עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 39 מ 39

אשכול: אחת ולתמיד- העברת הילוכים ללא קלאץ- פוגעת או לא?

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בהחלט היה ניתן לראות השפעה של ההעברות הללו.
    אתה אומר את זה על סמך ידע שרכשת מפתיחה של גירים אחרים או?
    הרי כל גיר במנוע שקרעו לו את הצורה יישחק עם או בלי קשר לנושא הדיון.

  2. #32
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ראו ממש שחיקה בקצוות החיצוניים של גלגלי השיניים. זה היה לפני יותר מעשר שנים, אבל אאל"ט רק בצד אחד של הגלגש.

    וכן, יצא לי לראות עוד כמה גירים. השחיקה נראתה אחרת. לא פתחתי אותם בעצמי, אבל התעסקתי איתם אחרי שנפתחו.
    רוצה לומר, גיר שרוכבים עליו באגרסיביות מראה את הסימנים. יש כלים בהם הגיר יותר עמיד מאחרים, אבל אני אעדיף לא לקנות אופנוע ממישהו שהעביר בלי קלאץ' (ברור שזה לא דיל ברייקר, אבל זה עוד שיקול), בטח ובטח אם זה נועד כדי להרוויח עוד שניה במסלול או כדי לעלות עליה יותר קשה. אני אחפש את האופנוע שהעבירו עם קלאץ', ושלא לקחו אותו לאקסטרים.

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    רק בבקשה דלג על ההסבר של אחיזה בטוחה יותר של כל האצבעות על הגריפ, כי אני יוצא מנקודת הנחה שברוב הרכיבות שלך על כבישים ציבוריים, אתה שומר על החוק, או לפחות לא מתפרע.
    אתה יכול לצאת מנקודת הנחה מוחמרת יותר- בכביש אני רוכב פחדן, וגם כשהיה לי ליטר 4 בשורה ספורטיבי לא היו בי שום יומרות לשחק אותה רוכב מקצועי/ספורטיבי.

    עכשיו נעבור לשטח, שם אני מרגיש יותר בבית. מצאתי את עצמי לא פעם ולא פעמיים מגיע לאיזה סיבוב בסינגל/ סלע שהפתיע/ עלייה ללא אחיזה בכלל/ וכו' שהצריכה העברת הילוך ללא קלאץ.
    רכיבה ספורטיבית, הדופק בשמיים, מליון משתנים מאיימים מסביב, לעיתים באפיסת כוחות, וצריך לקבל כמה החלטות שונות במקביל בטווח של שנייה או שתיים. אחת מהן היא להעביר הילוך ואני יודע שאם גם אחלץ על הקלאץ זה יבוא על חשבון אחת ההחלטות האחרות וסביר כי התוצאה הסופית תהיה במצב כזה התניית אהבים עם האופנוע, על הקרקע, בתנחחה מסיונרית. אין רוכב בשטח (ואני לא מדבר על טיול שבילים) שלא מכיר את זה.
    בנוגע לשאר הקביעות שלך- אם אין לך שום נסיון במכונאות ו/או בהתעסקות עם גירים זה קצת יומרני מצדך לצאת בקביעה מוחלטת שהדבר מז**ן את הגיר. בטח ובטח עד למצב שאתה מצהיר שזה כלי שלא שווה קנייה.
    אייל כותב שהוא מעביר על בסיס קבוע בלי קלאץ. מהיכרות רמת הידע שלו במכונאות ורמת הרכיבה שלו אני אישית הייתי קונה ממנו אופנוע עפ"י התכתבות בוואטסאפ. גם בלי תמונה. עם זאת הייתי שולל הרבה אופנועים של אחרים ש"שומרים על האופנוע" אבל אין להם מושג איך המכונה באמת בנויה.
    לא הכל שחור ולבן. וזו הסיבה שעניתי לך בתחילה כפי שעניתי. אתה עונה בצורה מזלזלת מתוך נקודת הנחה שהכל שחור ולבן, בלי משתנים אחרים, ולא כך הדבר.

    הילדה התעוררה, נמשיך בקרוב

  4. #34
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    לסכם.
    1. תמיד עדיף להשתמש בקלאץ.
    2. אפשרי להעביר ללא קלאץ.
    3. תעשה מה שטוב לך ולאופנוע שלך.
    4. כ שתמכור תודיע לכולם שרכבת ללא קלאץ (כולם שואלים את השאלה הנל לפני קניה).
    יום מקסים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #35
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    600 ירושלמי,
    הצלחת לבלבל אותי.
    אז ברכיבת כביש אתה כן משתמש בקלאץ וברכיבת שטח ספורטיבית, אתה לא?
    למען האמת, ברכיבת כביש יש לי ניסיון של למעלה מארבעים שנה, לעומת רכיבת שטח, שבה אין לי ניסיון כלל. (חוץ מפעם אחת שניסיתי ביום חורפי לקצר דרך שביל בוצי ומצאתי את עצמי נמרח על הבוץ עם ZZR1200...)
    אממה, היגיון והבנה טכנית בשטח, אני חושב שהצלחתי לרכוש במהלך השנים הארוכות שנהגתי לטייל עם רכבי שטח. אמנם זה לא דו גלגלי, אבל עדיין יש מאפיינים דומים. מה שלמדתי בתקופה הזו, שרוכב/נהג מיומן, מגיע למכשול בהילוך הנכון, מה שמייתר את הצורך בהחלפת הילוכים תוך כדי ניסיון להתגבר על המכשול. אני מניח שלעתים אין ברירה ואז באמת נאלצים להוריד הילוך ללא קלאץ, אבל להפוך את זה לשיטה, נו, באמת, יותר הגיוני לעבור קורס מקצועי אחד או שניים, כדי לשפר את יכולות הרכיבה, במקום לפתח "שיטות" שרק מזיקות.
    בלי קשר, זכותך לרכוב על הכלים שלך, איך שמתאים לך, זה ממש לא עניין שלי. אני, לא ארכוש כלי ממוכר שיצהיר שהוא מחליף הילוכים בלי קלאץ, או שהוא עושה דריפטים, או וויילי, או מושך את האופנוע עד לקצה, אבל זה רק אני.
    Erez Ronen

  6. #36
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    אייל כותב שהוא מעביר על בסיס קבוע בלי קלאץ. מהיכרות רמת הידע שלו במכונאות ורמת הרכיבה שלו אני אישית הייתי קונה ממנו אופנוע עפ"י התכתבות בוואטסאפ. גם בלי תמונה.
    אני הייתי קונה ממנו אופנוע רק על סמך השרשור של הxr מפולגז הישן.

  7. #37
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    IMG-20201120-WA0006.jpg

    דיי אתם מביכים אותי....תודה כמובן.

    חיי ובועט,תמונה לפני חודש...

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    600 ירושלמי,
    הצלחת לבלבל אותי.
    אז ברכיבת כביש אתה כן משתמש בקלאץ וברכיבת שטח ספורטיבית, אתה לא?
    דווקא נראה לי שלא התבלבלת לגמרי.
    הבנת בדיוק.
    רק תיקון קטן- בשטח אני לרוב(98% ~) מהפעמים אשתמש בקלאץ.
    אבל 2 האחוז הנותרים זה בהחלט מספיק כדי שאני אעיד על עצמי שאני מבין את הצורך בהעברה בלי קלאץ.
    והנסיון שלך בשטח לא רלוונטי. בעשר השנים הראשונות שלי בשטח הייתי רוכב גם חזק, אך עם כלים לא מקצועיים ולא הייתי ברמה שאני היום. אז באותה נקודת זמן, גם ה10 שנות רכיבה שלי בשטח היו נסיון לא רלוונטי לדיון.
    זיקי אולי היה מעט ציני אך סיכם זאת מאוד יפה

  9. #39
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    בהדרכה, פרחי הדגים 2 סוגי העברה מהירה.

    הראשונה היתה בשתי תנועות מסונכרנות של הידיים -
    0 - לחץ קל על השיפטר
    1 - יד ימין משחררת את המצערת + יד שמאל מושכת את הקלאץ' בתנועה זריזה
    1.5 - הרגלית מחליקה להילוך הבא עקב הלחץ הקל שהפעלת + הורדת העומס הרגעית, ומיד..
    2 - יד ימין מושכת חזרה את המצערת + יד שמאל משחררת את הקלאץ.

    השנייה אותו דבר, רק בלי יד שמאל / קלאץ'.

    לא זוכר מילה במילה, אבל לזכרוני אם עושים נכון, זה לא משנה אם משתמשים בשיטה 1 או 2, ואין נזק כי [דברים שאני בכל מקרה לא אבין בלי לראות סרטונים על תיבות הילוכים]

    הוא הדגים על ה-NC שלי דאז כי היה לי ג'ק אמצע

    מכמה נסיונות שעשיתי, היתרון בשיטה 1 הוא שאפשר להשתמש רק בחלק הראשון, כלומר להחליק את הרגלית להילוך הבא בזמן שמשחררים גז + לוחצים קלאץ' בזריזות, ואז את החלק השני אורתודוקסי.. ההילוך כבר בפנים אז זה לא משנה.

אשכולות דומים

  1. העברת הילוכים.
    על ידי GOLDEN בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 07-02-2020, 11:48
  2. העברת הילוכים
    על ידי Vroom בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 30-11-2019, 11:53
  3. העברת הילוכים נכונה ב Z250
    על ידי Amir1 בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 27-04-2018, 05:29
  4. העברת הילוכים באוטומט
    על ידי noamkepf בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 06-02-2017, 21:40
  5. העברת הילוכים בסל"ד גבוה או נמוך?
    על ידי ktm690smc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 11:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO