ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
גם מזג האוויר משפיע מאוד כי בחורף בבוקר אנחנו בערך ב 3-5 מעלות מול 35-40~ בשיא הקיץ אחה"צ.
ואם נקצין כשרוכב אחד מודד צמיג קר (לפני היציאה מהבית בחורף) מול מדידה "חמה" בתדלוק בטיול קיץ ההפרש שווה ערך ל- 10 PSI ויותר.
לזכרוני הוא דווקא טען שאם אתה רוכב מהר בכבישים מפותלים כדאי להוריד לחץ כדי להגדיל שטח פנים.
יש לו סרטון שהוא מכין כלים למסלול, מעניין.
בתקופות המעבר בגרמניה אני יוצא לעבודה ב5 מעלות וחוזר בכמעט 20, שום הבדל לא מורגש וכמובן שאני לא משנה את הלחץ בצמיגים.
בדרך לעבודה, יש לי מיני סקסנרינג שבסופו מתחבר לאוטובאן ככה שהצמיגים עושים גם וגם.



את עברו וניסיונו של דייב מוס לא הצלחתי למצוא חוץ מזה שהוא טיונר של בולמים וככזה עדיף שימשיך וידבוק במה שהוא טוב בו.

אם היה כל עניין בטיחותי עם לחץ האוויר כתלות בשימוש או טמפרטורה היצרנים כדי להסיר אחריות היו מספקים לך טבלה של לחצי אוויר בספר הרכב ככה שלחץ הצמיגים הופך להעדפה אישית בלבד כל עוד לא תגזים בהורדה או העלאה של לחץ האוויר מהוראות יצרן.