מנועים אמינים ובכללי זה יאמהה אז לא אמורה להיות בעיה, אותי יותר היה מדאיג חלק מהאוכלוסיה שרוכב על כאלה כלים ואוהב לקרוע אותם ואין לי מושג אם מטפל בהם לפי הספר ובזמן.
לגבי עדכון דגם כמה שזכור לי זה היה 2016 כשהוסיפו בקרות וסידרו את המצערת העצבנית.
שלום לכולם
אני זקוק ליעוץ והכוונה בנוגע לרכישת אופנוע מסוג yamaha MT 09
על מה אני צריך לשים דגש לפני רכישה של הדגם הנ"ל?
מחלות ספציפיות שיש לכלי הזה?
כמה קמ הכלי הזה מחזיק? (שאני ידע כמה קמ זה גבוהה בדגם הזה)
מאיזה שנתון בוצעו שינויים מכנים וקוסמטי?
האם יש הבדל בבולמים הקדמיים?
ראיתי שחלקם בצבע כחול, זהב, שחור. זה מעיד על שינוי מכני בבולם מלבד צבע?
ראיתי גם שפנס החזית שונה בשנתון מסויים.
אז אשמח ליעוץ מהמומחים ומבעלי הכלי הזה.
תודה רבה.
מנועים אמינים ובכללי זה יאמהה אז לא אמורה להיות בעיה, אותי יותר היה מדאיג חלק מהאוכלוסיה שרוכב על כאלה כלים ואוהב לקרוע אותם ואין לי מושג אם מטפל בהם לפי הספר ובזמן.
לגבי עדכון דגם כמה שזכור לי זה היה 2016 כשהוסיפו בקרות וסידרו את המצערת העצבנית.
Tracer 900
בדוק היטב את הקלאץ' (רעשים מכיוון הקלאץ' בניוטרל, שנחלשים/נעלמים כשהקלאץ' נלחץ מעידים על בלאי במיסב הקלאץ' או בסלסלה).
שים לב לשלמות הסעפות בחלקן התחתון, ולבורג ניקוז השמן שבולט כלפי מטה - האופנוע נמוך, כך שבירידת מדרכות לא זהירה אפשר למעוך את הסעפות או לדפוק את הבורג. במקרה קיצוני הוא עלול להיתלש עם חתיכה מהבלוק.
שים לב למצב מיסבי ההיגוי ותדירות החלפת מחז"שים בפרונט - מיסבים גמורים באופנוע עם ק"מ נמוך או מחז"שים שהוחלפו על בסיס קבוע יכולים להעיד על חיבה יתרה לוויליז.
תן העדפה לאופנוע מקורי - אגזוז דמוי-אקרפוביץ', ידיות סיניות, מחרשה מאולתרת וכו' מעידים לרוב לא רק על טעם גרוע של הבעלים, אלא גם על רמת האחזקה והרכיבה.
ואם אתה מחפש בתקציב נמוך יחסית (קרי - מהשנתונים הראשונים של הדגם) אני יכול לבדוק עם חבר האם הוא מעוניין למכור את שלו.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מוסיף למה שאמר פז...
הייתי הולך על הדור השני כי שם יש שיפורים מינוריים שהופך את החבילה הזאת ליותר שלמה ובשלה.
אם זה לא בעיה בשבילך לחרוג מהתקציב קצת אז הייתי הולך על דגם ה-SP של ה-09 שנתון 2017 ומעלה. שם אתה באמת תהנה מהכלי כמו שצריך.
אני בזמנו היה לי את הדור הראשון שגם הוא היה כייפי, אבל החבילה שם לא ממש שלמה בגלל שיש מנוע מטריף אבל שאר המכלולים מרגישים אנמיים יותר ביחס למנוע ששמו.
ממליץ לקרוא פה:
https://www.motorcyclenews.com/news/...7-big-changes/
נערך לאחרונה על ידי Smi1ey; 19-11-2020 בשעה 15:28.
תיקח איתך את המסכת חזית הביתה.
אני בקטע של נייקד
מהוא הקמ הממוצע בשנה, וכמה ק"מ כלים כאלה מגיעים?
ממוצע? 10-15. אבל זאת אינדיקציה ממש גרועה.
אופנוע שנסע רק בסופ"שים לגירזונים, וצבר 5 אלף בשנה יכול להיות בלוי יותר מאופנוע שנסע 20 אלף בשנה מהבית למשרד אצל רוכב רגוע.
להערכתי, אין שום סיבה שאופנוע ליטר לא יגיע ל-150-200 אלף ק"מ לפני שידרש שיפוץ מנוע, כל עוד הוא נרכב בצורה שפויה ומטופל כראוי.
הבעיה היא, שחוץ ממנוע יש עוד הרבה חלקים אחרים, שמתבלים תוך כדי - בולמים, מיסבים, קלאץ', גומיות למינהן...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לאחר כמה בדיקות של כלים מסוג 09mt-
למה יש רעידות/וויברציות בכידון במהירות גבוהה?
זה הרגיש בכמה וכמה Mt09
מדובר ב mt09 רגיל, לא גירסת הsp עם בולמים משופרים.