הייתי בול בסרט הזה לפני קצת יותר משנה. נסגרתי על NC שנת 2012, עם 83 אלף ק"מ. עברנו 20 אלף ק"מ בשנה האחרונה, ומעבר להחלפת נוזלים/פילטרים/צמיגים/בלמים ושאר רכיבים מתכלים שהיו צריכים החלפה, לא נכנסנו למוסך. אופנוע חסין מתקלות, מתוכנן עם מעט חלקים נעים, ועם קהל יעד מבוגר שלא מחפש לקרוע את האופנוע.
אמינות הייתה בשבילי הפקטור העיקרי, יחד עם עלויות האחזקה. אין פה על מה לדבר בכלל. צריכת דלק שיכולה להגיע ל-1 ל-30 (בדרך כלל אנחנו נעים באזור ה-1 ל-25), טיפולים פשוטים לביצוע בבית (שסתומים שמכוונים עם בורג, בלי שימסים). הכל נגיש.
משייט מעל המהירות החוקית, יבלה על 150-160 במשך שעות בלי לשתות טיפה אחת של שמן אם אתה צריך. ה-ABS נהדר ולא מתערב אלא אם במקרה של בלימה מאוד חזקה.
יאמרו לך שיש פה כת של חובבי NC, וזה די נכון. אני אישית לא חושב שאמכור את שלי מתישהו, לא רואה סיבה לשדרג. האופנוע עושה כל מה שאני צריך ויותר מזה, והמנועים האלו שורדים 400-500 אלף ק"מ בכיף, אם לא יותר (יש לנו כבר כמה חברים בקבוצה העולמית עם 300-400 אלף ק"מ נטולי תקלות).


ציטוט ההודעה בתגובה