עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 46

אשכול: מערכת ההתראות לרוכב של Ride Vision הישראלית

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    מערכת ההתראות לרוכב של Ride Vision הישראלית

    רייד ויז'ן - החברה הישראלית שמפתחת מערכת התראות לתאונות ומיועדת לרוכבי דו-גלגלי - מתחילה את שיווק המוצר המוגמר ממש בשבועות הקרובים; יצאנו לרכיבת התרשמות עם המערכת; הפרטים והווידאו - בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%9e%d7%a2%d7...c%d7%99%d7%aa/



  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    מערכת טובה היא כזו שלא מסיחה את הדעת.
    אני מקווה שהם לא יעשו איזו עסקת שוחד עם הממשלה שתכפה עלינו להתקין את זה.
    בתור אחד שבדרך כלל מתלהב ממערכות בטיחות, זה נראה לי כמו אסון טבע.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    למה ככה? אני בכיף הייתי מתקין אותה אם היו עושים כמו מוביליי שאתה מקבל את כל הכסף בחזרה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    נראית מערכת מסורבלת עם תמחור מוגזם.
    הייתי מתקין מערכת בלי מצלמה קדמית שמתריעה בפני עקיפות ושטחים מתים. בתכלס זה הדבר היחיד שרלוונטי לרוכב אופנוע.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    מה לגבי צריכת חשמל? אין התייחסות. האם שותה מצברים?
    עלות התקנה? אחריות?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    נראית מערכת מסורבלת עם תמחור מוגזם.
    הייתי מתקין מערכת בלי מצלמה קדמית שמתריעה בפני עקיפות ושטחים מתים. בתכלס זה הדבר היחיד שרלוונטי לרוכב אופנוע.
    בדיוק, שטחים מתים זה צורך אמיתי, אור מהבהב על זה שיש לי רכב מקדימה זה פחות צורך כי כמו שהעין רואה את האור היא גם רואה את האור ברקס של הרכב מקדימה.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    כנראה שהמערכת פותחה לפי חשיבה של נהגי רכב ולא של רוכבים. תחשוב על מערכת פשוטה שמדליקה לך אור אדום בכל פעם שרכב עוקף אותך או שיש לך רכב מצידך. זה גאוני. מה צריך יותר מזה.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    נראית מערכת מסורבלת עם תמחור מוגזם.
    הייתי מתקין מערכת בלי מצלמה קדמית שמתריעה בפני עקיפות ושטחים מתים. בתכלס זה הדבר היחיד שרלוונטי לרוכב אופנוע.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בדיוק, שטחים מתים זה צורך אמיתי, אור מהבהב על זה שיש לי רכב מקדימה זה פחות צורך כי כמו שהעין רואה את האור היא גם רואה את האור ברקס של הרכב מקדימה.
    מספיק שפעם אחת אתה לא שם לב לרכב שבלם בפתאומיות או חתך לך את הנתיב...

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    מספיק שפעם אחת אתה לא שם לב לרכב שבלם בפתאומיות או חתך לך את הנתיב...
    ברכיבה על אופנוע אתה דרוך ומצפה לזה. ברכב הציפיה שונה. יש לי מערכת כזאת באוטו שעושה יופי של עבודה. לא הייתי רוצה אותה על האופנוע.

    גם אם כן אז במקום כל האורות הייתי מצפה לממשק שמתחבר לסמרטפון או ישירות לדיבורית בקסדה. אורות, לדעתי צריכים להיות למטרה אחת ולא לכמה שימושים - לך תזכור מה זה אור כתום ומה זה אור אדום וכו'.

    לגבי שטח מת אור יכול להיות יעיל כי לפני עקיפה מסתכלים על המראה ורואים אם האור דלוק.

    עוד שימוש שיכול להיות נחמד זו התראה על פגיעה מאחור כשרכב מתקרב אליך במהירות. למשל במעבר במעבר חציה/רמזור או סתם נהג מאחוריך שלא בלם בזמן.
    נערך לאחרונה על ידי AsafA; 23-11-2020 בשעה 22:34.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    נראית מערכת מסורבלת עם תמחור מוגזם.
    הייתי מתקין מערכת בלי מצלמה קדמית שמתריעה בפני עקיפות ושטחים מתים. בתכלס זה הדבר היחיד שרלוונטי לרוכב אופנוע.
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    ברכיבה על אופנוע אתה דרוך ומצפה לזה. ברכב הציפיה שונה. יש לי מערכת כזאת באוטו שעושה יופי של עבודה. לא הייתי רוצה אותה על האופנוע.

    גם אם כן אז במקום כל האורות הייתי מצפה לממשק שמתחבר לסמרטפון או ישירות לדיבורית בקסדה. אורות, לדעתי צריכים להיות למטרה אחת ולא לכמה שימושים - לך תזכור מה זה אור כתום ומה זה אור אדום וכו'.

    גם אם כן אז במקום כל האורות הייתי מצפה לממשק שמתחבר לסמרטפון או ישירות לדיבורית בקסדה. אורות, לדעתי צריכים להיות למטרה אחת ולא לכמה שימושים - לך תזכור מה זה אור כתום ומה זה אור אדום וכו'.
    יש רק אדום וכתום לפי הכתבה, אדום משהו קורה מקדימה, כתום אם יש עקיפה... אם הבנתי נכון, מה עוד יש לזכור? נראה די פשוט
    ממה שאני מכיר מבלוטות יש דילי של לפחות שניה , שזה הבדל בין חיים למוות...
    שלא נדבר על התראה בטלפון למשהו שקורה בכביש.... נראה לי יותר יותר מסוכן ממה שקורה בפועל

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    מספיק שפעם אחת אתה לא שם לב לרכב שבלם בפתאומיות או חתך לך את הנתיב...

    המצלמה מקדימה צריכה להיות מחוברת למערכת אקטיבית בשביל שתיהיה יעילה בדיוק כמו בקרת אחיזה, תאר לך שהיא פסיבית ומהבהבת על המראה, הרבה זה לא יעזור

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    נראית מערכת מסורבלת עם תמחור מוגזם.
    הייתי מתקין מערכת בלי מצלמה קדמית שמתריעה בפני עקיפות ושטחים מתים. בתכלס זה הדבר היחיד שרלוונטי לרוכב אופנוע.
    עניין של זמן...כמו ברכב, בהתחלה היה צפצוף של מובילאי, היום יש בלימה אוטונומית, ועוד קצת גם רכב אוטונומים....

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    יפה. בהצלחה!

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    רק שאלה

    כמה מכם התרגלו לנוכחות של המוביל איי ברכב?

    למעט הצפצוף ההסטרי שגם אליו מתרגלים בספו של יום ללא בלימה אוטונומית אני מניח שרבים פשוט יתעלמו ישתיקו או כל דבר אחר.

    לגבי בשלות המערכת התקינו מוביל איי באוטובוסים.

    באוטובוס בסיבובים הפרונט " מרחף" מעל הקו הפרדה של הנתיבים ( לפני שאתם קופצים תפנו לנתיבי ישראל בטענות לכבישים צרים ולא מותאמים).
    מיותר לציין שהמערכת מצפצפת ונהגים פשוט מתרגלים לזה.

    לבסוף בהברידית של הבוסית שלי יש את כל הניהוג האוטונומי החל שמירת מרחק בלימנ ותיקון מיקום בנתיב.

    במצב של קרוז קונטרול הרכב סך הכל מגיב יפה לנעשה מלפנים.
    לגבי תיקון הנתיבים לא תמיד הוא מזהה את הנתיב ובנוסף התיקון לא ממש נעים.

    סיכום אני מתגעגע לימים שנהג היה נוהג ולתיקון רכב למעט כלי עבודה בסיסיים לא היה צריך יותר מדיי.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    גם אני בדיוק חשבתי על המובילאיי.
    בהתחלה יש לזה נוכחות בעין ובראש, ומהר מאוד זה הופך למשהו שמתרגלים אליו.
    הרי ברכיבה בישראל (עזבו את ההתראות של רכב מלפנים שזה באמת מיותר ואולי אפילו מסוכן), אני משער שחיווי האורות יכבה ויידלק כמו אורגן אורות של שנות ה80. אחרי שלושה ימים כבר מפסיקים להתייחס לזה.

אשכולות דומים

  1. הטכנולוגיה הישראלית של זירו האמריקאית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-04-2020, 18:16
  2. דעה HONDA VISION
    על ידי BeNavon בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-11-2019, 02:12
  3. בחירת צבע לאופנוע חדש בהתחשבות בשמש הישראלית)
    על ידי סער666 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21-09-2017, 22:02
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-07-2017, 23:47
  5. מתלבט בין VISION למובי 125
    על ידי ARIXXX בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 07-07-2016, 09:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO