עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 47

אשכול: בנובמבר: 6 הרוגים על דו-גלגלי

  1. #31
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    זה שרשור על כמות הרוגים, סיכוי להיות מעורב בתאונה, סטטיסטיקות וכו'.
    מה ציפיתם לקרוא פה, על הרגש והרומנטיקה ברכיבה על דו גלגלי?
    ניחא היינו בשרשור אחר אבל זה לא המצב וזה דיון על ה"חצי כוס הריקה" ברכיבה על דו גלגלי.

  2. #32
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    באמת שלא היה אכפת לי שאכלתם אחת לשני את הראש על סטטיסטיקות (כאמור, כל אחד והסטיות שלו, אני לא שופט), אבל מכאן ועד ההצהרה של ידידינו שזהו חומר קריאה חובה לכל אופנוען, או שזה מה שיגרום לי לרכוב יותר בטוח- הדרך ארוכה.
    זה הכל.
    וכמובן שיתכן ואני טועה, אבל כמו שרמז לוקי, אני מודע היטב לזמניות של הקיום שלי. הדחקה אין כאן.

  3. #33
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    אבל מכאן ועד ההצהרה של ידידינו שזהו חומר קריאה חובה לכל אופנוען, או שזה מה שיגרום לי לרכוב יותר בטוח- הדרך ארוכה.
    זכותו לחשוב ככה.

    בכללי, אפשר הניח שיש רוכבים בפורום שלא מחפשים את ה"רומנטיקה" ברכיבה.
    אני מתגורר בגוש דן כל חיי, נכון לכרגע לא ראיתי דרך התניידות מהירה וחסכונית יותר ולכן אני רוכב.
    זה לא אומר שאני מתעלם מהסכנות.
    הניתוח הסטטיסטי? זה סתם כי אני בחיים הפרטיים שלי מתעסק במספרים.
    אבל מכיוון שזה נעשה בשרשור רלוונטי אני לא רע מה הבעיה בכך.

  4. #34
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אין בעיה, וגם כתבתי את זה.
    אגב,
    לגהי רומנטיקה,
    הסיבות היחידות שאני רוכב על אופנוע (כביש) היא א. לצרכי עבודה. ב. כדי להספיק להוציא את הילדים מהגן.
    לא רומנטיקה ולא נעליים. אופנוע כתחביב זה לשטח, והמציאות היום מכתיבה לי אחרת.

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    כל מי שרוכב רק בגלל שיקולי נוחות וללא רומנטיקה, מתבקש להחזיר את תעודת האופנוען האמתי לאלתר!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #36
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כל מי שרוכב רק בגלל שיקולי נוחות וללא רומנטיקה, מתבקש להחזיר את תעודת האופנוען האמתי לאלתר!
    אופנוען זה מי שרוכב על כלי דו גלגלי ממונע.
    מתחלק לכמה קטגוריות
    אופנוען קטנוען טריפליס וחשמליאן מאומן.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #37
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כל מי שרוכב רק בגלל שיקולי נוחות וללא רומנטיקה, מתבקש להחזיר את תעודת האופנוען האמתי לאלתר!
    הייתי מחזיר בכיף, אבל דואר ישראל בטוח יאבדו את זה בעליות לירושלים.
    ואין מצב שאני עולה עם האופנוע להחזיר את התעודה. כי אז, איך ארכב בחזרה?

  8. #38

  9. #39
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ובתוך 5 תאונות רק ב-1 מעורב עוד רכב. שאר - תאונות עצמיות.

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #41
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    ובתוך 5 תאונות רק ב-1 מעורב עוד רכב. שאר - תאונות עצמיות.
    תאונות עצמיות מהוות רק 28% מסך כל התאונות הקשות בעשור האחרון. (חלוקה של 25% מסך התאונות הקשות הבין עירוניות ו33% מסך התאונות הקשות במרחב העירוני - מרחב שעיקרו קטנועים)
    כפי שפורסם שחור על גבי PDF בדו"ח, שבצורה פלאית לא מעניין הרבה מהחברים כאן, שבחרו במקצוע רוכב אופנוע.

    ודבר נוסף. ברור שחלק לא מבוטל מהתאונות העצמיות נובע מהשתוללות ו/או חוסר נסיון, תאונות שהיו יכולות להימנע בהינתן נהג מיומן או זהיר יותר.
    אבל גם ברור שחלק אחר ולא מבוטל מהתאונות האלה נובע מחוסר ריכוז רגעי על הכביש. וחוסר ריכוז רגעי זה חטא שכל בן אנוש שרוכב על אופנוע, בכל רמת מיומנות, עלול לחטוא בו.
    להקטין את הסכנה שבתאונות עצמיות בגלל ההנחה שאתה רוכב מקצועי וזהיר, ולך זה לא יקרה, זה כבר עניין לדסקס בפגישה השבועית עם הפסיכולוג.
    נערך לאחרונה על ידי פיינשמקר; 22-12-2020 בשעה 17:04.

  12. #42
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני מסכים איתך לגבי חוסר הריכוז הרגעי.
    אבל איך קריאת הדו"ח תשפר את המצב שלי?
    אם אני אדע את הסטטיסטיקה זה יגרום לי לרכוב יותר טוב או זהיר?
    לא. וזה בגלל שכל פעם שאני עולה על אופנוע, אני יודע שיש סיכוי לא רע שלא אסיים את הנסיעה, ושעליי לעשות את המקסימום כדי שזה לא יקרה. אני לא צריך דוחות בשביל זה, חוויתי את זה על בשרי ועל חברים שחלקם לא עמנו. זה במודעות שלי, יחד עם הידיעה הברורה שיש דברים שהם מחוץ לשליטתי, ושכדי להמנע מהם אני צריך לקחת אוטובוס.

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי פיינשמקר צפיה בהודעה
    תאונות עצמיות מהוות רק 28% מסך כל התאונות הקשות בעשור האחרון. (חלוקה של 25% מסך התאונות הקשות הבין עירוניות ו33% מסך התאונות הקשות במרחב העירוני - מרחב שעיקרו קטנועים)
    כפי שפורסם שחור על גבי PDF בדו"ח, שבצורה פלאית לא מעניין הרבה מהחברים כאן, שבחרו במקצוע רוכב אופנוע.

    ודבר נוסף. ברור שחלק לא מבוטל מהתאונות העצמיות נובע מהשתוללות ו/או חוסר נסיון, תאונות שהיו יכולות להימנע בהינתן נהג מיומן או זהיר יותר.
    אבל גם ברור שחלק אחר ולא מבוטל מהתאונות האלה נובע מחוסר ריכוז רגעי על הכביש. וחוסר ריכוז רגעי זה חטא שכל בן אנוש שרוכב על אופנוע, בכל רמת מיומנות, עלול לחטוא בו.
    להקטין את הסכנה שבתאונות עצמיות בגלל ההנחה שאתה רוכב מקצועי וזהיר, ולך זה לא יקרה, זה כבר עניין לדסקס בפגישה השבועית עם הפסיכולוג.
    נחמד אבל המספרים משקרים או לפחות לא נותנים את כל התמונה.

    "אבדן שליטה" יכול להיות מהרבה סיבות, שאלת הביצה או התרנגולת, רוכב לא מיומן שנכנס מהר מדי לסיבוב מתהדק, מי אשם הרוכב או זה
    שתכנן את הכביש? (אני מכיר את התשובה שהרוכב אשם אבל...)

    במדינה אוטופית נניח שכל הכבישים והתשתיות מתוכננות בצורה אופטימלית לרוכב אופנוע ויתרה מזאת, בתכנון נלקח גם הפקטור של צמצום
    פגיעה ברוכב במקרה של תאונה (קירות סופגים, כבישים מצמר גפן, האטת חלקיקים במקרה של התעופפות מהכלי ואז נחיתה רכה) יהיו פחות
    הרוגים?

    את התאונות צריך לפלח יותר:
    לטמטום- רכיבה חסרת אחריות של הרוכב.
    תשתית לא מתאימה (שהובילה לתאונה בגלל חוסר ריכוז) שדרת הפיקוסים בת"א.

    את האחריות לא צריך לחלק.
    רוכב טוב וחכם צריך לדעת לתפעל את הכלי שלו במצבי חירום, לרכוב בצורה נאותה בהתאם לתנאי הדרך
    גם אם הם לא מושלמים.

    אנחנו הארנבות, כל שאר משתתפי הדרך הם הציידים ועונת הצייד אף פעם לא נגמרת!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #44
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    [QUOTE=השושנים;174773]נחמד אבל המספרים משקרים או לפחות לא נותנים את כל התמונה.

    "אבדן שליטה" יכול להיות מהרבה סיבות, שאלת הביצה או התרנגולת, רוכב לא מיומן שנכנס מהר מדי לסיבוב מתהדק, מי אשם הרוכב או זה
    שתכנן את הכביש? (אני מכיר את התשובה שהרוכב אשם אבל...)

    לא חסר הפתעות בכביש
    לא משנה כמה אתה זהיר אופנוע זה מסוכן.
    זה יכול להיות נוזלים, עפר, בטון, משתמשי כביש נוספים, או סתם ג'סיקה ראביט על צ'ארלי דייוידסון שתמשוך את המבט.

    rabit.jpg

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #45
    זה יכול להיות נוזלים, עפר, בטון, משתמשי כביש נוספים, או סתם ג'סיקה ראביט על צ'ארלי דייוידסון שתמשוך את המבט.
    כמה שזה נכון...
    נס שעברתי בלי פציעה רצינית את ימי כצעיר חרמן בתל אביב, רוכב על טייפון 50 סמ"ק בגופייה, מכנס קצר וכפכפים, כשחצי מזמן הנסיעה אני עם הראש מופנה הצדה או אחורה, מבט נעול על הכוסיות הצעירות החצי ערומות שמסתובבות בעיר.
    מלא ג'סיקות רביט.

אשכולות דומים

  1. באוקטובר: 5 הרוגים על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-11-2020, 13:31
  2. 2019: שיא במספר הרוגים על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 03-01-2020, 21:01
  3. תגובות: 86
    הודעה אחרונה: 06-11-2019, 14:36
  4. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 07-12-2018, 11:23
  5. מה עדיף - דו-גלגלי או תלת-גלגלי?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-01-2017, 08:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO