עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 26 מ 26

אשכול: רוצה לחזור לאופנוע אבל הנסיעות קצרות

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    יש מליון ואחד מצדדים לכל שיטה, ואין דין מנוע אחד כחברו.
    תעשה מה שמרגיש לך נכון.
    כל עוד שאתה לא מניע ונותן ישר פולגז, כנראה שאתה בסדר.

  2. #2
    אני קופץ עם האופנוע שלי לסופר ולעבודה על בסיס יומי, במרחקים של קילומטר לכל היותר... ונפח המנוע שלו הוא 1350 סמ"ק.
    איזה סיבה יש שהוא לא יעמוד במשימה לעוד שנים רבות? הוא דרך אגב יפני 4 צילינדר בציר 2009, ברגע שהשמן חם וזה קורה מהר במנוע כזה נוסעים ושום דבר לא מתפוצץ.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    אם היתה בעיה עם נסיעות קצרות מורי הרכיבה היו פושטים רגל. רובם מחזיקים מספר אופנועים שמפמפמים כל היום בסל"ד נמוך שמתניעים ומכבים אותם עשרות פעמים ביום.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    אם היתה בעיה עם נסיעות קצרות מורי הרכיבה היו פושטים רגל. רובם מחזיקים מספר אופנועים שמפמפמים כל היום בסל"ד נמוך שמתניעים ומכבים אותם עשרות פעמים ביום.
    אין בעיה לכבות ולהדליק מנוע שהוא חם ועדיין לאופנועים של מורי נהיגה יש בלאי גבוה יותר מאופנוע ביד פרטית.
    כמו שחברות השכרה לא פושטות רגל ככה גם מורי נהיגה, הבלאי מחושב במחיר לצרכן.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    אופנועי יסמ לדוגמא נוסעים כ16 שעות בערך עם המון עצירות וכתשעים אחוז מהרכיבה הם בהילוך שני בכלל (בתוך ריכוזי קהל וכו) והכל בסדר איתם למשך שנים ארוכות..

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tap צפיה בהודעה
    אופנועי יסמ לדוגמא נוסעים כ16 שעות בערך עם המון עצירות וכתשעים אחוז מהרכיבה הם בהילוך שני בכלל (בתוך ריכוזי קהל וכו) והכל בסדר איתם למשך שנים ארוכות..
    יש סיבה למה כלי רכב ממשלתיים, כלי רכב של מורי נהיגה, משטרה, יס"מ, שליחיות צבא, השכרות לא נמכרים במחיר מחירון של כלים בבעלות פרטית, הסיבה היא בלאי מואץ.
    המשטרה הצבאית החזיקה הרבה שנים אופנועי מוטו גוצי ישנים, זה שאתה רואה אותם ברחוב עובדים לא אומר כלום, תשיג את היסטורית הטיפולים מהמוסך ואז נדבר

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    יש הבדל בין סלד נמוך לבין סלד סרק.
    וכל הדוגמאות שניתנו כאן הן של אופנועים שרוב היום מונעים ועובדים בטמפ עבודה.
    דימום של אופנוע לכמה דקות לא מקרר את המנוע,
    ובקיץ אצלנו, גם חצי שעה.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    נ. ב.
    אחת הבעיות באופנועי מורי נהיגה היא דווקא עבודה בטמפרטורה חמה מדי.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    לא יהיה לך שום בלאי מואץ מרכיבה של 5 קמ ביום. במקסימום אולי תצטרך לטפח קצת את המצבר.
    השאלה היא האם לא כדאי להשאר עם הקטנוע לשם כך. הרי הוא הרבה יותר פרקטי וחסכוני בנסיעות כאלה.
    אם רכישת mt תגרור גם רכיבה לנפש פעם בשבועיים או חודש בסופש אז המשוואה מקבלת תפנית

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יש סיבה למה כלי רכב ממשלתיים, כלי רכב של מורי נהיגה, משטרה, יס"מ, שליחיות צבא, השכרות לא נמכרים במחיר מחירון של כלים בבעלות פרטית, הסיבה היא בלאי מואץ.
    המשטרה הצבאית החזיקה הרבה שנים אופנועי מוטו גוצי ישנים, זה שאתה רואה אותם ברחוב עובדים לא אומר כלום, תשיג את היסטורית הטיפולים מהמוסך ואז נדבר
    חד משמעית המרווח טיפולים מתקצר לעד לא הגיוני אבל השאלה הייתה האם האופנוע ישרוד, התשובה היא כן וכמובן שהכל יחסי.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tap צפיה בהודעה
    חד משמעית המרווח טיפולים מתקצר לעד לא הגיוני אבל השאלה הייתה האם האופנוע ישרוד, התשובה היא כן וכמובן שהכל יחסי.
    שאני הייתי בצבא בשנות התשעים עוד היו עוד GMC Sonoma בצי הרכב, הרכבים האלו עבדו קשה והתקלקלו בהתאם אבל כל עוד הצבא עם ראש בקיר החליט שהם נשארים בשירות הם נשארו בשירות ושפכו עליהם ים של כסף כולל אוברולים אז אין כלי שלא ישרוד בשיטה הזאת בגלל זה כתבתי, בו נדבר אחרי שנראה את היסטוריית הטיפולים/תיקונים

אשכולות דומים

  1. רוצה לחזור לרכב אחרי 8 שנים
    על ידי Moses94 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 18-09-2020, 20:09
  2. רוצה לחזור לרכב ובהזדמנות להגשים חלום
    על ידי talth1 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-11-2018, 13:16
  3. רוצה להחליף חלקים לאופנוע, איפה אני מתחיל?
    על ידי AshMT בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-07-2018, 16:23
  4. אחרי שנה וחצי רוצה לחזור לרכב, מחפש עצה לכלי.
    על ידי DenisM בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-01-2017, 18:26
  5. רוצה לקנות אבל חושש מאופנוע ישן (2004)
    על ידי dor1987 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 17-10-2015, 01:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO