אני לא מצליח להבין את צורת המושב... איך... יושבים בתוך זה? זה כמו טיטול!
זה אופנוע לנשים בלבד?
2014-bmw-r1200r-8.jpg
https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...1200r%2007.htm
200 קילו יבש.. הבנתי שהקלאץ' מניאק וצריך לחצות את האופנוע ל-2 כדי לגעת בו, אבל חוץ מזה.. daing
לא ידעתי שיש בוקסרים מודרניים שהוציאו להם את הבן, שניקזו להם את הבצקת, שנתנו להם אנטי היסטמין וכו'. אף פעם לא ראיתי כזה.. מה אני מפספס? מה רע בו בעצם? הגיעו כאלה לארץ, או רק שמנדריקים בציון?
אני לא מצליח להבין את צורת המושב... איך... יושבים בתוך זה? זה כמו טיטול!
זה אופנוע לנשים בלבד?
פנס עגול מפרגנים מדי פעם אבל מושבים שטוחים לא עושים יותר, לא יודע למה![]()
בבמוו לכל אופנוע יש 3 מושבים לבחור, בתמונה זה נראה לי הנמוך
לגבי הקלאץ באיזור 2015 לפי מה שאני זוכר הקלאץ עבר קדימה והוא עכשיו רב דיסקי מה שאומר תחזוקה פשוטה, בישנים יותר להחליף קלאץ זה מטורף.
הבנתי שבחדשים האלטרנטור תפס את המקום של הקלאץ' באמצע
זה באמת נכון שזה המנוע שמעביר הכי פחות ויברציות לרוכב? כי אחרת הוא סתם בולט..
1 - יש כאלו בארץ כבר שנים.. מיובא סדיר ויש כאלו רצים בכבישים של א.הקויידש
2 - ה R1200 מנוע האויר-שמן עד 2014, עם קלאץ' יבש, ואכן צריך לפרק את הכלי ל 2 כדי לטפל/להחליף קלאץ'.. לאידע כמה מחזיק היבש בהשוואה לרטוב, אבל אם לא רוכבים בפקקים תדיר ובזחילה בעיר הרבה, אמור להחזיק יותר ממאה אלף ++ ק"מ.
וכפי שדרזדנר ציין, מ 2015 המנוע קיבל קירור נוזל (מכונה LC) לכל שלל דגמי ה R (חוץ מה NINET שנשאר עם האויר-שמן) עם קלאץ' רטוב שעבר קדימה. ואכן מעידים שהוויברציות לרוחב עקב הבוקסר ירדו.
3 - רכבתי רכיבת מבחן 3 שעות ב 2017 על ה R1200R-LC (קירור הנוזל), כלי חמוד ביותר. הבעיה אצלי איתו היתה - השוואה ל K1200S עם 4 בשורה ופול פיירינג (אם כבר רציתי את ה RS למבחן, אבל לא היה אז כלי מבחן בדלק מוטורס). כבר בכביש 1 שיצאנו מת"א לכיוון נס הרים קיללתי ת'אמא של הכלי !!!, תנוחה רוח/חוסר מיגון והבוקסר המתנדנד לצדדים (עדיין מורגש משהו!) בעצירות רמזורים לא נתנו לי מנוח. יש לציין שחבר שבא איתי ולקח את ה 1000XR ציין כשהיה מאחורי חלק מכבישי נס הרים לא ראה אותי אף פעם יורד נמוך כ"כ עם אופנוע !!!!, כנראה התחושה של המומנט הבשרני ומרכז הכובד הנמוך והליניאריות המפתיעה שלו והרוגע מול ה K נתן לי ביטחון להשכיב יותר.
אחרי כחודשיים הגיע ה RS למבחן וגם אותו לקחתי לסיבוב, יותר הגיוני מבחינת מיגון הרוח, אבל עדיין הנדנודים בעצירות והחום של הבוקסר לרגלים מצריך התרגלות.
שורה תחתונה - ה R1200R אחלה כלי לתיור רגוע, לדעתי גם יחסית מאוד אמין, בעיקר הדור שלפני ה LC: האויר-שמן עם הקלאץ' היבש כאמור, שנמצא עדיין ב RnineT החדשים. אבל צריך הסתגלות לנדנודים בעיקר למי שרגיל לחלקות של 4 בשורה יפנים שבכלל נשמעים ומרגישים חלקים כמו מכונת תפירה לעומת הבוקסר.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
האם הגיעו לארץ Rים קירור אוויר מהדור הראשון/שני מהעשור הקודם, או רק החדשים מ-2015+?
כריס פייפר מדגים אילוף דובים -
ה-R1200R הוא מהכלים היותר אהובים עליי בליין הבוקסרים של ב.מ.וו - מדגמי 2015 ומעלה, כולל ה-1250 המדהים. גם מעדיף אותו על פני אחיו בעל החצי פיירינג - ה-R1200RS / R1250RS.
לדעתי זה גם אחד הכלים היותר מפוספסים בישראל. כולם קונים GS, אבל למי שלא נכנס לשבילים - ה-R1200R עשוי להיות מתאים יותר.
כאן התאהבתי בו:
http://fullgaz.co.il/%d7%91-%d7%9e-%...b%d7%99%d7%9d/
לכלי הנוכחי. 1100סמ"ק מול 1200 של BMW
BMW אמור להיות החלפת הילוכים ללא קלאץ' בפועל - רק לשלישי עד שישי למעלה. ולמטה הכל. כל פעם שהחלפתי ללא קלאץ' חשבתי שאני שובר איזה שן או שתיים.
הכלי הנוכחי חוץ מהרעש של המנוע לא שומע כלום.
מומנט - הRS גמר את הנשימה ב7000 - 8000 סל"ד.
כיום ב9000 יש עוד על מה לדבר, ואני לא רואה צורך למשוך את המנוע מעל. הקו האדום הוא אי שם ב13.
ברור שהRS מול אופנוע 800 או 900 יש לו יותר מומנט. אבל אנחנו מנסים להשוות פרה לפרה.
ההגדה שלך למומנט שונה משלי ומרוב האנשים, אופנוע עם מומנט זה אופנוע שבהילוך רביעי ב2000 סל"ד אם אתה פותח מצערת הידיים כמעט נתלשות מהכידון והאופנוע משתגר קדימה ללא הרגשת לאג כמו במנוע טורבו ישן.
מנועי הבוקסר לא מיועדים לסל"ד גבוה הם מתוכננים שתרכב על גלי המומנט.
בביואל 1200 שהיה לי משיכות ל4000 סל"ד והוא כבר טס קדימה, ברכיבה רגועה יותר הייתי מעביר הילוכים ב3000 סל"ד זה מומנט.
תסתכל גם בנתונים היבשים ותראה שלמנועי הבוקסר יש מומנט גבוה בסל"ד נמוך יותר מאופנועים עם 150 כח סוס.