עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: עזרה והכוונה לפני רכישת yamaha MT09-על מה לשים דגש?

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    263

    עזרה והכוונה לפני רכישת yamaha MT09-על מה לשים דגש?

    שלום לכולם

    אני זקוק ליעוץ והכוונה בנוגע לרכישת אופנוע מסוג yamaha MT 09

    על מה אני צריך לשים דגש לפני רכישה של הדגם הנ"ל?
    מחלות ספציפיות שיש לכלי הזה?
    כמה קמ הכלי הזה מחזיק? (שאני ידע כמה קמ זה גבוהה בדגם הזה)

    מאיזה שנתון בוצעו שינויים מכנים וקוסמטי?
    האם יש הבדל בבולמים הקדמיים?
    ראיתי שחלקם בצבע כחול, זהב, שחור. זה מעיד על שינוי מכני בבולם מלבד צבע?
    ראיתי גם שפנס החזית שונה בשנתון מסויים.

    אז אשמח ליעוץ מהמומחים ומבעלי הכלי הזה.

    תודה רבה.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    מנועים אמינים ובכללי זה יאמהה אז לא אמורה להיות בעיה, אותי יותר היה מדאיג חלק מהאוכלוסיה שרוכב על כאלה כלים ואוהב לקרוע אותם ואין לי מושג אם מטפל בהם לפי הספר ובזמן.
    לגבי עדכון דגם כמה שזכור לי זה היה 2016 כשהוסיפו בקרות וסידרו את המצערת העצבנית.
    Tracer 900

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    בדוק היטב את הקלאץ' (רעשים מכיוון הקלאץ' בניוטרל, שנחלשים/נעלמים כשהקלאץ' נלחץ מעידים על בלאי במיסב הקלאץ' או בסלסלה).
    שים לב לשלמות הסעפות בחלקן התחתון, ולבורג ניקוז השמן שבולט כלפי מטה - האופנוע נמוך, כך שבירידת מדרכות לא זהירה אפשר למעוך את הסעפות או לדפוק את הבורג. במקרה קיצוני הוא עלול להיתלש עם חתיכה מהבלוק.
    שים לב למצב מיסבי ההיגוי ותדירות החלפת מחז"שים בפרונט - מיסבים גמורים באופנוע עם ק"מ נמוך או מחז"שים שהוחלפו על בסיס קבוע יכולים להעיד על חיבה יתרה לוויליז.
    תן העדפה לאופנוע מקורי - אגזוז דמוי-אקרפוביץ', ידיות סיניות, מחרשה מאולתרת וכו' מעידים לרוב לא רק על טעם גרוע של הבעלים, אלא גם על רמת האחזקה והרכיבה.

    ואם אתה מחפש בתקציב נמוך יחסית (קרי - מהשנתונים הראשונים של הדגם) אני יכול לבדוק עם חבר האם הוא מעוניין למכור את שלו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בדוק היטב את הקלאץ' (רעשים מכיוון הקלאץ' בניוטרל, שנחלשים/נעלמים כשהקלאץ' נלחץ מעידים על בלאי במיסב הקלאץ' או בסלסלה).
    שים לב לשלמות הסעפות בחלקן התחתון, ולבורג ניקוז השמן שבולט כלפי מטה - האופנוע נמוך, כך שבירידת מדרכות לא זהירה אפשר למעוך את הסעפות או לדפוק את הבורג. במקרה קיצוני הוא עלול להיתלש עם חתיכה מהבלוק.
    שים לב למצב מיסבי ההיגוי ותדירות החלפת מחז"שים בפרונט - מיסבים גמורים באופנוע עם ק"מ נמוך או מחז"שים שהוחלפו על בסיס קבוע יכולים להעיד על חיבה יתרה לוויליז.
    תן העדפה לאופנוע מקורי - אגזוז דמוי-אקרפוביץ', ידיות סיניות, מחרשה מאולתרת וכו' מעידים לרוב לא רק על טעם גרוע של הבעלים, אלא גם על רמת האחזקה והרכיבה.

    ואם אתה מחפש בתקציב נמוך יחסית (קרי - מהשנתונים הראשונים של הדגם) אני יכול לבדוק עם חבר האם הוא מעוניין למכור את שלו.
    תגדיר "רעשים" כי כמעט בכל אופנוע רעשי קלאץ נעלמים שלוחצים על הידית, שלא יפסול סתם אופנועים

  5. #5
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    מוסיף למה שאמר פז...

    הייתי הולך על הדור השני כי שם יש שיפורים מינוריים שהופך את החבילה הזאת ליותר שלמה ובשלה.
    אם זה לא בעיה בשבילך לחרוג מהתקציב קצת אז הייתי הולך על דגם ה-SP של ה-09 שנתון 2017 ומעלה. שם אתה באמת תהנה מהכלי כמו שצריך.

    אני בזמנו היה לי את הדור הראשון שגם הוא היה כייפי, אבל החבילה שם לא ממש שלמה בגלל שיש מנוע מטריף אבל שאר המכלולים מרגישים אנמיים יותר ביחס למנוע ששמו.

    ממליץ לקרוא פה:
    https://www.motorcyclenews.com/news/...7-big-changes/
    נערך לאחרונה על ידי Smi1ey; 19-11-2020 בשעה 15:28.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    תיקח איתך את המסכת חזית הביתה.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    תיקח איתך את המסכת חזית הביתה.
    רלוונטי לדגמים עם המסכה החדשה לצערי, קיצר הייתי מוצא רוכב מבוגר שהרכיב ארגז ולא החליף מחרשה או אגזוז, יוצא לי לראות כאלה.
    Tracer 900

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    263
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    רלוונטי לדגמים עם המסכה החדשה לצערי, קיצר הייתי מוצא רוכב מבוגר שהרכיב ארגז ולא החליף מחרשה או אגזוז, יוצא לי לראות כאלה.
    יש מבוגרים שרוכבים על כלים כאלה?

    כן, יש משהו במה שאתם אומרים על ה"שיפורים"
    באסה כל התוספות האלה שהצעירים מוסיפים.
    הם יכולים להיות יפים אבל בדרך כלל זה מעיד על ההתנהגות של בעל הכלי

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי HEBO צפיה בהודעה
    יש מבוגרים שרוכבים על כלים כאלה?

    כן, יש משהו במה שאתם אומרים על ה"שיפורים"
    באסה כל התוספות האלה שהצעירים מוסיפים.
    הם יכולים להיות יפים אבל בדרך כלל זה מעיד על ההתנהגות של בעל הכלי
    בטח שיש, תחשוב גם על טרייסר
    Tracer 900

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    263
    אני בקטע של נייקד

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי HEBO צפיה בהודעה
    אני בקטע של נייקד
    מאמין שאפשר למצוא MT שמור ומטופל, אולי אפילו חלילה מצעיר. נמכרו המון כלים, תעשה חיפוש טוב ותיקח לבדיקה לפני הקנייה.
    Tracer 900

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    263
    מהוא הקמ הממוצע בשנה, וכמה ק"מ כלים כאלה מגיעים?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי HEBO צפיה בהודעה
    מהוא הקמ הממוצע בשנה, וכמה ק"מ כלים כאלה מגיעים?
    ממוצע? 10-15. אבל זאת אינדיקציה ממש גרועה.
    אופנוע שנסע רק בסופ"שים לגירזונים, וצבר 5 אלף בשנה יכול להיות בלוי יותר מאופנוע שנסע 20 אלף בשנה מהבית למשרד אצל רוכב רגוע.

    להערכתי, אין שום סיבה שאופנוע ליטר לא יגיע ל-150-200 אלף ק"מ לפני שידרש שיפוץ מנוע, כל עוד הוא נרכב בצורה שפויה ומטופל כראוי.
    הבעיה היא, שחוץ ממנוע יש עוד הרבה חלקים אחרים, שמתבלים תוך כדי - בולמים, מיסבים, קלאץ', גומיות למינהן...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    263
    לאחר כמה בדיקות של כלים מסוג 09mt-
    למה יש רעידות/וויברציות בכידון במהירות גבוהה?
    זה הרגיש בכמה וכמה Mt09

    מדובר ב mt09 רגיל, לא גירסת הsp עם בולמים משופרים.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי HEBO צפיה בהודעה
    לאחר כמה בדיקות של כלים מסוג 09mt-
    למה יש רעידות/וויברציות בכידון במהירות גבוהה?
    זה הרגיש בכמה וכמה Mt09

    מדובר ב mt09 רגיל, לא גירסת הsp עם בולמים משופרים.
    לא הרגשתי רעידות מיוחדות אצלי (טרייסר), ממה שקראתי מי שהתלונן על רעידות במנוע הזה הצליח להיפתר מהם אחרי סינכרון מצערות וכיוון שסתומים אז תבדוק אם נעשה כיוון שסתומים בזמן.

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) למה לשים לב בעת רכישת קסדה נפתחת?
    על ידי Busy בפורום פורום ציוד
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 21-02-2018, 19:57
  2. תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 28-01-2018, 10:31
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-12-2017, 08:51
  4. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-04-2017, 10:44
  5. עזרה והכוונה להתקנת דוד פליטה ב 500cc
    על ידי HEBO בפורום פורום טכני
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 05-05-2016, 03:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO