חשבתי על זה עוד.
באופן כללי מה שאתה מתאר לא מסתדר בכלל.
אתה מתאר מצב ששסתום פליטה נשאר פתוח כל הזמן, במצב כזה המנוע לא אמור להניע כי לא תהיה דחיסה, וגם אם הצליח להניע
הוא לא אמור להישאר מונע בסרק ובטח שלא לסוע טוב.
אתה אומר שכאשר אתה פותח את בורג הכוון של נדנד שסתום הפליטה לא מתקבל מרווח כלל לאורך כל ההברגה של בורג הכוון.
זה אומר ששסתום הפליטה כל הזמן לחוץ על הנדנד ללא שינוי.
אבל בזמן שאתה פותח את בורג הכוון אתה עושה שינוי, אתה מנסה להגדיל את המרווח אבל משהו סוגר אותו.
אז להבנתי או שהשסתום סוגר את המרווח ע״י זה שהוא עולה למעלה, או שהנדנד סוגר את המרווח על ידי זה שהוא לוחץ למטה.
למרות שזה לא קל במנוע שלך בגלל הפתחים הקטנים, אולי תוכל להבחין מי מהם סוגר את המרווח כשאתה מגדיל אותו.
סביר להניח שזה השסתום כי לנדנד אין הרבה לאן לזוז. בהצלחה