600 ירושלמי,
הצלחת לבלבל אותי.
אז ברכיבת כביש אתה כן משתמש בקלאץ וברכיבת שטח ספורטיבית, אתה לא?
למען האמת, ברכיבת כביש יש לי ניסיון של למעלה מארבעים שנה, לעומת רכיבת שטח, שבה אין לי ניסיון כלל. (חוץ מפעם אחת שניסיתי ביום חורפי לקצר דרך שביל בוצי ומצאתי את עצמי נמרח על הבוץ עם ZZR1200...)
אממה, היגיון והבנה טכנית בשטח, אני חושב שהצלחתי לרכוש במהלך השנים הארוכות שנהגתי לטייל עם רכבי שטח. אמנם זה לא דו גלגלי, אבל עדיין יש מאפיינים דומים. מה שלמדתי בתקופה הזו, שרוכב/נהג מיומן, מגיע למכשול בהילוך הנכון, מה שמייתר את הצורך בהחלפת הילוכים תוך כדי ניסיון להתגבר על המכשול. אני מניח שלעתים אין ברירה ואז באמת נאלצים להוריד הילוך ללא קלאץ, אבל להפוך את זה לשיטה, נו, באמת, יותר הגיוני לעבור קורס מקצועי אחד או שניים, כדי לשפר את יכולות הרכיבה, במקום לפתח "שיטות" שרק מזיקות.
בלי קשר, זכותך לרכוב על הכלים שלך, איך שמתאים לך, זה ממש לא עניין שלי. אני, לא ארכוש כלי ממוכר שיצהיר שהוא מחליף הילוכים בלי קלאץ, או שהוא עושה דריפטים, או וויילי, או מושך את האופנוע עד לקצה, אבל זה רק אני.


ציטוט ההודעה בתגובה