ירוששמאת, לא צריך לרגוז...
סה"כ דיי רלוונטי השאלות של ארז. אני הייתי חושש לרכוש כלי ממישהו שאני לא מכיר את אופי הרכיבה והמיומנות שלו שמעביר הילוכים ללא קלאץ', וגם לדעתי "מה כל כך מסובך/מעכב ללחוץ קלות על המצמד" רלוונטי לרכיבה בכביש ציבורי ל 95+ אחוז מהרוכבים..
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
כם אני, בצעירותי, הייתי מעביר מדי פעם בלי קלאץ' (בעיקר בשביל הכיף), ואפילו חלק ברוב הפעמים. אבל אגיד לכם חד משמעית, שאם אני אשמע מהבעלים שהוא מעביר בלי קלאץ' ויהיה לי מועמד אחר, אני אלך למועמד האחר.
נ. ב.
קניתי פעם אופנוע דו"ש שהיה בעברו של אחת האושיות היותר מוערכות בעולם הרכיבה הישראלי. הגיר השלדה והמתלים שלו היו גמורים משימוש אגרסיבי.
וזה בנאדם שידוע כרוכב מוכשר מאוד, עם ידע מקיף על כל התחום, ולא סתם קוף שיודע לרכב מהר במסלול ובשטח.
ארז, אני גאה בך. עלה והצלח.
אני מקווה שלמרות התגובות העוקצניות שלך והתגובות המתלהמות שלי, הצלחת לקרוא את המילים כפשוטן והבנת מהו אותו צורך להעברה ללא קלאץ, כי אחרי הכל זה מה ששאלת, בדרכך.
ואם עדיין לגופו של עניין נשארו שאלות אפשר לחפור בזה.
אני אפתח את דברי ואומר שלהחליף הילוך עם קלאץ זה הדרך הבטוחה הנכונה ואם אתה מתכוון לשמור על האופנוע שנים אני ממליץ בחום להשתמש בקלאץ. אבל.
ניתן להעביר הילוכים ללא קלאץ. התיבה היא סינכרונית לעזוב לשניה את העומס להעביר את ההילוך לא קורה כלום ונכנס חלק. אני משתמש בטכניקה הנל בגלל עצלנות נטו. בדרכ בסלד נוח לאופנוע .
יש אופנועים כמו הסקוורנה 2 פעימות שלי . ששם בכל הילוך עם עומס או בלי ניתן להעביר הילוך ללא קלאץ. למשל עליה ארוכה פול גז צריך הילוך יותר נמוך לא צריך קלאץ נגיעה על הרגלית האופנוע יורד הילוך חלק וללא דרמות.לא מרגיש שאני עושה נזק.
היה לי הונדה 2006. שם הגיר כל כך חלק שלא השתמשתי בקלאץ בכלל להעלאת הילוכים טוב ראשון שני עם קלאץ.
בקוואסקי שיש לי עכשיו זה קצת פחות נעים לו אז אני מעביר עם קלאץ. עדיין אפשרי ללא אבל זה לא חלק.
בקיצור לדעתי כל אופנוע לגופו. יש כאלה שיאפשרו להעביר ללא קלאץ. יש כאלה אופנועים שיתנגדו.
ואם אתה אופנוען תדע בדיוק איזה אפשרי ואיזה לא.
זה תלוי אופנוע ותיבת ההילוכים שלו. https://youtu.be/X8Q0vHLaYhc
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://youtu.be/viWuolNYGyI
Sent from my iPhone using Tapatalk
רוכבים מקצועיים, תחרותיים, מפתחים טכניקות שיאפשרו להם להוריד עוד כמה עשיריות שניה, בכל מקצה. אחרים, יתעללו באופנוע שלהם כדי להרגיש שווים וימכרו אותו אחר כך, מבלי לחשוף את האמת. אותם רוכבים, יתעללו גם ברכבי ליסינג, השכרה ואפילו ברכב שישאילו מחברים
Erez Ronen
רוכבים מקצועיים שלוקחים את המכונה לאקסטרים לא אכפת להם מצב הכלי בסוף המרוץ. שיתפוצץ אם הגעתי ראשון. אז בוא לא נדבר על העברת הילוכים ללא קלאץ. כל המכונה בבלבלה.
בכביש הציבורי לא רואה צורך לשבור את המכונה. אבל זה רק אני.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני פתחתי גיר של dr650 שרכבו עליו תחרותי לפניי (עד כמה שניתן לרכב תחרותי על דיאר כזה). בהחלט היה ניתן לראות השפעה של ההעברות הללו.
אגב,
גם המכה המורגשת כשמשלבים לראשון עושה את שלה. אין מה לעשות, ולא רואים זאת ישר, אבל אחרי כמאה אלף קילומטר, בהחלט כן.