ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
בגדול כן, במקומות קרים למשל עדיפות ללחץ נמוך יותר כדי לגרום לצמיג להתחמם מהר יותר, כלים שמגיעים "לאירופה" יצויינו לרוב בלחצים המתאימים לאקלים שם מה גם שההמלצות לרוב הם לצמיג שהכלי מגיע איתו ועוד לא דיברנו על זה שהמדים בתחנות הדלק לא מכויילים\ מדוייקים...
אני מכיר כמה שמנפחים אקסטרה 2-3 PSI לטובת שיפור צריכת הדלק כי הם לרוב על כבישים מהירים.
עדיין לא ראיתי ספר רכב ששונה מאיטליה לגרמניה ובכלל מדינות כמו איטליה נעות בין חם מאד בדרום (הים התיכון) לקר מאד בצפון (אלפים).
ההמלצה אחידה בספרי הרכב ובאתרי יצרני הצמיגים