בדוק היטב את הקלאץ' (רעשים מכיוון הקלאץ' בניוטרל, שנחלשים/נעלמים כשהקלאץ' נלחץ מעידים על בלאי במיסב הקלאץ' או בסלסלה).
שים לב לשלמות הסעפות בחלקן התחתון, ולבורג ניקוז השמן שבולט כלפי מטה - האופנוע נמוך, כך שבירידת מדרכות לא זהירה אפשר למעוך את הסעפות או לדפוק את הבורג. במקרה קיצוני הוא עלול להיתלש עם חתיכה מהבלוק.
שים לב למצב מיסבי ההיגוי ותדירות החלפת מחז"שים בפרונט - מיסבים גמורים באופנוע עם ק"מ נמוך או מחז"שים שהוחלפו על בסיס קבוע יכולים להעיד על חיבה יתרה לוויליז.
תן העדפה לאופנוע מקורי - אגזוז דמוי-אקרפוביץ', ידיות סיניות, מחרשה מאולתרת וכו' מעידים לרוב לא רק על טעם גרוע של הבעלים, אלא גם על רמת האחזקה והרכיבה.

ואם אתה מחפש בתקציב נמוך יחסית (קרי - מהשנתונים הראשונים של הדגם) אני יכול לבדוק עם חבר האם הוא מעוניין למכור את שלו.