עמוד 4 מתוך 5 ראשוןראשון ... 2345 אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 77

אשכול: המותג רויאל אנפילד עובר לד.ל.ב מוטוספורט

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    אין ספק שכאשר מדובר בכלי בודד לשימוש עצמי אפשרי שהעלות קנייה תהיה יותר זולה בדרכים אחרות מאשר הקנייה הישרה דרך היבואן הרשמי בארץ, הבעיה מתחילה כאשר מדובר בחלפים\אחריות.
    כבר נתקלתי ביבואן אביזרים גדול שלא מכר חלקים לקסדות שהוזמנו דרך איביי מהסיבה שהוא מחוייב לתת שירות קודם לאלו שרכשו דרכו ולא להגיע למצב שקונה מגיע להחליף חלק ואין במלאי. לא ניכנס באם הסיבה מוצדקת או לא אבל מספיק להכיר את מטרו כדי לדעת שגם יבואן גדול לא מחזיק את כל החלפים במלאי לכלים שהוא מייבא.
    האם האחריות היא כלל עולמית בקניית כלי חדש מחו"ל והבאתו לארץ? האם היבואנים הגדולים מונעים טיפול\חלפים בכלים חדשים שלא מיובאים דרכם?
    כל עוד אין בעיה מבחינת אחריות וטיפולים\חלפים - שכל אחד יביא איך שהכי מתאים לו. משער שאם היה קל להזמין כל דגם עצמאית היבואנים היו מתבכיינים שזה פוגע להם בהכנסות והם יאלצו לפטר מלא עובדים ובלה בלה בלה עצוב מאוד כאילו לא עשו מספיק כסף גם ככה.
    כרגע הדילים הם יבואן מול חברה, חברה רוצה למכור לא מעניין אותה לרוב איך, יבואן רוצה להרוויח לרוב לא מעניין איך אז המשחק הוא מי יזמין ממני הכי הרבה\ האם יש לי שוק,
    אם מגיע יבואן אחר שיכול לעמוד בנפח גדול יותר החברה לרוב תסגור איתו.
    שמעתי בעבר על דיל התחייבות להזמנת כלים בגינו מותג מסויים החליף ידיים, השמועה מספרת שיש מספר לא מובטל של כלים חדשים שמחכים לקונים בחניוני איחסון וזה לא מפריע למחזיק הנוכחי. את החברה אגב זה לא מעניין כי העיקר שהזמינו ממנה X כלים בשנה.
    אולי בעתיד נשוחרר מכל זה ונוכל להזמין בקלות ישירות מהחברה בחול ונאסוף אצל היבואן בארץ...אבל עד אז היבואנים הגדולים יצטרכו "להצדיק" את "הקפה, המאפה והאולם היפה" ולכן גם נשלם יותר.
    אגב אפשר גם לעשות ניסוי פשוט, אאלט מחיר הכלים כחדש לפני שנה היה 33K להימלאיין ו 48K ל650ים, נחכה לראות בכמה דלב ימכרו אותם כשיתחילו להביא.
    (אני מעריך קפיצה של 3-5K להימלאיין ו 5-8K ל 650ים)

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    אין ספק שכאשר מדובר בכלי בודד לשימוש עצמי אפשרי שהעלות קנייה תהיה יותר זולה בדרכים אחרות מאשר הקנייה הישרה דרך היבואן הרשמי בארץ, הבעיה מתחילה כאשר מדובר בחלפים\אחריות.
    כבר נתקלתי ביבואן אביזרים גדול שלא מכר חלקים לקסדות שהוזמנו דרך איביי מהסיבה שהוא מחוייב לתת שירות קודם לאלו שרכשו דרכו ולא להגיע למצב שקונה מגיע להחליף חלק ואין במלאי. לא ניכנס באם הסיבה מוצדקת או לא אבל מספיק להכיר את מטרו כדי לדעת שגם יבואן גדול לא מחזיק את כל החלפים במלאי לכלים שהוא מייבא.
    האם האחריות היא כלל עולמית בקניית כלי חדש מחו"ל והבאתו לארץ? האם היבואנים הגדולים מונעים טיפול\חלפים בכלים חדשים שלא מיובאים דרכם?
    כל עוד אין בעיה מבחינת אחריות וטיפולים\חלפים - שכל אחד יביא איך שהכי מתאים לו. משער שאם היה קל להזמין כל דגם עצמאית היבואנים היו מתבכיינים שזה פוגע להם בהכנסות והם יאלצו לפטר מלא עובדים ובלה בלה בלה עצוב מאוד כאילו לא עשו מספיק כסף גם ככה.
    כרגע הדילים הם יבואן מול חברה, חברה רוצה למכור לא מעניין אותה לרוב איך, יבואן רוצה להרוויח לרוב לא מעניין איך אז המשחק הוא מי יזמין ממני הכי הרבה\ האם יש לי שוק,
    אם מגיע יבואן אחר שיכול לעמוד בנפח גדול יותר החברה לרוב תסגור איתו.
    שמעתי בעבר על דיל התחייבות להזמנת כלים בגינו מותג מסויים החליף ידיים, השמועה מספרת שיש מספר לא מובטל של כלים חדשים שמחכים לקונים בחניוני איחסון וזה לא מפריע למחזיק הנוכחי. את החברה אגב זה לא מעניין כי העיקר שהזמינו ממנה X כלים בשנה.
    אולי בעתיד נשוחרר מכל זה ונוכל להזמין בקלות ישירות מהחברה בחול ונאסוף אצל היבואן בארץ...אבל עד אז היבואנים הגדולים יצטרכו "להצדיק" את "הקפה, המאפה והאולם היפה" ולכן גם נשלם יותר.
    אגב אפשר גם לעשות ניסוי פשוט, אאלט מחיר הכלים כחדש לפני שנה היה 33K להימלאיין ו 48K ל650ים, נחכה לראות בכמה דלב ימכרו אותם כשיתחילו להביא.
    (אני מעריך קפיצה של 3-5K להימלאיין ו 5-8K ל 650ים)
    מצוין שלא יתנו שירות לכלים ביבוא אישי, אני מכיר עשרות מוסכים שיקפצו על המציאה ויתנו שירות
    רוב הכלים בין כה וכה לא מטופלים במוסכי היבואן (ע.ע ההצלחה של המוסך המקביל של הבימר).

    את רוב החלקים לאופנוע שלי אני מביא מחו"ל כעשר דקות לוקחת ההזמנה וחיסכון של 70% ממחיר החברה.

    מוסך הבית שמח לעשות את הטיפול ולקבל שעת עבודה, אני משתדל להגיע בזמנים החלשים של המוסך ואז
    כולם מרוויחים.

    אז מה קורה?

    אני מפרנס את כולם חוץ מאשר את העובדים בארץ, דואר שילוח אנשים בחו"ל, כי פה בארץ למישהו עלה קצת
    שתן לראש.

    זה הצליח עם ביגוד האופנועים והקסדות, זה הצליח בתחומים אחרים של יבוא מקביל, עכשיו האינטרס של כולם חוץ
    מהיבואנים הגדולים שזה יצליח גם כאן.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    זה הצליח עם ביגוד האופנועים והקסדות, זה הצליח בתחומים אחרים של יבוא מקביל, עכשיו האינטרס של כולם חוץ
    מהיבואנים הגדולים שזה יצליח גם כאן.
    יבוא מקביל לטויוטה קורולה כבר יש? או גם פה זה קונספירציה כלשהי?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מצוין שלא יתנו שירות לכלים ביבוא אישי, אני מכיר עשרות מוסכים שיקפצו על המציאה ויתנו שירות
    רוב הכלים בין כה וכה לא מטופלים במוסכי היבואן (ע.ע ההצלחה של המוסך המקביל של הבימר).

    את רוב החלקים לאופנוע שלי אני מביא מחו"ל כעשר דקות לוקחת ההזמנה וחיסכון של 70% ממחיר החברה.

    מוסך הבית שמח לעשות את הטיפול ולקבל שעת עבודה, אני משתדל להגיע בזמנים החלשים של המוסך ואז
    כולם מרוויחים.

    אז מה קורה?

    אני מפרנס את כולם חוץ מאשר את העובדים בארץ, דואר שילוח אנשים בחו"ל, כי פה בארץ למישהו עלה קצת
    שתן לראש.

    זה הצליח עם ביגוד האופנועים והקסדות, זה הצליח בתחומים אחרים של יבוא מקביל, עכשיו האינטרס של כולם חוץ
    מהיבואנים הגדולים שזה יצליח גם כאן.
    לטפל אין בעיה כי המוסכים צמאים, הבעיה היא שוב אל מול טיפול בבעיות במסגרת האחריות והאם לחברה אין בעיה עם זה.זה סוג של הימור בנוסף לעבודה שלהרבה אין כוח לכל ה"כאב ראש" של ההזמנות. אישית אני באותו ראש כמוך למרות שהייתי מעדיף שיהיה יותר גב מהחברה כלפי היבואן בארץ שלרוב עושה מה בא לו ושהלקוחות יספגו.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    לטפל אין בעיה כי המוסכים צמאים, הבעיה היא שוב אל מול טיפול בבעיות במסגרת האחריות והאם לחברה אין בעיה עם זה.זה סוג של הימור בנוסף לעבודה שלהרבה אין כוח לכל ה"כאב ראש" של ההזמנות. אישית אני באותו ראש כמוך למרות שהייתי מעדיף שיהיה יותר גב מהחברה כלפי היבואן בארץ שלרוב עושה מה בא לו ושהלקוחות יספגו.

    הכוונה בגדול היא להוזיל את המחירים בתחרות של שוק חופשי, כמו שקרה במחירי הביגוד והקסדות,
    כל מי שהיה בחו"ל הביא איתו במזוודה ציוד, ואחרים פשוט חיפשו הזדמנויות ברשת התחרות גדלה
    המחירים ירדו.

    לגבי המוסכים כל מוסך טוב שמעריך את עצמו ונותן שירות לחברה מסוימת מחזיק את כל הציוד המודרני
    שצריך לעשות ואם יש ריקול, אז כן גם מוסך מקביל צריך לדעת לעשות, מוסך היבואן יחליט אם הוא רוצה
    לגרש זבובים או לעבוד על אופנועים. ואם מי שמביא אופנוע ביבוא מקביל ידע שהוא לוקח סוג מסוים של
    סיכון שהתיקון יהיה בעלות מסוימת, בחירה של הלקוח, כמו באלקטרוניקה יותר שנות אחריות אצל היבואן
    הרשמי מול אחיות ייצרן מופחתת אצל המקבילים. כל אחד יעשה את השיקול, אגב היצרן רשאי לחייב את
    היבואן לעשות את התיקון על כל אופנוע מתוצרתו, גם אם נרכש ביבוא מקביל.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הכוונה בגדול היא להוזיל את המחירים בתחרות של שוק חופשי, כמו שקרה במחירי הביגוד והקסדות,
    כל מי שהיה בחו"ל הביא איתו במזוודה ציוד, ואחרים פשוט חיפשו הזדמנויות ברשת התחרות גדלה
    המחירים ירדו.

    לגבי המוסכים כל מוסך טוב שמעריך את עצמו ונותן שירות לחברה מסוימת מחזיק את כל הציוד המודרני
    שצריך לעשות ואם יש ריקול, אז כן גם מוסך מקביל צריך לדעת לעשות, מוסך היבואן יחליט אם הוא רוצה
    לגרש זבובים או לעבוד על אופנועים. ואם מי שמביא אופנוע ביבוא מקביל ידע שהוא לוקח סוג מסוים של
    סיכון שהתיקון יהיה בעלות מסוימת, בחירה של הלקוח, כמו באלקטרוניקה יותר שנות אחריות אצל היבואן
    הרשמי מול אחיות ייצרן מופחתת אצל המקבילים. כל אחד יעשה את השיקול, אגב היצרן רשאי לחייב את
    היבואן לעשות את התיקון על כל אופנוע מתוצרתו, גם אם נרכש ביבוא מקביל.
    הבעיה היא לא בלעשות את העבודה אלא בלקבל גושפנקה מחברה היצרנית בגין העבודה כשמדובר בכלים חדשים כלפי יישום אחריות. "רשאי לחייב" זה טוב, היינו מעדפים "מחייב". סה"כ מי שרוכש כלי חדש עם אחריות רוצה להיות עם ראש שקט מבחינת מימוש האחריות ולא לריב או לרדוף אחרי יבואנים.
    מה קורה עם יבואן גרנדיוזי כמו מטרו? האם הוא לא יכול לעשות שרירים מול היצרן בשביל בלעדיות?
    אינני עמוק בתחום אבל משיחה אתמול בנושא הבנתי שאין בעיה להביא מקבילי כלים חדשים כל עוד הדגם קיים בארץ, במידה והדגם\חברה לא קיימים - מפעילים שרירים בדמות "מי ידאג לחלפים לכלי?", מצד שני כבר נראו פה כמה כלים בודדים מאוד שאבא ואמא עוד לא הגיעו לארץ...
    אם יש למישהו את האנרגיה, התקציב והראש לעשות זאת - מעולה, השוק רק ירוויח.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    למה ייבוא אישי יקר?

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    למה ייבוא אישי יקר?
    למב לשאול כאן? שאל מי שעושה את זה http://ushopsmotors.co.il/

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    XLIB נתת את התשובה
    זה נקרא פערי תיווך או נתח רווחים או חזירות או כל שם שצץ בפורומים השונים במהלך 47 שנות קיומי.

    דרזדנר יכול לקפוץ לדילר הסמוך ואם לא מוצא חן בעיניו או הוא רוצה כלי משומש בן7 שנים שלוש ימים ושבע שעות אז לקפוץ למדינה סמוכה ולרכוש לו כל אופנוע שנראה לו מכל שנה או דגם ולחזור חזרה למדינת המוצא ( תקן אותי דרז אם אני טועה כי זו השערה שלי ממהעט שאני מכיר) .

    אצלנו לא ממש ניתן לעשות את זה ואחת הסיבות לכך זו הבירוקרטיה הסבוכה בכל הקשור לכלי עד גיל שנתיים וכמובן חוסר אפשרות להביא כלי מיושן (למעט אספנות).

    נניח שהייתי יכול לקפוץ לירדן ולרכוש לי אופנוע לחזור לגשר שי'ח חוסיין לעצור אצל פקיד הנשך המדינתי לשלם ולצאת הבייתה אני מניח שהיתי רוכש שם אופנוע ולא בארץ הקודש.
    כמובן שהתחרות הייתה מאלצת את היבואנים המקומיים להתאים את עצמם למצב ומפחית את הצורך שלי במתווכים דוגמת הישור שהנחת.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    XLIB נתת את התשובה
    זה נקרא פערי תיווך או נתח רווחים או חזירות או כל שם שצץ בפורומים השונים במהלך 47 שנות קיומי.

    דרזדנר יכול לקפוץ לדילר הסמוך ואם לא מוצא חן בעיניו או הוא רוצה כלי משומש בן7 שנים שלוש ימים ושבע שעות אז לקפוץ למדינה סמוכה ולרכוש לו כל אופנוע שנראה לו מכל שנה או דגם ולחזור חזרה למדינת המוצא ( תקן אותי דרז אם אני טועה כי זו השערה שלי ממהעט שאני מכיר) .

    אצלנו לא ממש ניתן לעשות את זה ואחת הסיבות לכך זו הבירוקרטיה הסבוכה בכל הקשור לכלי עד גיל שנתיים וכמובן חוסר אפשרות להביא כלי מיושן (למעט אספנות).

    נניח שהייתי יכול לקפוץ לירדן ולרכוש לי אופנוע לחזור לגשר שי'ח חוסיין לעצור אצל פקיד הנשך המדינתי לשלם ולצאת הבייתה אני מניח שהיתי רוכש שם אופנוע ולא בארץ הקודש.
    כמובן שהתחרות הייתה מאלצת את היבואנים המקומיים להתאים את עצמם למצב ומפחית את הצורך שלי במתווכים דוגמת הישור שהנחת.
    לא רק זה, יש למשל ליד הבית שלי מוסך קטן ומשפחתי שבנוסף למוסך הם מביאים רכבים חדשים שקנו במדינה אחרת והם מוכרים אותם במחירים נמוכים יותר, זה ביזנס מאד גדול בגרמניה.
    קניתי פעם סקודה יטי ב16k בזמן שהדילר רצה כמעט 22k, ההבדל היחיד היה שבספר ברכב החתימה של הדילר הייתה סקודה פולין.
    בגרמניה אין יבואנים אלה החברות עצמם מוכרות(אולי קצת שונה עם היפנים לא יודע) ככה שאין מטרו שמאגד קבוצה גדולה של מותגים אבל כן יש דילר שמוכר כמה מותגים.

    הדילרים קונים את האופנועים שיש להם בסטוק והמחיר שונה מדילר לדילר כי כל אחד עושה את חישוב הרווח שלו

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא רק זה, יש למשל ליד הבית שלי מוסך קטן ומשפחתי שבנוסף למוסך הם מביאים רכבים חדשים שקנו במדינה אחרת והם מוכרים אותם במחירים נמוכים יותר, זה ביזנס מאד גדול בגרמניה.
    קניתי פעם סקודה יטי ב16k בזמן שהדילר רצה כמעט 22k, ההבדל היחיד היה שבספר ברכב החתימה של הדילר הייתה סקודה פולין.
    בגרמניה אין יבואנים אלה החברות עצמם מוכרות(אולי קצת שונה עם היפנים לא יודע) ככה שאין מטרו שמאגד קבוצה גדולה של מותגים אבל כן יש דילר שמוכר כמה מותגים.

    הדילרים קונים את האופנועים שיש להם בסטוק והמחיר שונה מדילר לדילר כי כל אחד עושה את חישוב הרווח שלו
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בגרמניה אין יבואנים אלה החברות עצמם מוכרות
    אבל לא, זה קרטל/מונופול/ממשלה/קונספירציה-אחרת-כלשהי

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אבל לא, זה קרטל/מונופול/ממשלה/קונספירציה-אחרת-כלשהי
    1. לא
    2. כל חברה מוכרת את הדגמים שלה כולם ולא רק מה שמשתלם לה כרגע שלא יתחרה במשהו אחר.
    3. כשמותג נלחם במותג וחברה מול חברה המחיר יורד.
    4. יש דילרים אז כל דילר מוצא את השיטות שלו להוזיל לעצמו עלויות ולמכור יותר ומי מרוויח?
    5. נראה לי שאתה מייצג כאן את היבואנים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אבל לא, זה קרטל/מונופול/ממשלה/קונספירציה-אחרת-כלשהי
    אני הסביר קצת יותר טוב כי נראה לי שחיכית להכניס את התגובה הזאת גם אם היא לא קשורה.
    היצרנים פותחים חברת בת באירופה חלק בהולנד כי זה מקלט מס וחוץ מפיאג'ו שמאגדת בתוכה כמה מותגים כל חברת בת כזאת מוכרת מותג אחד בלבד, זה ההפך המוחלט ממונפול ושחושבים על זה זה שוק מאד מגוון ומחולק היטב להבדיל משוק הרכב ששם המיזוגים והרכישות הקטינו אותו לכמה חברות ענק בודדות.

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    וזה קורה בפועל, כי אני לא שמעתי אף מקרה של יבואן שמתכחש לאחריות, או מתנער ממנה...
    או שפספסתי את הציניות, או שאתה צריך לגשת לבדיקת שמיעה.

אשכולות דומים

  1. רויאל אנפילד: המטאור 350 יגיע לאירופה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-11-2020, 20:13
  2. רויאל אנפילד 650 - מרגיש כל כך נכון!
    על ידי KKatkov בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 17-10-2018, 14:45
  3. רויאל אנפילד חשפה במילאנו מנוע חדש!
    על ידי KKatkov בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-11-2017, 14:05
  4. רויאל אנפילד הימליאן 400 במבחן: כיף נגיש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-07-2017, 12:36
  5. רויאל אנפילד - חוקי או פלילי?
    על ידי VillySrur בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2015, 19:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO