שהם צריכים לשרת את הנהג-לעתיד, ולא את ״משרד התחבורה״.
    למעשה במקום ללמדת בן אדם ״לעבור טסט״, התכנים יהיו בהתאם למציאות. אסטרטגיות נהיגה/ רכיבה וכן הלאה.
    ובסוף עולים לכביש. טסט? למה צריך אותו. השרוש הזה זאת הוכחה שגם ככה זה לא מבטיח שום דבר.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    מה ההבדל בין הקורס רכיבה המתקדם לקורס לימוד רכיבה (הכנה לטסט) שיש היום?
    למה לא לעשות מבחן תיאוריה ושמישהו יראה לך איפה הקלאץ' והברקס? למה אחד בסדר והשני לא? על שניהם אתה משלם מכיסך, ושניהם נועדו כדי לשמור בעיקר על עצמך מעצמך. ובואו נדבר שניה על החובה לחבוש קסדה... למה שם לא עובר הגבול? (אני בכוונה מקצין ועושה קצת דמגוגיה).

    עם כל כמה שאני מתעב את רוכבי הגופיה שעושים בכביש כבשלהם (ומודה שלפעמים גם מאחל להם קצת דארוויניזם), החברה כחברה, וגם אני בתוכה, מעדיפים לא לפתוח את עיתון הבוקר עם עוד כתבה על רוכב הרוג.
    ההצעות שעולות, ושניתן להתווכח על היעילות שלהן, חשובות לא בגלל הפתרון הספציפי שהן מציעות, אלא בעיקר כי הן מראות שיש הסתכלות על הנושא והכרה בצורך לשפר. זה רק צעד בכיוון שיכול להוביל למגמה של שיפור.
    אגב, שלא תטעו, אני לא שולל את הגישה של "הריבון לא צריך להתערב לי". מבין לחלוטין אנשים שזאת הגישה שלהם. רק שאני קצת יותר קונפורמי. יש כאן שיקפצו ויגידו כנוע, צאן מובל לטבח, "רק דגים מתים שוחים עם הזרם", סבבה, ייתכן והם צודקים...

    גילוי נאות,
    עשיתי קורס רכיבה,
    אני ממליץ בחום ואף משכנע כל רוכב חדש בסביבה הקרובה שלי לעשות קורס.
    זה לא קשור לקונפורמי. ברחתי מהמשטרה יותר מפעם אחת וגם אני מפציר בכל רוכב שאני מכיר לעבור את הקורס. מי שחושב שזה סותר אחד את השני מוזמן להסביר.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מכיוון שזאת דיעה,
    אני לא יכול להיות טועה.
    ומה אכפת לי מי עומד מאחורי התכנית, הרלב"ד, היס"מ או הרכב"ל? ברגע שיש דיבור על זה, זה בתודעה. וברגע שזה בתודעה, זאת תחילת הדרך.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הנה עוד אחד:
    https://www.facebook.com/Bezazelsmot...91586234329079

    להזכירכם רצו גם בעבר להגביל את האופנועים בארץ ל100 כ"ס ולחייב את כולם לרכב עם אפודה זוהרת ופסים זוהרים על הקסדה. כן, אמיתי לגמרי.
    פשוט אין גבולות. כל מחוקק רוצה שיישארו על שמו חוקים להראות שהוא עשה "עשייה". התוצאה זה זרם בלתי נגמר של חוקים תקנות ובריוקרטיה שהפכו כבר את מדינת ישראל למדינת משפטזציה אחת גדולה.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    אני זוכר שבשלהיי ה2000 הייתי רואה קשיש מזוקן על סוזוקי fm50 אדום.
    תמיד תהיתי איך הוא לא נהרג נוכח צורת הרכיבה שלו.
    כיום אני תוהה האם הוא עבר לקלנועית.

    בכל מקרה ישנם מלא משתנים.

    לתחושתי הבעייה העקרית זו המנטליות של משתמשי הכביש הרתעה מועטה ואכיפה לא מספקת.

    אם ידחפו לנו על שימוש בפלא פון דוח כבד ושליליה משמעותית אני בטוח שהפלאפון ישב במקום נסתר הרחק מעיניי הנהג והשוטר.

    אם יתנו למשאית עם חריגה במשקל חצי מליון שקל לבעל הבית החרמה לחודשיים של המשאית ועוד איזו עשירייה לנהג אני בטוח ששתייהם יחשבו פעמיים.

    כך גם על עבטרות מהירות בריונות ועוד.

    אז נכון זה תרחיש בלהות אבל אני מאמין שאחרי פשיטת רגל אחת או שתיים וכמה שלילות השמועה תצא שיש שריף חדש בעיר.

    כעת אולי שושנים רוצה להרים את הכפפה.

    נ.ב

    בתי המשפט גם אחראים בצורה כזו או אחרת עם עונשים לא מוסברים.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    לתחושתי הבעייה העקרית זו המנטליות של משתמשי הכביש הרתעה מועטה ואכיפה לא מספקת.

    אם ידחפו לנו על שימוש בפלא פון דוח כבד ושליליה משמעותית אני בטוח שהפלאפון ישב במקום נסתר הרחק מעיניי הנהג והשוטר.

    אם יתנו למשאית עם חריגה במשקל חצי מליון שקל לבעל הבית החרמה לחודשיים של המשאית ועוד איזו עשירייה לנהג אני בטוח ששתייהם יחשבו פעמיים.

    כך גם על עבטרות מהירות בריונות ועוד.

    אז נכון זה תרחיש בלהות אבל אני מאמין שאחרי פשיטת רגל אחת או שתיים וכמה שלילות השמועה תצא שיש שריף חדש בעיר.

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    יש כזה ביטוי באנגלית - virtue signalling.
    כן, המנטליות של *שאר* משתמשי הכביש היא בעייתית, לא שלך כמובן, אבל *הם* צריכים להתחיל לחטוף.

    ובכן פתרון פשוט לכאורה, איך לא חשבו על זה קודם? האמנם?
    אבל בוא נגיד שבאמת פשוט לביצוע.
    למה שלא נעשה פיילוט במשפט פלילי של גניבה, סחיטה באיומים, רצח.

    אלו עבירות הרבה יותר חמורות, אז העונש כמובן צריך להיות עוד יותר חמור.
    למשל על השולחן:
    - גניבה = קטיעת ידיים
    - רצח = עונש מוות (עין תחת עין)
    אני בטוח שככה אחרי כמה ידיים קטועות, וכמה הוצאות להורג פומביות נוכל לסגור את בתי הכלא!

    אהה, לא רגע..זה הכל נעשה כבר. בזמנים שונים, במקומות שונים....
    אז אם עם ענישה כזאת מארץ הסיוטים לא מצליחים למנוע אפילו את העבירות הכבדות ביותר, אתה חושב שחוץ מלהפוך את חיינו לסיוט, ולהרוס מדי פעם חיים סלקטיבית של מישהוא (למען ייראו וייראו) - זה באמת יעזור?

    החיים זה לא רק דופק.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ...

    אז אם אנחנו מאמצים את התובנה שככל שהרוכב יהיה מיומן יותר, ידע לקרוא נכון סיטואציות על הכביש (ניסיון) הוא יפגע פחות אז צריכים
    לשים את המשאבים על לימוד ותרגול נכון ומתאים.
    ...
    בדיוק מה שאמרתי. לא משנה לי איך והדרך כל עוד העלות לרוכב \ למדינה שפויה- לעומת עלות התאונות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי lygav צפיה בהודעה
    .....
    כן, המנטליות של *שאר* משתמשי הכביש היא בעייתית, לא שלך כמובן, אבל *הם* צריכים להתחיל לחטוף.
    - גניבה = קטיעת ידיים
    - רצח = עונש מוות (עין תחת עין)
    אני בטוח שככה אחרי כמה ידיים קטועות, וכמה הוצאות להורג פומביות נוכל לסגור את בתי הכלא!...
    אהה, לא רגע..זה הכל נ...עשה כבר. בזמנים שונים, במקומות שונים....
    אני חושב שידע משנה ומשפיע ישירות על התנהגות. בכל תחום. קורס נהיגה יכול להשפיע גם על תרבות הנהיגה.
    וסתם לידע כללי שלא מייצג את עמדת מרשי- בסעודיה כמעט ואין גניבות.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    בדיוק מה שאמרתי. לא משנה לי איך והדרך כל עוד העלות לרוכב \ למדינה שפויה- לעומת עלות התאונות.
    מי זאת ״המדינה״ הזאת? אתה מכיר אותה? אני לא יודע מי זאת.
    אני מכיר אנשים. אי אפשר לחייב ״מדינה״, אבל אפשר לחייב אנשים. אותך ואותי.
    ולכן אם אתה בכח מוציא ממני כסף כדי לנסות ללמד אחרים או את עצמך על חשבוני - זאת גניבה ואני לא יכול שלא להתנגד לזה.


    אני חושב שידע משנה ומשפיע ישירות על התנהגות. בכל תחום. קורס נהיגה יכול להשפיע גם על תרבות הנהיגה.
    וסתם לידע כללי שלא מייצג את עמדת מרשי- בסעודיה כמעט ואין גניבות.
    אולי אתה מכיר אולי לא אבל יש מלה כזאת: דמגוגיה.
    אחד הדרכים לזהות אותה זה למשל כאשר נעשית השלכת הפרט אל הכלל, או שימוש בעובדות בלתי קשורות.

    למדתי בחיים להסתכל לא על מה אנשים אומרים, אלא למה הם עושים כי אנשים מצביעים ברגליים.
    ולמרות מה שכל הזמן קוראים בפורומים/פייסבוק - במציאות משום מה אנשים עושים את מה שעושים.
    ואלו לא אנשים שנפלו מהירח, זה אותם האנשים שבבוקר כתבו ״להגביר אכיפה, לזרוק לכלא על מהירות״ , ובצהריים חותכים נתיב/גונבים רמזור/עוברים על המהירות...

    אבל כמו במקרה של לוקי, *אצלם* זה היה מכורח הסיטואציה, פשוט אצל כל השאר זה כי *הם* בהמות.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,101
    ציטוט נכתב במקור על ידי lygav צפיה בהודעה
    מי זאת ״המדינה״ הזאת? אתה מכיר אותה? אני לא יודע מי זאת.
    אני מכיר אנשים. אי אפשר לחייב ״מדינה״, אבל אפשר לחייב אנשים. אותך ואותי.
    ולכן אם אתה בכח מוציא ממני כסף כדי לנסות ללמד אחרים או את עצמך על חשבוני - זאת גניבה ואני לא יכול שלא להתנגד לזה.






    אולי אתה מכיר אולי לא אבל יש מלה כזאת: דמגוגיה.
    אחד הדרכים לזהות אותה זה למשל כאשר נעשית השלכת הפרט אל הכלל, או שימוש בעובדות בלתי קשורות.

    למדתי בחיים להסתכל לא על מה אנשים אומרים, אלא למה הם עושים כי אנשים מצביעים ברגליים.
    ולמרות מה שכל הזמן קוראים בפורומים/פייסבוק - במציאות משום מה אנשים עושים את מה שעושים.
    ואלו לא אנשים שנפלו מהירח, זה אותם האנשים שבבוקר כתבו ״להגביר אכיפה, לזרוק לכלא על מהירות״ , ובצהריים חותכים נתיב/גונבים רמזור/עוברים על המהירות...

    אבל כמו במקרה של לוקי, *אצלם* זה היה מכורח הסיטואציה, פשוט אצל כל השאר זה כי *הם* בהמות.
    אתה מלא זעם, מה ההצעה שלך?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי lygav צפיה בהודעה
    ...
    ולכן אם אתה בכח מוציא ממני כסף כדי לנסות ללמד אחרים או את עצמך על חשבוני - זאת גניבה ואני לא יכול שלא להתנגד לזה.
    ...דמגוגיה.
    אחד הדרכים לזהות אותה זה למשל כאשר נעשית השלכת הפרט אל הכלל, או שימוש בעובדות בלתי קשורות.
    1. אני
    2. מוציא ממך כסף
    3. בכוח , בגניבה
    4. כדי ללמד את עצמי ואחרים

    מה שכתבת הוא לא דמגוגיה אלא איש קש שמצפה גוש חריוני שוורים.
    בפעם השלישית בשרשור זה- בדיוק כמוך אני מביע כאן את עמדתי.
    אני לא שר התחבורה, נבחר ציבור, מקבל החלטות קובע גורלות ולא עושה בריתות בשעות הפנאי.
    לא הוצאתי ממך שקל ובטח שלא גנבתי
    - גם לא בכוח.

    עכשיו תנשום ותנסה להבין מה כתבתי.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    דיברת על קשיש על fm...
    אתה בטוח שלא מדובר על וספה שעונה לשם סופי?

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    את הבדיחה הזאת הבנתי

    לא הקשיש על סופי ללא שיער
    ההוא אני חושב שביצבץ לו שיער מתחת לקסדה והיה מזוקן

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    בוא קצת נעבור על הכתוב.

    רשמתי משתמשי הכביש לא ציינתי אני,;הם, אתם אתה, או אנחנו.
    מושג כולל כאשר הוא מכוון במקרה הזה לאותם אלו שהם בעייתיים כולל עבדיך הנאמן שכדי להמנע מצרות החליף את האופנוע שהוא רכב עליו למשהו רגוע יותר מפחד מהענישה.


    מסכים איתך שיש לנו בעייה גם מול הדין הפלילי ואני בהחלט חושב שצריך להחמיר את הענישה עם דגש על עבריין מועד שזו עבירה שנייה שלישית וכן הלאה.

    לחתוך לגנבים את הידיים או לרוצחים או לאנסים וכדומה אתה יודע מה אחרי משפט שלישי או רביעי (או מה שתחליטו) לא נראה לי כמו רעיון גרוע במיוחד.

    אבל יותר ריאלי שמי שחוזר למאסר בפעם השנייה או השלישית כבר יוכר כלא בר שיקום ואז מלונית מעשיהו או כל כלא אחר תהיה ענישה ולא מתקן שיקומי.

    כאשר כדיי לקבל הטבות כגון בשר או כל דבר מעבר לצורך בסיסי לקיום האסיר יצטרך לשלם עליו וזה דרך עבודות שהוא יהיה יבצע לטובת תשלום משכורות הסוהרים הכלא והמזון בתוך המסגרת הסגורה בא הוא מרצה את שארית חייו (טוב הגזמתי קצת עם שארית חייו).

    chin gang

    בתי המשפט פה רחמנים והאמת שעם חוסר גיבוי לשוטרים ועוד כהנה וכהנה סיבות אנו חיים במדינה שהופכת לאט לאט לגן עדן לקרימינלים.

    בכל מקרה הכביש הפך לזירת קרב.
    אנשים מתנהגים כמו חיות טרף והטימטום חוגג ולא ברמה של טעות נהג אלא ברמה פלילית ראה ערך רוכבים ונהגים שבולמים בכוונה לפני רכב שזו אלימות לשמה וכמובן העארס המצוי שגם יתצא עליך עם נבוט.

    ענישה אכיפה ומשטרה חזקה לדעתי יעשו את זה במקביל לחינוך.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #15
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    בוא קצת נעבור על הכתוב.

    רשמתי משתמשי הכביש לא ציינתי אני,;הם, אתם אתה, או אנחנו.
    מושג כולל כאשר הוא מכוון במקרה הזה לאותם אלו שהם בעייתיים כולל עבדיך הנאמן שכדי להמנע מצרות החליף את האופנוע שהוא רכב עליו למשהו רגוע יותר מפחד מהענישה.


    מסכים איתך שיש לנו בעייה גם מול הדין הפלילי ואני בהחלט חושב שצריך להחמיר את הענישה עם דגש על עבריין מועד שזו עבירה שנייה שלישית וכן הלאה.

    לחתוך לגנבים את הידיים או לרוצחים או לאנסים וכדומה אתה יודע מה אחרי משפט שלישי או רביעי (או מה שתחליטו) לא נראה לי כמו רעיון גרוע במיוחד.

    אבל יותר ריאלי שמי שחוזר למאסר בפעם השנייה או השלישית כבר יוכר כלא בר שיקום ואז מלונית מעשיהו או כל כלא אחר תהיה ענישה ולא מתקן שיקומי.

    כאשר כדיי לקבל הטבות כגון בשר או כל דבר מעבר לצורך בסיסי לקיום האסיר יצטרך לשלם עליו וזה דרך עבודות שהוא יהיה יבצע לטובת תשלום משכורות הסוהרים הכלא והמזון בתוך המסגרת הסגורה בא הוא מרצה את שארית חייו (טוב הגזמתי קצת עם שארית חייו).

    chin gang

    בתי המשפט פה רחמנים והאמת שעם חוסר גיבוי לשוטרים ועוד כהנה וכהנה סיבות אנו חיים במדינה שהופכת לאט לאט לגן עדן לקרימינלים.

    בכל מקרה הכביש הפך לזירת קרב.
    אנשים מתנהגים כמו חיות טרף והטימטום חוגג ולא ברמה של טעות נהג אלא ברמה פלילית ראה ערך רוכבים ונהגים שבולמים בכוונה לפני רכב שזו אלימות לשמה וכמובן העארס המצוי שגם יתצא עליך עם נבוט.

    ענישה אכיפה ומשטרה חזקה לדעתי יעשו את זה במקביל לחינוך.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    ואולי ננסה אחרת. לאו דווקא לדחוף עונשים סטייל אמריקה, שמה מרוויחים כסף מאסירים ולכן גם יש אינטרס לדחוף אנשים להיות עבדים בכלא.
    אולי דווקא מדינות באירופה שיש להם שיעור פשיעה יותר נמוך ופחות רציבדיזם צריכות להיות המודל שלנו?
    משתמש בכביש שחטף אלפייה קנס יחשוב פעמיים אם לגעת במכשיר המשוקץ שוב. אבל לשים אסיר בכלא לא תורם לשום דבר.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 07-06-2018, 01:09
  2. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-12-2016, 22:29
  3. מחצית מרוכבי הדו-גלגלי רוכבים ללא ביטוח חובה!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 05-11-2016, 22:24
  4. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-12-2015, 21:10
  5. בטיחות - פס הגנה לרוכבי דו גלגלי
    על ידי עמרי בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 12:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO