עמוד 2 מתוך 5 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 77

אשכול: המותג רויאל אנפילד עובר לד.ל.ב מוטוספורט

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא מבין את הלך הרוח פה.
    יבוא אופנועים - זה עסק שדורש גב כלכלי חזק. יבואן קטן מתקשה להשקיע את הסכומים הנדרשים להקמת מערך מכירות ושירות ראוי, או כדי לתמחר את הכלים באופן תחרותי ולדור
    היבואן ה"קטן" הטוב ביותר שראיתי אלה "ליגל", שעושים מאמצים מטורפים כדי להעמיד מערך מכירות ברמה של הגדולים ושירותי מוסך ראויים. מבחינת אספקת חלפים, הם מחזיקים את המינימום, והמחירים בערך כפולים מחו"ל (שזה לגיטימי בשוק המעוות שלנו, אבל בגלל שמלכתחילה מדובר בחלפים יקרים - זאת מכה קשה בכיס). חלק שלא נמצא במלאי הם מתחייבים לספק תוך 10 ימים, שזה יפה - ועדיין זה לא תחליף למחסן חלפים גדול שיש בו את רוב החלפים שיכולים להידרש לאופנוע מסויים.

    .
    פה בדיוק העניין אנחנו מקבלים את העיוות כמובן מאליו וכמשהו שצריך לחיות איתו, צמיג של 100 אירו ב-1700 סבבה לגמרי, אופנוע עממי במחיר
    פרימיום זה מה יש....כי הישראלים לא פראיירים...מה פתאום, אנחנו פראיירים?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    פה בדיוק העניין אנחנו מקבלים את העיוות כמובן מאליו וכמשהו שצריך לחיות איתו, צמיג של 100 אירו ב-1700 סבבה לגמרי, אופנוע עממי במחיר
    פרימיום זה מה יש....כי הישראלים לא פראיירים...מה פתאום, אנחנו פראיירים?
    איפה העיוות? במיסוי? זה לא ליבואנים. זה למדינה.
    בוא נדייק כדי שתהיה אפשרות לנהל דיון רציני ולא לזרוק לאוויר סיסמאות ריקות מתוכן על יוקר המחיה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בכדאי לשבור את המונופול צריך יבוא מקביל וצריך סוכנים רעבים, הבעיה שכולם מפחדים מהגדולים,
    שאלתי יבואן חבר, למה אין מי שמביא דגמים שהיבואנים הגדולים לא רוצים להביא, הוא אמר בלי להסתיר
    "לא שווה בשביל כמה מכירות להסתכסך עם "הגדולים"..."
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בכדאי לשבור את המונופול צריך יבוא מקביל וצריך סוכנים רעבים, הבעיה שכולם מפחדים מהגדולים,
    שאלתי יבואן חבר, למה אין מי שמביא דגמים שהיבואנים הגדולים לא רוצים להביא, הוא אמר בלי להסתיר
    "לא שווה בשביל כמה מכירות להסתכסך עם "הגדולים"..."
    הסיבה שיבואנים מביאים רק חלק מהדגמים זה כסף. כלומר, אין בזה מספיק רווח. זה לא קונספירציה.
    מה גם, חבר שלך נשמע כאילו מישהו מה-״גדולים״ יבוא להרביץ לו. לא, משמעות של ״לא שווה להסתכסך״ - ״הולך להפסיד בתחרות״. במילים אחרות - אין כדאיות כלכלית ביבואן רכב קטן.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    הסיבה שיבואנים מביאים רק חלק מהדגמים זה כסף. כלומר, אין בזה מספיק רווח. זה לא קונספירציה.
    מה גם, חבר שלך נשמע כאילו מישהו מה-״גדולים״ יבוא להרביץ לו. לא, משמעות של ״לא שווה להסתכסך״ - ״הולך להפסיד בתחרות״. במילים אחרות - אין כדאיות כלכלית ביבואן רכב קטן.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    בוא נדייק, נגיד שיבואני הונדה מבאים את הלחם והחמאה של הדגמים הנמכרים, אבל יש דגמים שהם לא רוצים להביא מהשיקולים שלהם,
    אם היה יבוא מקביל הרי שאפשר היה להביא גם דגמי נישה של הונדה שלא מגיעים ביבוא הרגיל, היבואן הגדול לא נפגע יבואן הנישה מרוויח
    קצת שוק הקונים מרוויח בגדול.

    אבל כשיבואן אומר לך אני לא מתעסק עם... כי לא שווה לי להסתכסך איתם זה לא אומר שזה לא משתלם לו או אין שם נישה רווחית, זה אומר
    שהקרטל פועל כמו מאפיה, ואף אחד לא רוצה להסתכסך עם המאפיה, ככה ביבוא אופנועים, ככה ביבוא צמיגים, הכרישים מחסלים את הדגה.

    נניח שאתה רוצה להיות יבואן עצמאי, יגיע אילך לקוח ייתן מקדמה ואתה תייבא לו אופנוע חדש תדאג לניירת, רישוי ותשחרר את הלקוח לכביש
    מבחינה חוקית זה מותר, בשיח עם אנשים בתחום זה משתלם מכמות מסוימת לא גבוהה במיוחד, ללקוח זה יוצא קצת יותר זול. אז בעצם למה
    זה לא קורה? בדיוק מאותה סיבה. הכרישים לא רוצים שיקומו פה מתחרים.

    עכשיו לשוס הגדול, כשיש חברה שמייבאת כמות אדירה של מותגים תחת אותו יבואן והן מחזיקים אחוז ענק מהשוק הדו גלגלי, החברה יכולה
    לעשות כל מה שהיא רוצה, חוקי ולא חוקית...מכיר חברה כזו?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אם היה יבוא מקביל הרי שאפשר היה להביא גם דגמי נישה של הונדה שלא מגיעים ביבוא הרגיל, היבואן הגדול לא נפגע יבואן הנישה מרוויח
    קצת שוק הקונים מרוויח בגדול.
    מסבירים לך שזה לא עובד ככה. זה שוק מאוד קטן ולכן כמות המכירות שתעשה אותו יבואן מקבילי לא מצדיקה את קיומו. לכן זה לא קיים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אבל כשיבואן אומר לך אני לא מתעסק עם... כי לא שווה לי להסתכסך איתם זה לא אומר שזה לא משתלם לו או אין שם נישה רווחית, זה אומר
    שהקרטל פועל כמו מאפיה, ואף אחד לא רוצה להסתכסך עם המאפיה,
    בולשיט. על תשווה סיכון כלכלי וסחיטה באיומים. גם: קרטל זה לא מאפיה, למרות ששניהם עוברים על החוק.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    מסבירים לך שזה לא עובד ככה. זה שוק מאוד קטן ולכן כמות המכירות שתעשה אותו יבואן מקבילי לא מצדיקה את קיומו. לכן זה לא קיים.


    בולשיט. על תשווה סיכון כלכלי וסחיטה באיומים. גם: קרטל זה לא מאפיה, למרות ששניהם עוברים על החוק.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אני שמח שאתה מסביר לי, אבל אני לא מסביר אני מצטט יבואן קטן שמספר לך מה המציאות, משתלם לו כלכלית להביא כל אופנוע לארץ
    ולמכור אותו ברווח קטן, הוא לא משחק בסכומים גדולים מאד אבל בפריסה שלו הוא יכול להסתדר עם רווח קטן יותר. (יש אנשים שיעשו
    עבורך ועבור עמלה יבוא של אופנוע חדש מחו"ל ועדיין ירוויחו).

    נתח הרוויחים אצל היבואנים הגדולים הוא גבוה ושלא ימכרו לך סיפורים כמו עם הצמיגים, המיסוי והתשלומים הם רע הכרחי כרגע, אבל
    הקופון על כל אופנוע הוא גדול, בתחילת שנת דגם הרווח גבוה והמחיר מצטמצם (גם אם זה מתחת לשולחן או ב-"מתנות" אחרות) ככל
    שמתקרבים לסוף השנה ואחריה, אתה חושב שהיבואן מפסיד על אופנוע "במבצע"?

    מחיר האופנוע לך וליבואן שונה לחלוטין היבואן מחשב את כלל האופנועים שהביא ועושה מחיר ממוצע היינו אופנוע שנמכר כדגם חדש
    בתחילת השנה ב-120 ואותו אופנוע בסוף השנה שנמכר ב-100 סך המכירות חלקי כמות האופנועים תפחית את העלויות ותישאר עם הרווח.

    עכשיו היבואן הקטן ישמח להביא כמות קטנה של אופנועים שלדעת היבואן הגדול לא משתלם למכור או מתחרה בדגמים אחרים שלהם או כל
    שיקול אחר, בתמורה לרווח, כי יש לו כבר את כל הרישיונות הנדרשים הוא בקי בתהליך ובעצם רק צריך להזרים אופנועים, כאן היבואן הגדול
    לוחץ חזק על הבלם בכל מיני שיטות, אבל אל תאמין לי תברר בעצמך, אגב תשאל את המסטר מה קרה לו כשניסה להביא צמיגים לאופנועים ביבוא
    מקביל...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    לפי האתר של דוקאטי, יש מוסכים מורשי יבואן ב:
    - ת"א
    - י"ם
    - אילת
    - רעננה
    - כרמיאל

    בנוסף, במרכז ישנם לפחות עוד 2 מוסכים בעלי שם שמטפלים בדוקאטי (דינמיקה בחולון ואלכסים בת"א).
    הכיסוי לא מדהים (וזה בדיוק מה שהתכוונתי אליו כשדיברתי על חסרונות של יבואן קטן).
    מצד שני, העיר הגדולה היחידה שממנה לא תצליח להגיע לאחד מאלה בפחות משעה נסיעה זאת באר שבע. מקום שבו בכל מקרה לא תחזיק דוקאטי, כי הבדואים יקחו אותו תוך יומיים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    נכון. גם אני קראתי את זה. מצטער, אבל לנסוע מחיפה למוסך בכרמיאל זה לא הגיוני. לשם השווה - יש 2 מוסכים שמטפלים בהונדה במרחק של 5קמ.
    ואם מוסך בכרמיאל לא מוצא חן בעיני מסיבה כלשהי?
    מיבואן קטן אפשר לקנות רק צעצוע לסוף שבוע שתטפל בו לבד.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בגדול לא נכנסתי לפרטים, (והאמת, גם לא קראתי את המגילה שלך), אבל כיוונתי למה שדרזנר כתב.
    המגמה היא שמטרו, עופראבניר, ודלב יהיו היחידים. וזה לדעתי לא טוב.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בגדול לא נכנסתי לפרטים, (והאמת, גם לא קראתי את המגילה שלך), אבל כיוונתי למה שדרזנר כתב.
    המגמה היא שמטרו, עופראבניר, ודלב יהיו היחידים. וזה לדעתי לא טוב.
    ישארו גם הבינוניים - ליגל, אלבר, היבואן של MV (לבוטיק חוקים משלו) ואיך שקוראים לו היבואן של בנלי.
    לאור זה שה"קטנים" לא מצליחים להתחרות בהם (ורואים את זה נפלא בטבלת המכירות) - זה גם ככה המצב בפועל.
    כל אלה שבוכים כאן, בסוף הולכים וקונים אופנוע מאחד היבואנים הגדולים - משיקולי תמחור (אצל הקטנים תמיד יקר יותר), אמינות הכלי (מה לעשות שהיפאנים אצל הגדולים עוד משנות ה-90, ואולי בגלל זה הם הפכו לגדולים - כי הם הביאו את המוצר שהכי הרבה אנשים רוצים לקנות), ירידת ערך עתידית וזמינות השירות והחלפים.

    אז חלאס לבכות, אם אתם בסופו של יום מצביעים ליבואנים הגדולים עם הארנק.

    זה קיצור של המגילה שהייתה ארוכה מדי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ישארו גם הבינוניים - ליגל, אלבר, היבואן של MV (לבוטיק חוקים משלו) ואיך שקוראים לו היבואן של בנלי.
    לאור זה שה"קטנים" לא מצליחים להתחרות בהם (ורואים את זה נפלא בטבלת המכירות) - זה גם ככה המצב בפועל.
    כל אלה שבוכים כאן, בסוף הולכים וקונים אופנוע מאחד היבואנים הגדולים - משיקולי תמחור (אצל הקטנים תמיד יקר יותר), אמינות הכלי (מה לעשות שהיפאנים אצל הגדולים עוד משנות ה-90, ואולי בגלל זה הם הפכו לגדולים - כי הם הביאו את המוצר שהכי הרבה אנשים רוצים לקנות), ירידת ערך עתידית וזמינות השירות והחלפים.

    אז חלאס לבכות, אם אתם בסופו של יום מצביעים ליבואנים הגדולים עם הארנק.

    זה קיצור של המגילה שהייתה ארוכה מדי.
    אני בוכה על גוגל ועדיין משתמש בשירותים שלהם כי אין הרבה ברירות ואני בהחלט מוכן לשלם על שירות שישמור על הפרטיות שלי.

    זה שאנשים קונים במטרו או אבניר זה בגלל ש"הקירות סוגרים עליהם" כל שנה שנתיים עוד מותג עובר אליהם, כרגע זה עוד בסדר יחסית אבל אם המגמה תמשיך זה באמת עומד להיות שוק מאד קטן לקונה.

    הייתי אומר שזה קרוב לדואופול אבל יש כאן מישהוא רגיש להגדרות האלו

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    האמנם? האם הם באמת ישארו? לפי המגמה הנוכחית לא בטוח בכלל. אולי ליגל, וגם זה אף אחד לא מבטיח.
    אגב אלבר. מה הם מייבאים היום?

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    האמנם? האם הם באמת ישארו? לפי המגמה הנוכחית לא בטוח בכלל. אולי ליגל, וגם זה אף אחד לא מבטיח.
    אגב אלבר. מה הם מייבאים היום?
    מייבאים הרלי, מוכרים מעל 200 אופנועים (יקרים) בשנה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מייבאים הרלי, מוכרים מעל 200 אופנועים (יקרים) בשנה.
    אלבר (שזאת חברה גדולה ) מייבאים גם את דיאלים , ובקרוב גם טרימוף ??,

    חוץ מזה מאיר (חברה ממש לא קטנה) מייבאים את הונדה ודלק מוטורס (עוד חברה לא קטנה) מייבאים BMW

    Sent from my Nokia

אשכולות דומים

  1. רויאל אנפילד: המטאור 350 יגיע לאירופה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-11-2020, 20:13
  2. רויאל אנפילד 650 - מרגיש כל כך נכון!
    על ידי KKatkov בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 17-10-2018, 14:45
  3. רויאל אנפילד חשפה במילאנו מנוע חדש!
    על ידי KKatkov בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-11-2017, 14:05
  4. רויאל אנפילד הימליאן 400 במבחן: כיף נגיש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-07-2017, 12:36
  5. רויאל אנפילד - חוקי או פלילי?
    על ידי VillySrur בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2015, 19:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO