עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 38

אשכול: הונדה: רבל חדש בנפח 1,100 סמ"ק

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    באמת בחירה של אופנוע כזה או אחר מצחיקה אותך? וואוו. אתה צריך לצאת יותר. חוץ מזה - לצחוק על אנשים זרים ברחוב זה דרך מצויינת לקבל שעיור נימוסים בחינם.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    לא אמרתי שאני צוחק עליהם בקול, בכ"ז מבפנים כן, כמו שאני צוחק על ערסים על טימקס עם אגזוז משופר שהם חשים את עצמם
    אני לא שופט אף אחד על בסיס האופנוע שיש לו אבל בקשר לדיון אז אני כן חושב שאם מישהו הולך על קאסטום ומביא כלי אוטומט זה קצת מצחיק,
    אם למישהו יש NC אוטומט או אפילו CBR אוטומט אני יכול להבין
    ותאמין לי שיש לי נימוסים יותר מרוב האנשים פה בארץ

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    אני מבין. יש לך בראש תדמית כלשהו של קרוזר. תיבה אוטומטית היא לא חלק מזה. לכן אתה לא מבין וזה נראה לך מצחיק. אנשים אחרים, לדוגמא, חושבים שקרוזר חייב לבוא עם ווי-טווין וקירור אוויר.
    ואני חושב שגם חשמלי זה בסדר בהנתן פרמטרים טכניים ראויים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אני מבין. יש לך בראש תדמית כלשהו של קרוזר. תיבה אוטומטית היא לא חלק מזה. לכן אתה לא מבין וזה נראה לך מצחיק. אנשים אחרים, לדוגמא, חושבים שקרוזר חייב לבוא עם ווי-טווין וקירור אוויר.
    ואני חושב שגם חשמלי זה בסדר בהנתן פרמטרים טכניים ראויים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    באמת שאני לא מתכוון לפגוע במישהו, כאחד שאוהב קאסטומים וקרוזרים ובוברים וכל זה, לראות את הסלע המוצק והמהות של תחום הקאסטום נעלם זה עצוב קצת...
    ובקשר לחשמלי (וסוג של בניגוד גמור לשורה מעל) אני גם בעד כל עוד זה באמת יעלה ביתרונות על מנועי דלק כלשהם (למרות שהסאונד יחסר אבל עדיין אני חושב שחשמלי זה פתרון טוב לעולם)

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    הDCT הולך להיות להיט, תרשמו.
    למען הסר ספק התכוונתי לשילוב הספציפי הזה.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    למען הסר ספק התכוונתי לשילוב הספציפי הזה.
    אז תרשום, זה לא הולך להיות להיט ובטח שלא בארצות הברית, שתבין כמה זה קהל שמרן ביסודו הארלי XR1200 שהוא אחד הארלים המהנים שיש לפי דעתי לא נמכר בארצות הברית כי הם ידעו מראש שזה לא ילך, הארלי עם יכולות דינמיות וישיבה נורמלית זה יותר מידי בשבילם.
    ההונדה יקבל את הקהל שלו שברובו לא יהיה בארצות הברית.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בדיוק הסתכלתי בתמונות שלי וראיתי את התמונה של הספורט גלייד שעשיתי עליו רכיבת מבחן, אתם באמת חושבים שמי שמחפש קרוזר באמת ישקול את ההונדה רבל על זה?
    זה ליגה אחרת!

  7. #22
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    רק שם את זה פה

    https://youtu.be/qec_YrdGUMA






    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    רק שם את זה פה

    https://youtu.be/qec_YrdGUMA






    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    זה חצי אוטומט שבעצם מיתר את ידית הקלאץ אבל לא את רגלית ההילוכים, המוי אוגוסטה טוריסמו מגיע עם זה מהמפעל.

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בדיוק הסתכלתי בתמונות שלי וראיתי את התמונה של הספורט גלייד שעשיתי עליו רכיבת מבחן, אתם באמת חושבים שמי שמחפש קרוזר באמת ישקול את ההונדה רבל על זה?
    זה ליגה אחרת!
    הדבר הזה כבד פי 2, גדול פי 2, יקר פי 2-3, עם מנוע שמקומו במוזאון.
    כן, זה ליגה אחרת, אבל יש פחות ופחות אנשים שרוצים להצטרף לליגה הזאת.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    הדבר הזה כבד פי 2, גדול פי 2, יקר פי 2-3, עם מנוע שמקומו במוזאון.
    כן, זה ליגה אחרת, אבל יש פחות ופחות אנשים שרוצים להצטרף לליגה הזאת.
    המנוע שבתמונה הוא מילוואקי 8 ממש לא טכנולוגיה ישנה ובכלל כל האופנוע עם טכנולוגיה מתקדמת עם can bus, keyless, בקרת משיכה, ביטול איתות אוטומטי שעובד מעולה, בקרת שיוט, תאורת לד ועוד, לא בטוח שלרבל 1100 יהיה את כל זה.
    לגבי המחיר אני מניח שהרבל 1100 יהיה בסביבות ה12000-13000 יורו בזמן שהספורט גלייד עומד על 18500 יורו.

    הרבל 500 הצליח כאופנוע מתחילים כי הוא נמוך וקל לשליטה וגם זול הרבל 1100 לא בקטגוריה הזאת ועם מנוע מקבילי שהורס את כל העניין בלקנות קרוזר מלכתחילה אני לא צופה כאן הצלחה.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בקטגוריה שמראה זה הכל...

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אם ההארלי 883 והרבל 500 היו עושים ילד....ילד מוזר שיושב לבד בהפסקה

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אז תרשום, זה לא הולך להיות להיט ובטח שלא בארצות הברית, שתבין כמה זה קהל שמרן ביסודו הארלי XR1200 שהוא אחד הארלים המהנים שיש לפי דעתי לא נמכר בארצות הברית כי הם ידעו מראש שזה לא ילך, הארלי עם יכולות דינמיות וישיבה נורמלית זה יותר מידי בשבילם.
    ההונדה יקבל את הקהל שלו שברובו לא יהיה בארצות הברית.
    לדעתי השוק העולמי לשילוב כזה הוא גדול כולל אנשים ששוקלים בין הארלי לאינדיאן וכו
    הDCT מקדם מכירות חד משמעית, הונדה מוכרת 5 גולדווינג DCT על כל אחד ידני.

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    המנוע שבתמונה הוא מילוואקי 8 ממש לא טכנולוגיה ישנה
    אתה צוחק? מנוע מקורר אוויר ו-pushrods זה לא טכנולוגיה ישנה? אולי בעולם מקבילי של הרלי.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ... עם can bus, keyless, בקרת משיכה, ביטול איתות אוטומטי שעובד מעולה, בקרת שיוט, תאורת לד ועוד
    CANBUS מחוייב ב-EURO, בקרת משיכה ולד יש היום בכל סדרת CB. כל השאר זה עניין של טעם, כמו בקרת שיוט.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ועם מנוע מקבילי שהורס את כל העניין בלקנות קרוזר מלכתחילה אני לא צופה כאן הצלחה.
    איבדת אותך פה. קרוזר זה תצורת ישיבה. למה מנוע מקבילי הורס משהו? וולקן 650 נחשב הצלחה?

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    לדעתי השוק העולמי לשילוב כזה הוא גדול כולל אנשים ששוקלים בין הארלי לאינדיאן וכו
    הDCT מקדם מכירות חד משמעית, הונדה מוכרת 5 גולדווינג DCT על כל אחד ידני.
    אתה מכניס כאן קטגוריה שונה, הגולדווינג הוא גם עם רוורס, "משאית" כזאת כנראה צריכה את זה.
    זה מאד פשוט הרבל 500 נמצא בקטגוריה ששם אין ציפיה למנוע V או לעיצוב מסוקס כי זאת קטגורית המתחילים ושם הוא נכנס בדיוק איפה שצריך גם בעלות וגם בקלות תפעול, מי שקונה אותו לא ממש חיפש קרוזר אלה אופנוע ללמוד עליו וגם כזה שיעבוד טוב בשימוש עירוני הדברים משתנים ברגע שאתה מכניס שם מנוע 1100 מאוטומט, עכשיו הוא במגרש של הגדולים והדרישות שונות.
    הכי קל זה להסתכל על המחירות של הוי סטרום 1000 מול ה650, אופנועים זהים עם מנוע שונה כל אחד בקטגוריה אחרת עם קהל יעד שונה והנה אחד להיט מכירות והשני ממש לא, אני מעריך שזה יהיה אותו דבר עם הרבל, ה500 הוא יחסית הצלחה באירופה ה1100 לפי דעתי לא ישחזר את ההצלחה של ה500 עם או בלי הגיר האוטומטי

    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אתה צוחק? מנוע מקורר אוויר ו-pushrods זה לא טכנולוגיה ישנה? אולי בעולם מקבילי של הרלי.

    דוקאטי נמצאת בחוד החנית בטכנולוגיה ובעצם היפנים מעתיקים את האירופאים בכל הקשור בטכנולוגיה (חוץ מה DCT ) והנה יש לך מערכת דזמו "ישנה"
    וגם הבוקסר של במוו עדיין משתמש חלקית בטכנולוגיה "ישנה" בזמן שהוא נחשב לאופנוע מתקדם טכנולוגית


    CANBUS מחוייב ב-EURO, בקרת משיכה ולד יש היום בכל סדרת CB. כל השאר זה עניין של טעם, כמו בקרת שיוט.

    הארלי היו בין הראשונים בעולם לישם CAN BUS באופנוע כולל ישום הKEYLESS, גם עם הלד היא התחילה כבר 2018.
    למרות שהארלי נשענים על ההאריטג' וכל המארקטינג מסביב, מחלקת הפיתוח שלהם מיישמת טכנולוגיות חדשות באופנועים שלהם אבל בתכלס הם מעדיפים שתחשוב שאתה רוכב על אופנוע שפותח אי שם בשנות ה60


    איבדת אותך פה. קרוזר זה תצורת ישיבה. למה מנוע מקבילי הורס משהו? וולקן 650 נחשב הצלחה?
    תשאל אנשים מה עולה להם בראש שאומרים קרוזר ותראה, אין ספק שהמנוע ברבל הורס את המראה הקרוזרי הכל כך חשוב בקטגוריה הזאת.


    בקיצור לי נראה שהרבל 1100 שלא כמו ה500 נופל בין הכסאות, הדבר שיכול להציל אותו אולי זה מחיר אטרקטיבי

אשכולות דומים

  1. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 16-08-2018, 19:30
  2. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 27-09-2016, 15:36
  3. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-06-2016, 14:43
  4. (כ"ע) קטנוע בנפח 250 סמ"ק, מה מומלץ?
    על ידי Jizza בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 10:10
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-03-2016, 01:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO