ציטוט נכתב במקור על ידי Supergegs צפיה בהודעה
מה זה שסתום עם חופש? שסתום בלי חופש?
אין כזה דבר. השסתום תמיד נשאר קבוע. אתה לא יכול לשנות בו כלום.

מה שמשתנה הוא המרווח לשסתום.
המרווח בין השסתום לנדנד (אם קיים), או בין השסתום לזיז שעל גל הזיזים (קמשפט).

לא מכיר את המנוע שלך, בדקתי בGN125 יש צילינדר אחד ושני שסתומים, אחד יניקה ואחד פליטה וכן קמשפט אחד.
ממה שאני מבין מהתאור שלך, בשסתום יניקה יש מרווח, ובשסתום פליטה אין מרווח כלל כאשר אתה ב״טיימינג״ (נקודה מתה עליונה בין דחיסה לעבודה).
מה המצב של גל הזיזים? כאשר אתה בטיימינג שני הזיזים אמורים להצביע למעלה והחוצה מהמנוע בצורה מקבילה כמו באמוג׳י הזה כשהידיים שלו למעלה.
אם זה לא ככה, אז אתה לא בטיימינג.
צודק הכוונה היא הרווח שבין השסתום לנדנד,או לגז זיזים.

ננסה לפרק את המכסה שסתומים ולראות מה מצב הגל זיזים.
תודה רבה.



ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
הנדנד צריך להיעצר על ידי הגל זיזים (חלק 1 לינק 2) לא יכול לעלות הרבה למעלה.
כשאתה ב TDC תהיה לו יותר תזוזה מאשר במצבים אחרים.
והבנתי למה אתה מתכוון יש קפיץ שמחזיר את הנדנדים,אתה אמור לכוון כאילו שאין קפיצים - כמה הכי רחוק הפין כיוון יכול להתרחק מהשסתום.
אבל אם את משחרר עד הסוף את הפין כיוון אז אתה בעצם יוצר יותר חופש בין הנדנד לשסתום - מה שיוצר את האפשרות להרים את הנדנד כלפי מעלה (יחסית) הרבה.

ואוקיי לגבי הכיוון,תודה רבה