ראו ממש שחיקה בקצוות החיצוניים של גלגלי השיניים. זה היה לפני יותר מעשר שנים, אבל אאל"ט רק בצד אחד של הגלגש.
וכן, יצא לי לראות עוד כמה גירים. השחיקה נראתה אחרת. לא פתחתי אותם בעצמי, אבל התעסקתי איתם אחרי שנפתחו.
רוצה לומר, גיר שרוכבים עליו באגרסיביות מראה את הסימנים. יש כלים בהם הגיר יותר עמיד מאחרים, אבל אני אעדיף לא לקנות אופנוע ממישהו שהעביר בלי קלאץ' (ברור שזה לא דיל ברייקר, אבל זה עוד שיקול), בטח ובטח אם זה נועד כדי להרוויח עוד שניה במסלול או כדי לעלות עליה יותר קשה. אני אחפש את האופנוע שהעבירו עם קלאץ', ושלא לקחו אותו לאקסטרים.