עמוד 3 מתוך 6 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 77

אשכול: המותג רויאל אנפילד עובר לד.ל.ב מוטוספורט

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    מסבירים לך שזה לא עובד ככה. זה שוק מאוד קטן ולכן כמות המכירות שתעשה אותו יבואן מקבילי לא מצדיקה את קיומו. לכן זה לא קיים.


    בולשיט. על תשווה סיכון כלכלי וסחיטה באיומים. גם: קרטל זה לא מאפיה, למרות ששניהם עוברים על החוק.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אני שמח שאתה מסביר לי, אבל אני לא מסביר אני מצטט יבואן קטן שמספר לך מה המציאות, משתלם לו כלכלית להביא כל אופנוע לארץ
    ולמכור אותו ברווח קטן, הוא לא משחק בסכומים גדולים מאד אבל בפריסה שלו הוא יכול להסתדר עם רווח קטן יותר. (יש אנשים שיעשו
    עבורך ועבור עמלה יבוא של אופנוע חדש מחו"ל ועדיין ירוויחו).

    נתח הרוויחים אצל היבואנים הגדולים הוא גבוה ושלא ימכרו לך סיפורים כמו עם הצמיגים, המיסוי והתשלומים הם רע הכרחי כרגע, אבל
    הקופון על כל אופנוע הוא גדול, בתחילת שנת דגם הרווח גבוה והמחיר מצטמצם (גם אם זה מתחת לשולחן או ב-"מתנות" אחרות) ככל
    שמתקרבים לסוף השנה ואחריה, אתה חושב שהיבואן מפסיד על אופנוע "במבצע"?

    מחיר האופנוע לך וליבואן שונה לחלוטין היבואן מחשב את כלל האופנועים שהביא ועושה מחיר ממוצע היינו אופנוע שנמכר כדגם חדש
    בתחילת השנה ב-120 ואותו אופנוע בסוף השנה שנמכר ב-100 סך המכירות חלקי כמות האופנועים תפחית את העלויות ותישאר עם הרווח.

    עכשיו היבואן הקטן ישמח להביא כמות קטנה של אופנועים שלדעת היבואן הגדול לא משתלם למכור או מתחרה בדגמים אחרים שלהם או כל
    שיקול אחר, בתמורה לרווח, כי יש לו כבר את כל הרישיונות הנדרשים הוא בקי בתהליך ובעצם רק צריך להזרים אופנועים, כאן היבואן הגדול
    לוחץ חזק על הבלם בכל מיני שיטות, אבל אל תאמין לי תברר בעצמך, אגב תשאל את המסטר מה קרה לו כשניסה להביא צמיגים לאופנועים ביבוא
    מקביל...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    וואו. אתה חוזר על כל כך הרבה מיתוסים וחצי אמיתות, שקשה לבחור מאיפה להתחיל.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני שמח שאתה מסביר לי, אבל אני לא מסביר אני מצטט יבואן קטן שמספר לך מה המציאות, משתלם לו כלכלית להביא כל אופנוע לארץ
    ולמכור אותו ברווח קטן, הוא לא משחק בסכומים גדולים מאד אבל בפריסה שלו הוא יכול להסתדר עם רווח קטן יותר.
    זאת פנטזיה לא מבוססת במקרה הטוב ושקר גס במקרה הרע. אותו "יבואן הקטן" לא עושה את לא בגלל שהוא מפחד על חייו. אף אחד לא הולך לשרוף לו חנות. זה יותר פשוט - אין אפשרות להחזיק חנות (של כל דבר!) כאשר גם נפח נמוך וגם שוליי רווח נמוכים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    נתח הרוויחים אצל היבואנים הגדולים הוא גבוה
    % רווח חייב להיות גבוהה כי נפח מכירות נמוך. אופנועים זה בכללי שוק קטן, ביחס לשאר תחומי רכב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ככל שמתקרבים לסוף השנה ואחריה, אתה חושב שהיבואן מפסיד על אופנוע "במבצע"?
    הוא מרוויח פחות, ואם לא ימכור - יפסיד. למה אתה חושב שעושים אותם מבצעים?

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    עכשיו היבואן הקטן ישמח להביא כמות קטנה של אופנועים שלדעת היבואן הגדול לא משתלם למכור או מתחרה בדגמים אחרים שלהם או כל
    שיקול אחר, בתמורה לרווח, כי יש לו כבר את כל הרישיונות הנדרשים הוא בקי בתהליך ובעצם רק צריך להזרים אופנועים, כאן היבואן הגדול
    לוחץ חזק על הבלם בכל מיני שיטות
    עוד פנטזיה. אתה צריך היתר ייבאו לכל דגם. עצם חוסר הידיעה של עובדה זאת מדגים עד כמה אין לך מושג.


    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אגב תשאל את המסטר מה קרה לו כשניסה להביא צמיגים לאופנועים ביבוא מקביל...
    אם הוא יכול לענות אז אני מניח ששום דבר איום ונורא לא קרה לו. הוא לא הצליח? זה קורה לאלפי עסקים בכל התחומים. המתחרים שיחקו "לא יפה"? - קורה בכל יום ובכל תחום. תנסה לפתוח דוחן פלאפל ותגלה שגם זה לא פשוט.

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    אאלט יש חוק שקבוע שאם אתה מייבא כלי חדש (כעסק) צריך לדאוג לחלפים עד 7 שנים ממועד הייבוא.
    לא כל הקטנים מסוגלים להעמיד מחסן שכזה או להשקיע סכום שכזה בהתחלה, זה לא רק להביא כלי וגמרנו כשמדובר בחדש ופה היתרון של הגדולות שיש גב כלכלי או מקום.
    לגיטימי שחברה בתנופה (רויאל) תרצה יבואן שיש לו את הגב להשקעה עכשיו ולא יבואן קטן שמתקשה, אחרי הכול בכל העולם נפגעו מהמצב וצריך לצאת כמה שיותר מהר ויותר מכירות = יותר צמיחה. להערכתי אם לא הקורונה לא היה נעשה המחטף הזה אבל גם לא סגור היחסים של בג'אג' ורויאל בהודו אבל זה שכבר דלב מייבאת משם כלים בהחלט עוזר להם יותר להביא ולהפיץ את המותג. לא סגור באם המחיר יירד, אולי דווקא יעלה כדי לייצג "יוקרה" וכי אין ברירה אחרת.

  4. #34
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    כיבואן אופנועים לשעבר אני יכול לאשר את מה שהשושנים כתב.

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    אאלט יש חוק שקבוע שאם אתה מייבא כלי חדש (כעסק) צריך לדאוג לחלפים עד 7 שנים ממועד הייבוא.
    לא כל הקטנים מסוגלים להעמיד מחסן שכזה או להשקיע סכום שכזה בהתחלה, זה לא רק להביא כלי וגמרנו כשמדובר בחדש ופה היתרון של הגדולות שיש גב כלכלי או מקום.
    לגיטימי שחברה בתנופה (רויאל) תרצה יבואן שיש לו את הגב להשקעה עכשיו ולא יבואן קטן שמתקשה, אחרי הכול בכל העולם נפגעו מהמצב וצריך לצאת כמה שיותר מהר ויותר מכירות = יותר צמיחה. להערכתי אם לא הקורונה לא היה נעשה המחטף הזה אבל גם לא סגור היחסים של בג'אג' ורויאל בהודו אבל זה שכבר דלב מייבאת משם כלים בהחלט עוזר להם יותר להביא ולהפיץ את המותג. לא סגור באם המחיר יירד, אולי דווקא יעלה כדי לייצג "יוקרה" וכי אין ברירה אחרת.
    כל המגיבים שאינם מכירים את התחום מבפנים הגיבו על סמך ידע חלקי או שגוי, אני לא אכנס או אנסה לתקן ואני לא מדבר על פי תחושות או השערות.
    כל אחד יכול להביא אופנוע חדש בייבוא עצמי על פי כל הכללים.
    ליבואנים רשמיים זה יהיה יותר קל.
    אם יש לך מערך הובלות פרוס בחו"ל או גישה למערך כזה אתה מוזיל עלויות ובירוקרטיה.
    הסיבה שיבואנים קטנים לא מביאים דגמים שיש להם יבואן רשמי בארץ ביבוא מגביל זה לא שאי אפשר אלה בגלל חסמים שמציבים היבואנים תחת הכותרת
    בלעדיות.
    מי שסובל בעצם זה הקונים כי אין תחרות אמתית. אגב בארץ המושג של דילר פרטי אינו קיים.

    בארץ אוטופית, נניח שיבואן סברה אינה רוצה להביא את דגם הכרמל ספורט TT קופה מסיבותיו הוא אבל דילר אחר מוכן לקחת את הסיכון ולהביא הוא
    יכול להביא לסוכנות שלו את הדגם ולמכור. בארץ לא.

    בארץ גם בכל פעם שהיה ניסיון להקים יבוא מקביל של דגמים המשויכים ליבואנים הגדולים נתקלו כולם בחסמים של בעלי אינטרס ובירוקרטיה מכוונת
    של "בעלי עניין".

    השלל (להל"ן הקונים) מחולק בין היבואנים הגדולים ועל פי האינטרסים שלהם.

    מי שחושב שמדובר בשוק חופשי ונקי מאינטרסים, והמחירים הם רק תוצאה של מיסוי ועלויות שיחשוב שוב.

    חשבתם על זה למה חייבים סוכנויות מכירה מפוארות ולא מאמצים לפחות חלקית את שיטת הקניות און ליין?

    נניח שאני יבואן קטן ששכרתי מחסן ענק בדימונה ואני מביא עד 100 כלים בעלי שוק טוב של כמה יצרנים שונים מובילים
    כולל דגמי נישה בהזמנה מראש, מתחייב על 3 חודשים המתנה, האיסוף יהיה מהמחסן שלי בלי קפה ומאפה ובלי פרסום
    צמצום הוצאות שלי למינימום אפשרי, בתמורה להפחתת המחיר ללקוח, ואציע את האופנועים פחות מהמחיר של היבואן,
    כמה לדעתכם יתאמצו לקנות אצלי?

    מי משלם על אולמות התצוגה במרכז ת"א, פרסומים, קפה ללקוחות וכד ומי מפחד בדיוק מהסרט הזה?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    החוק שמסדיר פעילות יבואן רכב קיים בדיק כדי למנוע קיום של האפר עם מחסן בדימונה שנעלם שבוע אחרי מכירה. חוק דורש ממך לא רק מחסן בדימונ, אלא גם מוסך ומחסן חלפים. חוק דורש בדיקת תקינה ואישור אל כל דגם.

    תבין, יש עסקים שאי אפשר (או מאוד קשה) לעשות ״בקטן״.

    נ. ב. אין כל צורך במחסן בדימונה - רכב מחכה לקונה בנמל, ולא עובר מכס עד שמישהו קונה אותו. אז בעצם אתה אפילו לא צריך מחסן, מספיק ספסל בפארק למשרד וטלפון.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #37
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אם ישחררו את הרסן ויאפשרו לנו לקפוץ לשכנים ולרכוש שם מה שבא לנו ללא קשר לשנה מודל או יד או להזמין חלפים ללא הסבל שאנו עוברים כרגע אני מהמר שהיבואנים יצטרכו להתאים את עצמם למצב הקיים שיש סוכן שישמח למכור לנו בירדן מצריים או סעודיה מי יודע אולי מתי שהוא סורייה ולבנון ואז כבר אפשר לחזור ברכיבה מאירופה.


    אבל כרגע מי שדופק אותנו זו רק המדינה שמגינה על האינטרס של היבואן הישראלי שמציבה חסמים באמתלות שונות.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אם ישחררו את הרסן ויאפשרו לנו לקפוץ לשכנים ולרכוש שם מה שבא לנו ללא קשר לשנה מודל או יד או להזמין חלפים ללא הסבל שאנו עוברים כרגע אני מהמר שהיבואנים יצטרכו להתאים את עצמם למצב הקיים שיש סוכן שישמח למכור לנו בירדן מצריים או סעודיה מי יודע אולי מתי שהוא סורייה ולבנון ואז כבר אפשר לחזור ברכיבה מאירופה.


    אבל כרגע מי שדופק אותנו זו רק המדינה שמגינה על האינטרס של היבואן הישראלי שמציבה חסמים באמתלות שונות.
    קפריסין בטווח יריקה
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    החוק שמסדיר פעילות יבואן רכב קיים בדיק כדי למנוע קיום של האפר עם מחסן בדימונה שנעלם שבוע אחרי מכירה. חוק דורש ממך לא רק מחסן בדימונ, אלא גם מוסך ומחסן חלפים. חוק דורש בדיקת תקינה ואישור אל כל דגם.

    תבין, יש עסקים שאי אפשר (או מאוד קשה) לעשות ״בקטן״.

    נ. ב. אין כל צורך במחסן בדימונה - רכב מחכה לקונה בנמל, ולא עובר מכס עד שמישהו קונה אותו. אז בעצם אתה אפילו לא צריך מחסן, מספיק ספסל בפארק למשרד וטלפון.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    נכון אבל אם קיים כבר יבואן רשמי, ויבוא פרטי מותר על פי חוק, ולכן יזם כזה יכול להביא (אם לא ישימו לו רגל)
    כל אופנוע שיבחר (יש חברות שכבר עושות את זה בשקט) וימכור אותו במחירים מתחרים תקינה כבר קיימת.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #40
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אם ישחררו את הרסן ויאפשרו לנו לקפוץ לשכנים ולרכוש שם מה שבא לנו ללא קשר לשנה מודל או ...
    ה-"רסן" האמיתי שקיים בחוק זה איסור ייבוא רכבים וחלפים משומשים.

  11. #41
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    (יש חברות שכבר עושות את זה בשקט) וימכור אותו במחירים מתחרים תקינה כבר קיימת.
    דוגמא אחת יש?

  12. #42
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    https://m.calcalist.co.il/Article.as...paign=whatsapp



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    דוגמא אחת יש?
    ברכבים זה קיים כבר, בעיקר בנישת הרכבי פאר. אתה יכול להיכנס לסוכנות פרטית שמייבאת דגמים של יצרניות שונות, ולקנות רכב פאר בהתאם לעומק הכיס שלך. לסוכנות כזו אין מוסכים משלה או ייבוא של חלקי חילוף

  14. #44
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    ברכבים זה קיים כבר, בעיקר בנישת הרכבי פאר. אתה יכול להיכנס לסוכנות פרטית שמייבאת דגמים של יצרניות שונות, ולקנות רכב פאר בהתאם לעומק הכיס שלך. לסוכנות כזו אין מוסכים משלה או ייבוא של חלקי חילוף
    אתה מבין למה זה נועד לרכבי פאר/אספנות או במילים אחרות עסקאות עם שולי רווח גבוהה?

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    דוגמא אחת יש?
    http://ushopsmotors.co.il/
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. רויאל אנפילד: המטאור 350 יגיע לאירופה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-11-2020, 20:13
  2. רויאל אנפילד 650 - מרגיש כל כך נכון!
    על ידי KKatkov בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 17-10-2018, 14:45
  3. רויאל אנפילד חשפה במילאנו מנוע חדש!
    על ידי KKatkov בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-11-2017, 14:05
  4. רויאל אנפילד הימליאן 400 במבחן: כיף נגיש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-07-2017, 12:36
  5. רויאל אנפילד - חוקי או פלילי?
    על ידי VillySrur בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2015, 19:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO