ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
אתה מגזים בפרעות. קורסים שאתה מדבר עליהם מתקיימים בת"א/מרכז בלבד. אף אחד מנהריה לא ייסע שעתיים לכל כיוון בשביל זה. דבר שני: חומר ה"נלמד" הוא כל כך בסיסי, שכל אחד שהצליח לעבור 200קם כדי להגיע לאותו קורס, לא צריך אותו.
אתה מתבלבל בין אופנוע ככלי תחבורה לאופנוע כספורט. רוצה כלי תחבורה - סע כבנאדם. שמור מרחק. תפעיל איתות. בלי לחתוך. בלי 120 בשוליים. רוצה ספורט - סע למסלול או שטח.
לא מזמן היה כאן בכי של אידיוט שהשתולל בשטח, ושבר לעצמו כל דבר אפשרי ולא הפתיע את אף אחד. מועמד ראוי לפרס דרווין.
ראיתי מספיק "אף אחדים" כאלה בקורסים שעשיתי, שהגיעו לקורסים מרחוק. אגב, אני די בטוח שיש גם מדריכים שעובדים באיזור הצפון.
לגבי הבסיסיות של החומר הנלמד - זה ממש לא אומר שמי שמגיע שולט בו. דווקא אגב, דווקא בהדרכות הבסיסיות אתה פוגש את אלה שלא ברור איך הגיעו עד הקורס - אנשים שלא יודעים לבלום (מעבר ל"להאט" כשעיקר הבלימה עם הבלם האחורי) או לא יודעים לבצע היגוי הפוך באופן מודע. אנשים שיושבים על האופנוע כמו שק תפוחי אדמה, מפחדים ממנו ומרגישים שהוא נלחם בהם. וגם זה נאמר מנסיון של הרבה הדרכות שהשתתפתי בהן.

לנסוע כבן אדם זה חשוב, אבל זה לא תחליף לטכניקת רכיבה בסיסית, שהיו צריכים ללמד - ולא מלמדים, בשיעורי הנהיגה בארץ.
מי שהחיים שלו ואיכות הרכיבה שלו חשובים לו - כדאי לו לגשת לקורס רכיבה בסיסי זמן קצר לאחר רכישת האופנוע הראשון.