בתקופות המעבר בגרמניה אני יוצא לעבודה ב5 מעלות וחוזר בכמעט 20, שום הבדל לא מורגש וכמובן שאני לא משנה את הלחץ בצמיגים.
בדרך לעבודה, יש לי מיני סקסנרינג שבסופו מתחבר לאוטובאן ככה שהצמיגים עושים גם וגם.
את עברו וניסיונו של דייב מוס לא הצלחתי למצוא חוץ מזה שהוא טיונר של בולמים וככזה עדיף שימשיך וידבוק במה שהוא טוב בו.
אם היה כל עניין בטיחותי עם לחץ האוויר כתלות בשימוש או טמפרטורה היצרנים כדי להסיר אחריות היו מספקים לך טבלה של לחצי אוויר בספר הרכב ככה שלחץ הצמיגים הופך להעדפה אישית בלבד כל עוד לא תגזים בהורדה או העלאה של לחץ האוויר מהוראות יצרן.
![]()



ציטוט ההודעה בתגובה