ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
כשאני רוכב לבד אני מרגיש הפרשי לחץ של 6-7 PSI ותמיד בודק את ההערכה שלי לפני שמנפח. כשרכבתי בזוג עם הציוד לא הרגשתי שום דבר חריג- כנראה בגלל שאני לא רגיל לרכב בזוג עם ציוד.

הוא לא טוען (וזה לא משנה בעצם מה הוא טוען) שצריך להתאים לחץ לפני כל רכיבה אלא שהיצרנים מכסתחים עם הנחיות אבסורדיות כשיש דרך לדעת מה הלחץ האוויר הראוי לרכיבה הממוצעת שלך. אחרי שהרוכב יודע מה הלחץ הנכון אפשר להתאים לחץ לרכיבות בזוג עם ציוד, רכיבה קרבית בסדום ערד ימי מסלול, שטח ושאר ירקות. הנקודה החשובה שרוב הרוכבים לא יודעים מה הלחץ המתאים שלהם ומאמינים שהנחיות היצרן הם הלחץ שנכון עבורם- למרות שמדובר בבולשיט. הוא גם חידש לי לגבי לחץ זהה בקידמי אחורי כי האופנוע למיטב ידיעתי מגיע די מאוזן מבחינת חלוקת משקל (ללא עומסים בבלימה על הקידמי או תאוצות על האחורי).
חוץ מלהתאים לחץ לרכיבה בזוג או רכיבת מסלול אין צורך, המלצות יצרן הם מספקות ביותר.
תעשה מה שהוא אומר וגם ככה תמצא את עצמך באיזור הזה פחות או יותר ה2-3 psi לא ישנו הרבה.

אגב הוא טוען שאם אתה רוכב חזק אז תגדיל את לחץ האוויר בזמן שברכיבה על מסלול מורידים לחץ אוויר לכן גם קראתי לו חרטטן.