שאלה טובה. גם לא הבנתי האם מבחינת המחיר (שזה היותר חשוב), האגרה תשאר אותו דבר או שלא נרוויח מזה.
בהנחת כלל המעבר, העובדה שבדו גלגלי עושים גם טסט בשנה הראשונה (לעומת רכב חדש שמקבל פטור בשנה הראשונה) אז אין לחידוש הזה רלוונטיות אלינו, נכון?
https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/Hk1WBknsD
שאלה טובה. גם לא הבנתי האם מבחינת המחיר (שזה היותר חשוב), האגרה תשאר אותו דבר או שלא נרוויח מזה.
הכי חשוב מכל הכתבה ובכלל לא תוכן ממומן: "מה אנחנו חושבים:משרד התחבורה מוביל כמה רפורמות בתחום הרישוי כדי לחסוך בזמן, כסף ובירוקרטיה וזו אחת מהן. באותה מידה ובאותה נחישות עליו לפעול גם בתחום התחבורה הציבורית כדי לגשר על פער של עשרות שנים לטובת מי שאינו יכול להחזיק רכב פרטי או מי שעשוי לבחור לוותר עליו כדי לעקוף את הפקקים, אם אכן תהיה כאן אלטרנטיבה ציבורית יעילה ומהירה, כנהוג במדינות העולם המערבי."
איזה מתוק אתה. תמים. כנראה אתה הוא ה"ילד טוב ירושלים" מהפתגם
אפילו לשנייה לא חלפה בי המחשבה שהאגרה לא תשולם.
הכל באהבה.
מעבר לכך- מעניין איך בעלי המכונים יפצו על אבדן ההכנסה. זה טונות של כסף. אז או שיעלו את אגרת המבחן או שכל זה יתפוצץ לנו בפרצוף כשנבוא עם הרכב פעם בשנתיים והם ימצאו איך למצוץ מאיתנו את ה93₪ (אאל"ט) ש'שכחנו' לשלם שנה שעברה.
אבל אם אתה רוצה, מודל'ה, יש לי דרך בשבילך לבטל את האגרה השנתית. רק 26 שח לשנה, לא משנה איזה אוטו.
רוצה? ללא עלות. קח ממני את המחלה שלי והתג נכה שלך![]()
![]()
עריכה: מוסיף את האוטו מתנה.
יפסידו?? איזה יפסידו?? פשוט ירוויחו קצת פחות..
היום פשוט כל מי שיש לו יותר מרכב אחד, מחושב לו על כל כלי רכב בנפרד כאילו רק זה הכלי רכב שלו.
מכיוון שהשיטה כל כך עקומה רוב האנשים לא מבטחים יותר מכלי רכב אחד כל פעם.
ככה שההבדל הכספי לא יהיה גדול כשזה ישתנה, פשוט ירוויחו קצת פחות.
אנחנו לעומת זאת נרוויח הרבה.
בחו"ל מבטחים אותך לפי המחיר של הכלי הכי מסוכן שלך ולפעמים עוד תוספת קטנה לכל כלי אחר.