עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 39

אשכול: אחת ולתמיד- העברת הילוכים ללא קלאץ- פוגעת או לא?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    אז מה כל כך מסובך ללחוץ קלות על המצמד?
    שילוב של רכיבה חזקה, אגרסיבית, ספוטיבית (אם בכביש או אם בשטח), ואז איזה סיבוב או מכשול או וואטאבר שבו צריך להוריד או להעלות הילוך אבל לא רוצים לשחרר שתי אצבעות מגריפ שמאל.
    זה לא הסחת דעת נוספת ולא נעליים. ומי שלא מבין את הצורך בהעברה בלי הילוך כנראה גם לא יבין כי הוא לא רכב ולא רוכב בצורה כזאת.
    ומי שלא רוכב כך לא יבין את הצורך גם עוד 100 עמודים.
    ניתן גם לחסוך את כל ההערות הציניות. בכל תשובה שלך יש עקיצה. כל תשובה. זה גורם לאנשים במקום לענות לך כמו בן אדם ולהסביר, להתעלם ממך או לענות לך בצורה שמדרדרת את הדיון ממקום ענייני למקומות אחרים.

  2. #2
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    שילוב של רכיבה חזקה, אגרסיבית, ספוטיבית (אם בכביש או אם בשטח), ואז איזה סיבוב או מכשול או וואטאבר שבו צריך להוריד או להעלות הילוך אבל לא רוצים לשחרר שתי אצבעות מגריפ שמאל.
    זה לא הסחת דעת נוספת ולא נעליים. ומי שלא מבין את הצורך בהעברה בלי הילוך כנראה גם לא יבין כי הוא לא רכב ולא רוכב בצורה כזאת.
    ומי שלא רוכב כך לא יבין את הצורך גם עוד 100 עמודים.
    ניתן גם לחסוך את כל ההערות הציניות. בכל תשובה שלך יש עקיצה. כל תשובה. זה גורם לאנשים במקום לענות לך כמו בן אדם ולהסביר, להתעלם ממך או לענות לך בצורה שמדרדרת את הדיון ממקום ענייני למקומות אחרים.
    מסתבר שלהערות "הציניות" שלי, יש יותר התייחסויות ענייניות, מאשר לתגובות המתלהמות שלך
    Erez Ronen

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ירוששמאת, לא צריך לרגוז...
    סה"כ דיי רלוונטי השאלות של ארז. אני הייתי חושש לרכוש כלי ממישהו שאני לא מכיר את אופי הרכיבה והמיומנות שלו שמעביר הילוכים ללא קלאץ', וגם לדעתי "
    מה כל כך מסובך/מעכב ללחוץ קלות על המצמד" רלוונטי לרכיבה בכביש ציבורי ל 95+ אחוז מהרוכבים..
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כם אני, בצעירותי, הייתי מעביר מדי פעם בלי קלאץ' (בעיקר בשביל הכיף), ואפילו חלק ברוב הפעמים. אבל אגיד לכם חד משמעית, שאם אני אשמע מהבעלים שהוא מעביר בלי קלאץ' ויהיה לי מועמד אחר, אני אלך למועמד האחר.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    נ. ב.
    קניתי פעם אופנוע דו"ש שהיה בעברו של אחת האושיות היותר מוערכות בעולם הרכיבה הישראלי. הגיר השלדה והמתלים שלו היו גמורים משימוש אגרסיבי.
    וזה בנאדם שידוע כרוכב מוכשר מאוד, עם ידע מקיף על כל התחום, ולא סתם קוף שיודע לרכב מהר במסלול ובשטח.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ארז, אני גאה בך. עלה והצלח.
    אני מקווה שלמרות התגובות העוקצניות שלך והתגובות המתלהמות שלי, הצלחת לקרוא את המילים כפשוטן והבנת מהו אותו צורך להעברה ללא קלאץ, כי אחרי הכל זה מה ששאלת, בדרכך.
    ואם עדיין לגופו של עניין נשארו שאלות אפשר לחפור בזה.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אני אפתח את דברי ואומר שלהחליף הילוך עם קלאץ זה הדרך הבטוחה הנכונה ואם אתה מתכוון לשמור על האופנוע שנים אני ממליץ בחום להשתמש בקלאץ. אבל.
    ניתן להעביר הילוכים ללא קלאץ. התיבה היא סינכרונית לעזוב לשניה את העומס להעביר את ההילוך לא קורה כלום ונכנס חלק. אני משתמש בטכניקה הנל בגלל עצלנות נטו. בדרכ בסלד נוח לאופנוע .
    יש אופנועים כמו הסקוורנה 2 פעימות שלי . ששם בכל הילוך עם עומס או בלי ניתן להעביר הילוך ללא קלאץ. למשל עליה ארוכה פול גז צריך הילוך יותר נמוך לא צריך קלאץ נגיעה על הרגלית האופנוע יורד הילוך חלק וללא דרמות.לא מרגיש שאני עושה נזק.
    היה לי הונדה 2006. שם הגיר כל כך חלק שלא השתמשתי בקלאץ בכלל להעלאת הילוכים טוב ראשון שני עם קלאץ.
    בקוואסקי שיש לי עכשיו זה קצת פחות נעים לו אז אני מעביר עם קלאץ. עדיין אפשרי ללא אבל זה לא חלק.
    בקיצור לדעתי כל אופנוע לגופו. יש כאלה שיאפשרו להעביר ללא קלאץ. יש כאלה אופנועים שיתנגדו.
    ואם אתה אופנוען תדע בדיוק איזה אפשרי ואיזה לא.
    זה תלוי אופנוע ותיבת ההילוכים שלו. https://youtu.be/X8Q0vHLaYhc


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    https://youtu.be/viWuolNYGyI


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #9
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    רוכבים מקצועיים, תחרותיים, מפתחים טכניקות שיאפשרו להם להוריד עוד כמה עשיריות שניה, בכל מקצה. אחרים, יתעללו באופנוע שלהם כדי להרגיש שווים וימכרו אותו אחר כך, מבלי לחשוף את האמת. אותם רוכבים, יתעללו גם ברכבי ליסינג, השכרה ואפילו ברכב שישאילו מחברים
    Erez Ronen

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    וימכרו אותו אחר כך, מבלי לחשוף את האמת.
    לצערנו מושרש עמוק עמוק כמעט בכל בית בארץ ישראל.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    רוכבים מקצועיים, תחרותיים, מפתחים טכניקות שיאפשרו להם להוריד עוד כמה עשיריות שניה, בכל מקצה. אחרים, יתעללו באופנוע שלהם כדי להרגיש שווים וימכרו אותו אחר כך, מבלי לחשוף את האמת. אותם רוכבים, יתעללו גם ברכבי ליסינג, השכרה ואפילו ברכב שישאילו מחברים
    האם יש לך נסיון ברכיבה ספורטיבית?
    האם יש לך נסיון ברכיבה בשטח עם אופנועים מקצועיים?
    האם יש לך נסיון כלשהו במכונאות? פתחת/הרכבת פעם גיר?
    האם אתה מבין את הצורך בהעברה בלי קלאץ מעבר לצורך לקזז חלקי שנייה, כיוון שזה ממש לא הסיבה העיקרית?

  12. #12
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    האם יש לך נסיון ברכיבה ספורטיבית? לא
    האם יש לך נסיון ברכיבה בשטח עם אופנועים מקצועיים? לא
    האם יש לך נסיון כלשהו במכונאות? פתחת/הרכבת פעם גיר? לא
    האם אתה מבין את הצורך בהעברה בלי קלאץ מעבר לצורך לקזז חלקי שנייה, כיוון שזה ממש לא הסיבה העיקרית? לא, אבל אשמח שתסביר לי
    רק בבקשה דלג על ההסבר של אחיזה בטוחה יותר של כל האצבעות על הגריפ, כי אני יוצא מנקודת הנחה שברוב הרכיבות שלך על כבישים ציבוריים, אתה שומר על החוק, או לפחות לא מתפרע.
    Erez Ronen

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    רוכבים מקצועיים שלוקחים את המכונה לאקסטרים לא אכפת להם מצב הכלי בסוף המרוץ. שיתפוצץ אם הגעתי ראשון. אז בוא לא נדבר על העברת הילוכים ללא קלאץ. כל המכונה בבלבלה.
    בכביש הציבורי לא רואה צורך לשבור את המכונה. אבל זה רק אני.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני פתחתי גיר של dr650 שרכבו עליו תחרותי לפניי (עד כמה שניתן לרכב תחרותי על דיאר כזה). בהחלט היה ניתן לראות השפעה של ההעברות הללו.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בהחלט היה ניתן לראות השפעה של ההעברות הללו.
    אתה אומר את זה על סמך ידע שרכשת מפתיחה של גירים אחרים או?
    הרי כל גיר במנוע שקרעו לו את הצורה יישחק עם או בלי קשר לנושא הדיון.

אשכולות דומים

  1. העברת הילוכים.
    על ידי GOLDEN בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 07-02-2020, 11:48
  2. העברת הילוכים
    על ידי Vroom בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 30-11-2019, 11:53
  3. העברת הילוכים נכונה ב Z250
    על ידי Amir1 בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 27-04-2018, 05:29
  4. העברת הילוכים באוטומט
    על ידי noamkepf בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 06-02-2017, 21:40
  5. העברת הילוכים בסל"ד גבוה או נמוך?
    על ידי ktm690smc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 11:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO