ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
לדעתי השוק העולמי לשילוב כזה הוא גדול כולל אנשים ששוקלים בין הארלי לאינדיאן וכו
הDCT מקדם מכירות חד משמעית, הונדה מוכרת 5 גולדווינג DCT על כל אחד ידני.
אתה מכניס כאן קטגוריה שונה, הגולדווינג הוא גם עם רוורס, "משאית" כזאת כנראה צריכה את זה.
זה מאד פשוט הרבל 500 נמצא בקטגוריה ששם אין ציפיה למנוע V או לעיצוב מסוקס כי זאת קטגורית המתחילים ושם הוא נכנס בדיוק איפה שצריך גם בעלות וגם בקלות תפעול, מי שקונה אותו לא ממש חיפש קרוזר אלה אופנוע ללמוד עליו וגם כזה שיעבוד טוב בשימוש עירוני הדברים משתנים ברגע שאתה מכניס שם מנוע 1100 מאוטומט, עכשיו הוא במגרש של הגדולים והדרישות שונות.
הכי קל זה להסתכל על המחירות של הוי סטרום 1000 מול ה650, אופנועים זהים עם מנוע שונה כל אחד בקטגוריה אחרת עם קהל יעד שונה והנה אחד להיט מכירות והשני ממש לא, אני מעריך שזה יהיה אותו דבר עם הרבל, ה500 הוא יחסית הצלחה באירופה ה1100 לפי דעתי לא ישחזר את ההצלחה של ה500 עם או בלי הגיר האוטומטי

ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
אתה צוחק? מנוע מקורר אוויר ו-pushrods זה לא טכנולוגיה ישנה? אולי בעולם מקבילי של הרלי.

דוקאטי נמצאת בחוד החנית בטכנולוגיה ובעצם היפנים מעתיקים את האירופאים בכל הקשור בטכנולוגיה (חוץ מה DCT ) והנה יש לך מערכת דזמו "ישנה"
וגם הבוקסר של במוו עדיין משתמש חלקית בטכנולוגיה "ישנה" בזמן שהוא נחשב לאופנוע מתקדם טכנולוגית


CANBUS מחוייב ב-EURO, בקרת משיכה ולד יש היום בכל סדרת CB. כל השאר זה עניין של טעם, כמו בקרת שיוט.

הארלי היו בין הראשונים בעולם לישם CAN BUS באופנוע כולל ישום הKEYLESS, גם עם הלד היא התחילה כבר 2018.
למרות שהארלי נשענים על ההאריטג' וכל המארקטינג מסביב, מחלקת הפיתוח שלהם מיישמת טכנולוגיות חדשות באופנועים שלהם אבל בתכלס הם מעדיפים שתחשוב שאתה רוכב על אופנוע שפותח אי שם בשנות ה60


איבדת אותך פה. קרוזר זה תצורת ישיבה. למה מנוע מקבילי הורס משהו? וולקן 650 נחשב הצלחה?
תשאל אנשים מה עולה להם בראש שאומרים קרוזר ותראה, אין ספק שהמנוע ברבל הורס את המראה הקרוזרי הכל כך חשוב בקטגוריה הזאת.


בקיצור לי נראה שהרבל 1100 שלא כמו ה500 נופל בין הכסאות, הדבר שיכול להציל אותו אולי זה מחיר אטרקטיבי