ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
באוסטריה התברר לי לאחר 3-4 ימים שרכבתי עם 65 PSI במקום 37 ~ והתקשרתי לסוכנות בגרמניה לברר אם ניסו לרצוח אותנו. מאז בערך אני שם לב לתחושה מלחץ האוויר ומנסה להבין את הלחץ הראוי ללא הצלחה. הבחור הזה שמתפרנס מסט אפ של בולמים טוען בסרטון שכל העולם ואחותו טועים ואני מאמין לו.
בקצרה, כל אקלים, אורך דרך, סגנון רכיבה ותנאים נוספים דורשים לחץ אוויר שונה. כולם רוכבים עם 42 קידמי ו 36 אחורי ~ כי ככה, שום דבר מעבר...
מה הוא בעצם אומר? אל תאמצו את ההנחיות כמו טמבלים, תבדקו בעצמכם.
הוא מסביר למה ואיך:
בגדול כן, במקומות קרים למשל עדיפות ללחץ נמוך יותר כדי לגרום לצמיג להתחמם מהר יותר, כלים שמגיעים "לאירופה" יצויינו לרוב בלחצים המתאימים לאקלים שם מה גם שההמלצות לרוב הם לצמיג שהכלי מגיע איתו ועוד לא דיברנו על זה שהמדים בתחנות הדלק לא מכויילים\ מדוייקים...
אני מכיר כמה שמנפחים אקסטרה 2-3 PSI לטובת שיפור צריכת הדלק כי הם לרוב על כבישים מהירים.