תוצאות 1 עד 15 מ 44

אשכול: בינואר: 5 הרוגים על דו-גלגלי

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    לגבי תשתיות- אני חושב שהמצב בארץ טוב. נכון שלא רוכבים כל השנה, אולי רוכבים פחות באזורים צפופים, אין שמן על הכביש (נקי מגשם) אבל גם אין תרבות מוטורית. ובכלל, נראה לי שרמת הרכיבה (והנהיגה) שלנו נמוכה יחסית במדינות אחרות. כשכל הטור עומד על הברקס חצי ק"מ לפני עקומה מאעפנית בכביש 1 זה מחזה שאומר הכל.

    מעבר ללימודי הנהיגה המגוחכים, המנטליות או הראש הישראלי הם המכשול הגדול. אתמול מישהו נשבע שהוא יודע מה הסוד של מנת דגל ממסעדה מסויימת. רצה המקרה וישבו איתנו שני שפים שעבדו שנים באותה מסעדה אבל הבחור התעקש שהוא יודע כי חבר שלו מכיר מישהו שעבד שם. זה אותו ישראלי שיודע ויהיה בסדר ולא צריך. אפילו כאן בפורום שמארח קהילה בהחלט איכותית ולא מייצגת (את הערסיאדה בחוץ) רק חלק מהרוכבים עשו קורס או השתלמות. זה עניין של 2,000 ש"ח...פחות או יותר קסדה או מעיל שלא לדבר על חליפה מתנפחת- וזה הבייסיק תרתי משמע.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אפילו כאן בפורום שמארח קהילה בהחלט איכותית ולא מייצגת (את הערסיאדה בחוץ) רק חלק מהרוכבים עשו קורס או השתלמות. זה עניין של 2,000 ש"ח...פחות או יותר קסדה או מעיל שלא לדבר על חליפה מתנפחת- וזה הבייסיק תרתי משמע.
    אתה מגזים בפרעות. קורסים שאתה מדבר עליהם מתקיימים בת"א/מרכז בלבד. אף אחד מנהריה לא ייסע שעתיים לכל כיוון בשביל זה. דבר שני: חומר ה"נלמד" הוא כל כך בסיסי, שכל אחד שהצליח לעבור 200קם כדי להגיע לאותו קורס, לא צריך אותו.
    אתה מתבלבל בין אופנוע ככלי תחבורה לאופנוע כספורט. רוצה כלי תחבורה - סע כבנאדם. שמור מרחק. תפעיל איתות. בלי לחתוך. בלי 120 בשוליים. רוצה ספורט - סע למסלול או שטח.
    לא מזמן היה כאן בכי של אידיוט שהשתולל בשטח, ושבר לעצמו כל דבר אפשרי ולא הפתיע את אף אחד. מועמד ראוי לפרס דרווין.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אתה מגזים בפרעות. קורסים שאתה מדבר עליהם מתקיימים בת"א/מרכז בלבד. אף אחד מנהריה לא ייסע שעתיים לכל כיוון בשביל זה. דבר שני: חומר ה"נלמד" הוא כל כך בסיסי, שכל אחד שהצליח לעבור 200קם כדי להגיע לאותו קורס, לא צריך אותו.
    אתה מתבלבל בין אופנוע ככלי תחבורה לאופנוע כספורט. רוצה כלי תחבורה - סע כבנאדם. שמור מרחק. תפעיל איתות. בלי לחתוך. בלי 120 בשוליים. רוצה ספורט - סע למסלול או שטח.
    לא מזמן היה כאן בכי של אידיוט שהשתולל בשטח, ושבר לעצמו כל דבר אפשרי ולא הפתיע את אף אחד. מועמד ראוי לפרס דרווין.
    ראיתי מספיק "אף אחדים" כאלה בקורסים שעשיתי, שהגיעו לקורסים מרחוק. אגב, אני די בטוח שיש גם מדריכים שעובדים באיזור הצפון.
    לגבי הבסיסיות של החומר הנלמד - זה ממש לא אומר שמי שמגיע שולט בו. דווקא אגב, דווקא בהדרכות הבסיסיות אתה פוגש את אלה שלא ברור איך הגיעו עד הקורס - אנשים שלא יודעים לבלום (מעבר ל"להאט" כשעיקר הבלימה עם הבלם האחורי) או לא יודעים לבצע היגוי הפוך באופן מודע. אנשים שיושבים על האופנוע כמו שק תפוחי אדמה, מפחדים ממנו ומרגישים שהוא נלחם בהם. וגם זה נאמר מנסיון של הרבה הדרכות שהשתתפתי בהן.

    לנסוע כבן אדם זה חשוב, אבל זה לא תחליף לטכניקת רכיבה בסיסית, שהיו צריכים ללמד - ולא מלמדים, בשיעורי הנהיגה בארץ.
    מי שהחיים שלו ואיכות הרכיבה שלו חשובים לו - כדאי לו לגשת לקורס רכיבה בסיסי זמן קצר לאחר רכישת האופנוע הראשון.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מי שהחיים שלו ואיכות הרכיבה שלו חשובים לו - כדאי לו לגשת לקורס רכיבה בסיסי זמן קצר לאחר רכישת האופנוע הראשון.
    כאן אני איתך. זמן קצר אחרי - בטח. 3 שנים אחרי - אין בזה שום צורך.

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אגב, אני די בטוח שיש גם מדריכים שעובדים באיזור הצפון.
    גם אני הייתי בטוח. אולי תביא דוגמא אחד?

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2020
    הודעות
    26
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אתה מגזים בפרעות. קורסים שאתה מדבר עליהם מתקיימים בת"א/מרכז בלבד. אף אחד מנהריה לא ייסע שעתיים לכל כיוון בשביל זה. דבר שני: חומר ה"נלמד" הוא כל כך בסיסי, שכל אחד שהצליח לעבור 200קם כדי להגיע לאותו קורס, לא צריך אותו.
    אתה מתבלבל בין אופנוע ככלי תחבורה לאופנוע כספורט. רוצה כלי תחבורה - סע כבנאדם. שמור מרחק. תפעיל איתות. בלי לחתוך. בלי 120 בשוליים. רוצה ספורט - סע למסלול או שטח.
    לא מזמן היה כאן בכי של אידיוט שהשתולל בשטח, ושבר לעצמו כל דבר אפשרי ולא הפתיע את אף אחד. מועמד ראוי לפרס דרווין.
    קודם כל כמה דברים.
    1. כשעשיתי קורסים היו גם אנשים שהגיעו מבאר שבע לתל אביב בשביל זה. זה מציל חיים לא תיסע איזה יום יומיים?
    2. החומר ממש לא עד כדי כך בסיסי והרבה מהדברים הם ההפך מהאינטואיציה. אני עשיתי את הקורסים אחרי כמה אלפי ק״מ והרכיבה לפני ואחרי היא שמיים וארץ. וזה משהו שלא רק אני הרגשתי אז ממש לא מסכים עם העניין הזה.

אשכולות דומים

  1. בנובמבר: 6 הרוגים על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 46
    הודעה אחרונה: 24-12-2020, 17:40
  2. באוקטובר: 5 הרוגים על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-11-2020, 13:31
  3. בינואר: 5 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 07-02-2020, 01:27
  4. 2019: שיא במספר הרוגים על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 03-01-2020, 21:01
  5. תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 06-12-2018, 15:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO