עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 39

אשכול: אחת ולתמיד- העברת הילוכים ללא קלאץ- פוגעת או לא?

צפייה משולבת

  1. #1
    Member הסמל האישי של ducati boy
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    pole position
    הודעות
    205

    אחת ולתמיד- העברת הילוכים ללא קלאץ- פוגעת או לא?

    מעלה כבר שנים ללא קלאץ ומוריד ללא קלאץ עם אותו עיקרון בדיוק, הגעה לנקודה המתאימה שחרור של הגז לרגע קצר מאוד והעלאה או הורדה מהירה.הדבר מאפשר העברה מהירה מאוד(רוכב ספורטיבי בדרך כלל) וסתם מעצבן ללחוץ כל פעם הקלאץ. ללא רעש מיוחד או נזק בעשרות אלפי ק"מ. אשמח לדעות אולי בכל זאת זה פוגע ואיך בדיוק.
    תודה.
    ducati monster 796 2014:- טוטאלוס

    עכשיו: ducati supersport 939

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    מצטרף לתהייה.
    -מעביר לפעמים (רק למעלה ומשלישי והלאה) בלי קלאץ' ומסתמך על העדר רעש כביטול חשש דיני נזיקין וגלגלי שיניים אכולים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הגיר באופנוע בנוי בצורה כזאת שאם אתה מתאם מהירות נכון אז לא אמורה להיות בעיה.
    תראה את הקוויק שיפטר זה עובד בצורה אחרת אבל בסופו של יום אין שום דבר מיוחד בגיר, זה אותו גיר רגיל וזה רק המשחק עם העומס של המנוע.

    לא הייתי מציע את זה לכולם כולל לעצמי כי אני יודע שאני לא יחזיק מעמד לפעולה מדוייקת כל העברת הילוך כולל ההורדה ששם גם הורדה פעם פעמיים לא במקום והנזק קיים

  4. #4
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    אם אתה עושה את זה "חלק" אז אין בעיה.
    אני רוכב ככה מאז ומעולם...

  5. #5
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    אני לא יודע.
    לו זו הייתה כוונת היצרן, היה מתכנן גיר חצי אוטומט.
    בכל מקרה, אל תשכחו להזכיר את זה, לקונה שיבוא לרכוש מכם את האופנוע.
    Erez Ronen

  6. #6
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    אני לא יודע.
    לו זו הייתה כוונת היצרן, היה מתכנן גיר חצי אוטומט.
    בכל מקרה, אל תשכחו להזכיר את זה, לקונה שיבוא לרכוש מכם את האופנוע.
    אפשר להגיד שדווקא כן...הגיר ללא סנכרונים,גלגלי שיניים ישרים.

    כמו שכבר כתבו לפני,יש קוויק שיפטרים שמסונכרנים עם ניתוק הצתה ללא פעולת הפרדה כל שהיא...

    ואני אומר שאני מעביר בלי קלץ'.
    דווקא נמכרים מהר האופנועים שלי.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    אני לא יודע.
    לו זו הייתה כוונת היצרן, היה מתכנן גיר חצי אוטומט.
    בכל מקרה, אל תשכחו להזכיר את זה, לקונה שיבוא לרכוש מכם את האופנוע.
    העברה ללא קלאץ יכולה לגרום לנזק אם לא יודעים לעשות את זה כמו שצריך, אם היצרן יגיד שאפשר להעביר ללא קלאץ הוא יהיה צריך גם לשפץ את הגיר בתקופת האחריות במקרה שרוכב חדש לא יודע לבצע את הפעולה הזאת

  8. #8
    Member הסמל האישי של ducati boy
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    pole position
    הודעות
    205
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    העברה ללא קלאץ יכולה לגרום לנזק אם לא יודעים לעשות את זה כמו שצריך, אם היצרן יגיד שאפשר להעביר ללא קלאץ הוא יהיה צריך גם לשפץ את הגיר בתקופת האחריות במקרה שרוכב חדש לא יודע לבצע את הפעולה הזאת
    אשמח אם תפרט, מה הכוונה לעשות את זה כמו שצריך? איך אתה מגדיר העברה לא נכונה? לפי מה? רעש? גם להעביר עם קלאץ במהירות לא נכונה גורם לרעש ונזק לגיר אז מה ההבדל?
    תודה
    נערך לאחרונה על ידי ducati boy; 12-01-2021 בשעה 00:33.
    ducati monster 796 2014:- טוטאלוס

    עכשיו: ducati supersport 939

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ducati boy צפיה בהודעה
    אשמח אם תפרט, מה הכוונה לעשות את זה כמו שצריך? איך אתה מגדיר העברה לא נכונה? לפי מה? רעש? גם להעביר עם קלאץ במהירות לא נכונה גורם לרעש ונזק לגיר אז מה ההבדל?
    תודה
    זה לא הרעש אלה העומס על הגיר וחוסר הסינכרון במהירות בין גלגלי השיניים שיכול לשבור שיניים בגיר.
    בהעברה ללא קלאץ המטרה היא להוריד עומס ולסנכרן מהירות בין גלגלי השיניים שאמורים להשתלב.

    מכוון שאני לא מעביר הילוכים ללא קלאץ יש כאן מנוסים ממני שיוכלו להסביר לך איך לעשות את זה.

  10. #10
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    העברה ללא קלאץ יכולה לגרום לנזק אם לא יודעים לעשות את זה כמו שצריך, אם היצרן יגיד שאפשר להעביר ללא קלאץ הוא יהיה צריך גם לשפץ את הגיר בתקופת האחריות במקרה שרוכב חדש לא יודע לבצע את הפעולה הזאת
    וכמה זמן לוקח ללמוד לעשות את זה "כמו שצריך"? (הרי לא כולנו Ey@l). לא כולם נולדו על מושב האופנוע.
    האם חכם להוסיף הסחת דעת נוספת, במקום שדורש מאתנו ריכוז מלא?
    Erez Ronen

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    העלאה ללא קלאץ' באה לי באופן טבעי ולא שמתי לב אליה,
    לשבור שיניים בגיר בהעלאת הילוך צריך כישרון אמיתי.

    נ.ב
    למי שרגיל ניתן לעבור בין ההילוכים בצורה חופשית גם בתיבה עם סינכרונים.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    העלאה ללא קלאץ' באה לי באופן טבעי ולא שמתי לב אליה,
    לשבור שיניים בגיר בהעלאת הילוך צריך כישרון אמיתי.

    נ.ב
    למי שרגיל ניתן לעבור בין ההילוכים בצורה חופשית גם בתיבה עם סינכרונים.
    נסה להעביר הילוך כמו עם קוויק שיפטר רק בלי, יהיה קשה להכניס את ההילוך אבל אם ממש תתעקש תצליח (לשבור שיניים)

  13. #13
    Member הסמל האישי של ducati boy
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    pole position
    הודעות
    205
    אז מה כל כך מסובך בפשוט לסגור גז לרגע ולהעביר?

  14. #14
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי ducati boy צפיה בהודעה
    אז מה כל כך מסובך בפשוט לסגור גז לרגע ולהעביר?
    אז מה כל כך מסובך ללחוץ קלות על המצמד?
    Erez Ronen

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ducati boy צפיה בהודעה
    אז מה כל כך מסובך בפשוט לסגור גז לרגע ולהעביר?
    לא מסובך בכלל אבל קלאץ בשביל היצרנים זה מנגנון fail safe שמנגיש את האופנוע לקהל רחב יותר.

אשכולות דומים

  1. העברת הילוכים.
    על ידי GOLDEN בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 07-02-2020, 11:48
  2. העברת הילוכים
    על ידי Vroom בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 30-11-2019, 11:53
  3. העברת הילוכים נכונה ב Z250
    על ידי Amir1 בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 27-04-2018, 05:29
  4. העברת הילוכים באוטומט
    על ידי noamkepf בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 06-02-2017, 21:40
  5. העברת הילוכים בסל"ד גבוה או נמוך?
    על ידי ktm690smc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 11:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO