עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 38

אשכול: כיוון שסתומים בהונדה nc

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    106

    כיוון שסתומים בהונדה nc

    Nc עם 72000 , לא עבר כיוון שסתומים, רציתי לשמוע קצת מאנשים שביצעו לבד, מה הסיכוי שיש תזוזה במרווחים והאם מומלץ לבצע בדיקה בכל מקרה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כשיש הוראה בספר מומלץ לבצע בדיקה.
    לא תמיד המרווח זז.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tomerh צפיה בהודעה
    Nc עם 72000 , לא עבר כיוון שסתומים, רציתי לשמוע קצת מאנשים שביצעו לבד, מה הסיכוי שיש תזוזה במרווחים והאם מומלץ לבצע בדיקה בכל מקרה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    חובה לעשות. לnc קל יחסית לכוון כי הוא עם בורג כיוון ולא עם שימסים. גם הגישה יחסית מאוד קלה.
    על הצד השלילי, בתצורה הזאת השסתומים יוצאים מכיוון יותר מהר.
    אתה אמור לעשות כיוון כל 16 או 24 לא זוכר כבר. וודאי שהם לא בכיוון.
    שסתומים סגורים מדי מסכנים לך מאוד את הכיס.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    עם כל הכבוד למגיב מעליי הדברים שהוא רושם הם גנריים ולא מדויקים.

    דבר ראשון זה לא וודאי שהם לא בכיוון.
    שני - שסתומים סגורים לא מסכנים לך מאוד את הכיס.
    ושלישי - שסתומים לא תמיד סגורים מידי לעיתים הם דווקא פתוחים מידי.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אני 90% שהם לא יהיו בכיוון.
    עזרתי לחבר לעשות את הכיוון שסתומים בnc ולפני זה ראיתי כמה סרטונים ביוטיוב שרובם עשו באזור ה24K של הכלי ובכולם זה לא היה במרווח.
    ככה שאם לא כיוונו מעולם... אז ב72000... סיכוי קלוש.
    שסתומים סגורים מדי דווקא מאוד יסכנו לו את הכיס כי הם אתה רוכב ממספיק זמן עם שסתומים כאלה הם נוטים להישרף ויכולים לגרום נזק גדול למנוע.
    ממה שאני מכיר ברוב הכלים השסתומים נוטים להיסגר ולהיות סגורים יותר ככל שעובר הזמן, אבל מניח שלא בכל הכלים זה ככה.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אני 90% שהם לא יהיו בכיוון.
    עזרתי לחבר לעשות את הכיוון שסתומים בnc ולפני זה ראיתי כמה סרטונים ביוטיוב שרובם עשו באזור ה24K של הכלי ובכולם זה לא היה במרווח.
    ככה שאם לא כיוונו מעולם... אז ב72000... סיכוי קלוש.
    שסתומים סגורים מדי דווקא מאוד יסכנו לו את הכיס כי הם אתה רוכב ממספיק זמן עם שסתומים כאלה הם נוטים להישרף ויכולים לגרום נזק גדול למנוע.
    ממה שאני מכיר ברוב הכלים השסתומים נוטים להיסגר ולהיות סגורים יותר ככל שעובר הזמן, אבל מניח שלא בכל הכלים זה ככה.
    אני לא מדבר ספציפית על ה NC ואולי שם אני טועה.
    אבל לא בכל הכלים השסתומים נוטים להיסגר.

    לגבי שרפת השסתומים.
    כמה זמן זה מספיק?
    לדעתך \ מנסיונך?

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    106
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אני 90% שהם לא יהיו בכיוון.
    עזרתי לחבר לעשות את הכיוון שסתומים בnc ולפני זה ראיתי כמה סרטונים ביוטיוב שרובם עשו באזור ה24K של הכלי ובכולם זה לא היה במרווח.
    ככה שאם לא כיוונו מעולם... אז ב72000... סיכוי קלוש.
    שסתומים סגורים מדי דווקא מאוד יסכנו לו את הכיס כי הם אתה רוכב ממספיק זמן עם שסתומים כאלה הם נוטים להישרף ויכולים לגרום נזק גדול למנוע.
    ממה שאני מכיר ברוב הכלים השסתומים נוטים להיסגר ולהיות סגורים יותר ככל שעובר הזמן, אבל מניח שלא בכל הכלים זה ככה.
    עזרתי לי להחליט לא להתלבט ולעשות, אחרי שצפיתי וקראתי מספר מדריכים יש לי שאלה כללית לגבי מד העלים, אני מבין שמכניסים פעם אחת עלה קטן יותר ולאחר מכן עלה גדול יותר , השאלה מה אחרך כך ... אמור להיות עלה בדיוק במידה של הגדרות היצרן ואותו מכניסים ומכוונים בהתאם? שאלה של מתחיל אני יודע....


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אני לא מדבר ספציפית על ה NC ואולי שם אני טועה.
    אבל לא בכל הכלים השסתומים נוטים להיסגר.

    לגבי שרפת השסתומים.
    כמה זמן זה מספיק?
    לדעתך \ מנסיונך?
    קשה להגיד. אני מניח שזה תלוי בכמה הם סגורים וגם במזל.
    אני מניח שמקרים קיצוניים שהם מאוד מהודקים אז אפשר לגרום נזק אפילו בכמה נסיעות, אבל זה יהיה יותר נדיר כי כנראה שיהיו סימנים אחרים כמו מנוע שלא יחזיק סרק ויכבה ואולי גם שינוי בביצועים של האופנוע וכדומה.
    המצב היותר סביר, זה שסתומים שמהודקים קצת יותר מדי ואז בנסיעה של אלפי ק"מ גורמים נזק מצטבר ופתאום "הלך מנוע", וזה הונדה איך זה יכול להיות?!?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tomerh צפיה בהודעה
    עזרתי לי להחליט לא להתלבט ולעשות, אחרי שצפיתי וקראתי מספר מדריכים יש לי שאלה כללית לגבי מד העלים, אני מבין שמכניסים פעם אחת עלה קטן יותר ולאחר מכן עלה גדול יותר , השאלה מה אחרך כך ... אמור להיות עלה בדיוק במידה של הגדרות היצרן ואותו מכניסים ומכוונים בהתאם? שאלה של מתחיל אני יודע....


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    יש מידות מדויקות בספר רכב. מתחילים מהעלה שבמרווח הנכון.
    העלה הנכון צריך להיכנס עם שפשוף קל ודי חלק.
    העלה שמעליו צריך לא להיכנס בכלל או להכנס רק בכוח.
    אם פתוח מדי מהדקים, אם מהודק מדי משחררים - עד שמגיעים לתוצאה הרצויה.
    אם זה פעם ראשונה אז שים לב שהפלאגים בחוץ, שהמנוע מכוון בדיוק לנקודה הנכונה ושאתה לא מתבלבל בין שסתומי פליטה\יניקה.
    בקיצור תעשה 1:1 מה שרשום בספר רכב.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    106
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    יש מידות מדויקות בספר רכב. מתחילים מהעלה שבמרווח הנכון.
    העלה הנכון צריך להיכנס עם שפשוף קל ודי חלק.
    העלה שמעליו צריך לא להיכנס בכלל או להכנס רק בכוח.
    אם פתוח מדי מהדקים, אם מהודק מדי משחררים - עד שמגיעים לתוצאה הרצויה.
    אם זה פעם ראשונה אז שים לב שהפלאגים בחוץ, שהמנוע מכוון בדיוק לנקודה הנכונה ושאתה לא מתבלבל בין שסתומי פליטה\יניקה.
    בקיצור תעשה 1:1 מה שרשום בספר רכב.
    תודה, לגבי הפלאגים באמת זה משהו שלא כלכך מצויין עד הסוף... מה הסיבה דרך אגב?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הפלאג יוצר וואקום\דחיסה שמקשה לסובב את המנוע.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    הבהרה קטנה, כי יש פה בלבול.
    שסתום סגור לא יכול להיות סגור מדי.
    מה שסגור מדי הוא המרווח. כמתבקש מהפעולה ״כוון מרווח שסתומים״.
    כאשר המנוע מתחמם והמרווח לשסתום קטן(סגור) ממה שהגדיר היצרן, יש סיכוי טוב שהשסתום דווקא יישאר פתוח ולא ייסגר כמו שצריך.

  13. #13
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    איזה סלט!

    במנוע שעובד המגמה שהשסתומים יוצאים מהכיוון,זה חופש,נקישות,רווח גדול.
    במצב הזה השס' נפתח פחות המרווח שס'.
    שס' פתוח,שהמרווח קטן והשס' לא נסגר עד הסוף,הגזים "מחלחלים" דרך המרווח ושורפים שסתומים ותשובות שס'.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מגזים שמחלחלים מבעד לשסתום ועד לשרפה..
    בכל ראש תהיה דליפת שסתומים עם הגיל.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    106
    עוד שאלה קטנה , בסיום לאחר שמחזירים את מכסה השסתומים כדאי להחזיר את האטם המקורי או להשתמש בדבק סיליקון - gasget sealer, תודה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. כיוון שסתומים
    על ידי awadbisharat בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-08-2019, 20:09
  2. כיוון שסתומים במובי
    על ידי 2pac בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 12-09-2018, 09:23
  3. כיוון שסתומים מוטוקרוס.
    על ידי Shahaf 46 בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 10-11-2016, 18:36
  4. כיוון שסתומים yz450f
    על ידי markoo בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-11-2015, 20:12
  5. נשברה הברגה בעת כיוון שסתומים
    על ידי svechinsky בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 19:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO