עמוד 4 מתוך 6 ראשוןראשון ... 23456 אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 77

אשכול: המותג רויאל אנפילד עובר לד.ל.ב מוטוספורט

  1. #46
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    זה דוגמא למחירים תחרותיים? רכבי ספורט ואספנות? יש לך את זה ביותר מנותק?

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    זה דוגמא למחירים תחרותיים? רכבי ספורט ואספנות? יש לך את זה ביותר מנותק?
    שוב אתה נתפס לקטן, תסתכל בראיה כוללת, ניתן להביא כל רכב/אופנוע שעומד בכללי היבוא.

    עכשיו החברות האלה הפכו את זה לעסק.

    אפשר באותה הדרך להתחיל יבוא מקביל לאופנועים בלי להיות מחויב למותג אחד, עם קשרים
    נכונים עם יבואן מקביל בחו"ל זה יכול להוזיל משמעותית את המחיר "על הכביש" פה בארץ.

    ישנו בחור מוכר במועדון שמביא כל שנתיים BMW 1250 חדש מהסוכנות במינכן, הוא מטייל איתו
    כשבוע שם וחוזר איתו כיבוא אישי, בכל פעם כזו הוא חוסך את מחיר הטיול והזיווד וכ-15K ש"ח.
    סה"כ יותר 25K ש"ח לקנייה. נכון שהמחיר ההתחלתי גבוה לך, אבל מי שמתעתד לקנות בימר חדש
    מהחברה למה לא לעשות את זה ככה?

    אתה מבין שכל היבואנים הגדולים כאלה ששולטים ביותר מ-25% מהשוק הדו"ג בארץ לא רוצים שתכיר
    את זה ולא יתנו לאיש לפתוח יבוא מקביל.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #48
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    אין ספק שכאשר מדובר בכלי בודד לשימוש עצמי אפשרי שהעלות קנייה תהיה יותר זולה בדרכים אחרות מאשר הקנייה הישרה דרך היבואן הרשמי בארץ, הבעיה מתחילה כאשר מדובר בחלפים\אחריות.
    כבר נתקלתי ביבואן אביזרים גדול שלא מכר חלקים לקסדות שהוזמנו דרך איביי מהסיבה שהוא מחוייב לתת שירות קודם לאלו שרכשו דרכו ולא להגיע למצב שקונה מגיע להחליף חלק ואין במלאי. לא ניכנס באם הסיבה מוצדקת או לא אבל מספיק להכיר את מטרו כדי לדעת שגם יבואן גדול לא מחזיק את כל החלפים במלאי לכלים שהוא מייבא.
    האם האחריות היא כלל עולמית בקניית כלי חדש מחו"ל והבאתו לארץ? האם היבואנים הגדולים מונעים טיפול\חלפים בכלים חדשים שלא מיובאים דרכם?
    כל עוד אין בעיה מבחינת אחריות וטיפולים\חלפים - שכל אחד יביא איך שהכי מתאים לו. משער שאם היה קל להזמין כל דגם עצמאית היבואנים היו מתבכיינים שזה פוגע להם בהכנסות והם יאלצו לפטר מלא עובדים ובלה בלה בלה עצוב מאוד כאילו לא עשו מספיק כסף גם ככה.
    כרגע הדילים הם יבואן מול חברה, חברה רוצה למכור לא מעניין אותה לרוב איך, יבואן רוצה להרוויח לרוב לא מעניין איך אז המשחק הוא מי יזמין ממני הכי הרבה\ האם יש לי שוק,
    אם מגיע יבואן אחר שיכול לעמוד בנפח גדול יותר החברה לרוב תסגור איתו.
    שמעתי בעבר על דיל התחייבות להזמנת כלים בגינו מותג מסויים החליף ידיים, השמועה מספרת שיש מספר לא מובטל של כלים חדשים שמחכים לקונים בחניוני איחסון וזה לא מפריע למחזיק הנוכחי. את החברה אגב זה לא מעניין כי העיקר שהזמינו ממנה X כלים בשנה.
    אולי בעתיד נשוחרר מכל זה ונוכל להזמין בקלות ישירות מהחברה בחול ונאסוף אצל היבואן בארץ...אבל עד אז היבואנים הגדולים יצטרכו "להצדיק" את "הקפה, המאפה והאולם היפה" ולכן גם נשלם יותר.
    אגב אפשר גם לעשות ניסוי פשוט, אאלט מחיר הכלים כחדש לפני שנה היה 33K להימלאיין ו 48K ל650ים, נחכה לראות בכמה דלב ימכרו אותם כשיתחילו להביא.
    (אני מעריך קפיצה של 3-5K להימלאיין ו 5-8K ל 650ים)

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    אין ספק שכאשר מדובר בכלי בודד לשימוש עצמי אפשרי שהעלות קנייה תהיה יותר זולה בדרכים אחרות מאשר הקנייה הישרה דרך היבואן הרשמי בארץ, הבעיה מתחילה כאשר מדובר בחלפים\אחריות.
    כבר נתקלתי ביבואן אביזרים גדול שלא מכר חלקים לקסדות שהוזמנו דרך איביי מהסיבה שהוא מחוייב לתת שירות קודם לאלו שרכשו דרכו ולא להגיע למצב שקונה מגיע להחליף חלק ואין במלאי. לא ניכנס באם הסיבה מוצדקת או לא אבל מספיק להכיר את מטרו כדי לדעת שגם יבואן גדול לא מחזיק את כל החלפים במלאי לכלים שהוא מייבא.
    האם האחריות היא כלל עולמית בקניית כלי חדש מחו"ל והבאתו לארץ? האם היבואנים הגדולים מונעים טיפול\חלפים בכלים חדשים שלא מיובאים דרכם?
    כל עוד אין בעיה מבחינת אחריות וטיפולים\חלפים - שכל אחד יביא איך שהכי מתאים לו. משער שאם היה קל להזמין כל דגם עצמאית היבואנים היו מתבכיינים שזה פוגע להם בהכנסות והם יאלצו לפטר מלא עובדים ובלה בלה בלה עצוב מאוד כאילו לא עשו מספיק כסף גם ככה.
    כרגע הדילים הם יבואן מול חברה, חברה רוצה למכור לא מעניין אותה לרוב איך, יבואן רוצה להרוויח לרוב לא מעניין איך אז המשחק הוא מי יזמין ממני הכי הרבה\ האם יש לי שוק,
    אם מגיע יבואן אחר שיכול לעמוד בנפח גדול יותר החברה לרוב תסגור איתו.
    שמעתי בעבר על דיל התחייבות להזמנת כלים בגינו מותג מסויים החליף ידיים, השמועה מספרת שיש מספר לא מובטל של כלים חדשים שמחכים לקונים בחניוני איחסון וזה לא מפריע למחזיק הנוכחי. את החברה אגב זה לא מעניין כי העיקר שהזמינו ממנה X כלים בשנה.
    אולי בעתיד נשוחרר מכל זה ונוכל להזמין בקלות ישירות מהחברה בחול ונאסוף אצל היבואן בארץ...אבל עד אז היבואנים הגדולים יצטרכו "להצדיק" את "הקפה, המאפה והאולם היפה" ולכן גם נשלם יותר.
    אגב אפשר גם לעשות ניסוי פשוט, אאלט מחיר הכלים כחדש לפני שנה היה 33K להימלאיין ו 48K ל650ים, נחכה לראות בכמה דלב ימכרו אותם כשיתחילו להביא.
    (אני מעריך קפיצה של 3-5K להימלאיין ו 5-8K ל 650ים)
    מצוין שלא יתנו שירות לכלים ביבוא אישי, אני מכיר עשרות מוסכים שיקפצו על המציאה ויתנו שירות
    רוב הכלים בין כה וכה לא מטופלים במוסכי היבואן (ע.ע ההצלחה של המוסך המקביל של הבימר).

    את רוב החלקים לאופנוע שלי אני מביא מחו"ל כעשר דקות לוקחת ההזמנה וחיסכון של 70% ממחיר החברה.

    מוסך הבית שמח לעשות את הטיפול ולקבל שעת עבודה, אני משתדל להגיע בזמנים החלשים של המוסך ואז
    כולם מרוויחים.

    אז מה קורה?

    אני מפרנס את כולם חוץ מאשר את העובדים בארץ, דואר שילוח אנשים בחו"ל, כי פה בארץ למישהו עלה קצת
    שתן לראש.

    זה הצליח עם ביגוד האופנועים והקסדות, זה הצליח בתחומים אחרים של יבוא מקביל, עכשיו האינטרס של כולם חוץ
    מהיבואנים הגדולים שזה יצליח גם כאן.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #50
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799

    מעניין, אם כי לא ציין את הדבר הכי חשוב #כמהזמןלוקחלכווןשסתומים

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ישנו בחור מוכר במועדון שמביא כל שנתיים BMW 1250 חדש מהסוכנות במינכן, הוא מטייל איתו
    כשבוע שם וחוזר איתו כיבוא אישי, בכל פעם כזו הוא חוסך את מחיר הטיול והזיווד וכ-15K ש"ח.
    סה"כ יותר 25K ש"ח לקנייה. נכון שהמחיר ההתחלתי גבוה לך, אבל מי שמתעתד לקנות בימר חדש
    מהחברה למה לא לעשות את זה ככה?

    אתה מבין שכל היבואנים הגדולים כאלה ששולטים ביותר מ-25% מהשוק הדו"ג בארץ לא רוצים שתכיר
    את זה ולא יתנו לאיש לפתוח יבוא מקביל.
    חוזר איתו על אותה ספינה / מטוס? איך זה מתבצע?

    חבל שאין שלום עם לבנון, היה אפשר לעשות אחלה טיולי ייבוא יבשתיים.

  6. #51
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אפשר באותה הדרך להתחיל יבוא מקביל לאופנועים בלי להיות מחויב למותג אחד, עם קשרים
    נכונים עם יבואן מקביל בחו"ל זה יכול להוזיל משמעותית את המחיר "על הכביש" פה בארץ.
    שוב פעם אתה נתפס באותה פנטזיה שיבוא אישי מוזיל את המחיר. ההפך - יבוא אישי זה עסק יקר מאוד, ונועד לאלה שרוצים כלי מויחד. ראה פרסומת שאתה בעצמך שלחת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ישנו בחור מוכר במועדון שמביא כל שנתיים BMW 1250 חדש מהסוכנות במינכן, הוא מטייל איתו
    כשבוע שם וחוזר איתו כיבוא אישי, בכל פעם כזו הוא חוסך את מחיר הטיול והזיווד וכ-15K ש"ח.
    סה"כ יותר 25K ש"ח לקנייה. נכון שהמחיר ההתחלתי גבוה לך, אבל מי שמתעתד לקנות בימר חדש
    מהחברה למה לא לעשות את זה ככה?
    דוגמא חסרת משמעות - כלי יקר מאוד, המון התעסקות ובירוקרטיה. אתה יודע, זמן שלי גם לא בחינם.
    ואחרי הכל אתה מדבר על הנחה של 17% (25 מתוך 150) גם אם אני מאמין למספרים שלך. אם תקנה יד שניה - תחסוך יותר.

  7. #52
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    למה ייבוא אישי יקר?

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #53
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    זה הצליח עם ביגוד האופנועים והקסדות, זה הצליח בתחומים אחרים של יבוא מקביל, עכשיו האינטרס של כולם חוץ
    מהיבואנים הגדולים שזה יצליח גם כאן.
    יבוא מקביל לטויוטה קורולה כבר יש? או גם פה זה קונספירציה כלשהי?

  9. #54
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    למה ייבוא אישי יקר?
    למב לשאול כאן? שאל מי שעושה את זה http://ushopsmotors.co.il/

  10. #55
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    XLIB נתת את התשובה
    זה נקרא פערי תיווך או נתח רווחים או חזירות או כל שם שצץ בפורומים השונים במהלך 47 שנות קיומי.

    דרזדנר יכול לקפוץ לדילר הסמוך ואם לא מוצא חן בעיניו או הוא רוצה כלי משומש בן7 שנים שלוש ימים ושבע שעות אז לקפוץ למדינה סמוכה ולרכוש לו כל אופנוע שנראה לו מכל שנה או דגם ולחזור חזרה למדינת המוצא ( תקן אותי דרז אם אני טועה כי זו השערה שלי ממהעט שאני מכיר) .

    אצלנו לא ממש ניתן לעשות את זה ואחת הסיבות לכך זו הבירוקרטיה הסבוכה בכל הקשור לכלי עד גיל שנתיים וכמובן חוסר אפשרות להביא כלי מיושן (למעט אספנות).

    נניח שהייתי יכול לקפוץ לירדן ולרכוש לי אופנוע לחזור לגשר שי'ח חוסיין לעצור אצל פקיד הנשך המדינתי לשלם ולצאת הבייתה אני מניח שהיתי רוכש שם אופנוע ולא בארץ הקודש.
    כמובן שהתחרות הייתה מאלצת את היבואנים המקומיים להתאים את עצמם למצב ומפחית את הצורך שלי במתווכים דוגמת הישור שהנחת.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #56
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    XLIB נתת את התשובה
    זה נקרא פערי תיווך או נתח רווחים או חזירות או כל שם שצץ בפורומים השונים במהלך 47 שנות קיומי.

    דרזדנר יכול לקפוץ לדילר הסמוך ואם לא מוצא חן בעיניו או הוא רוצה כלי משומש בן7 שנים שלוש ימים ושבע שעות אז לקפוץ למדינה סמוכה ולרכוש לו כל אופנוע שנראה לו מכל שנה או דגם ולחזור חזרה למדינת המוצא ( תקן אותי דרז אם אני טועה כי זו השערה שלי ממהעט שאני מכיר) .

    אצלנו לא ממש ניתן לעשות את זה ואחת הסיבות לכך זו הבירוקרטיה הסבוכה בכל הקשור לכלי עד גיל שנתיים וכמובן חוסר אפשרות להביא כלי מיושן (למעט אספנות).

    נניח שהייתי יכול לקפוץ לירדן ולרכוש לי אופנוע לחזור לגשר שי'ח חוסיין לעצור אצל פקיד הנשך המדינתי לשלם ולצאת הבייתה אני מניח שהיתי רוכש שם אופנוע ולא בארץ הקודש.
    כמובן שהתחרות הייתה מאלצת את היבואנים המקומיים להתאים את עצמם למצב ומפחית את הצורך שלי במתווכים דוגמת הישור שהנחת.
    לא רק זה, יש למשל ליד הבית שלי מוסך קטן ומשפחתי שבנוסף למוסך הם מביאים רכבים חדשים שקנו במדינה אחרת והם מוכרים אותם במחירים נמוכים יותר, זה ביזנס מאד גדול בגרמניה.
    קניתי פעם סקודה יטי ב16k בזמן שהדילר רצה כמעט 22k, ההבדל היחיד היה שבספר ברכב החתימה של הדילר הייתה סקודה פולין.
    בגרמניה אין יבואנים אלה החברות עצמם מוכרות(אולי קצת שונה עם היפנים לא יודע) ככה שאין מטרו שמאגד קבוצה גדולה של מותגים אבל כן יש דילר שמוכר כמה מותגים.

    הדילרים קונים את האופנועים שיש להם בסטוק והמחיר שונה מדילר לדילר כי כל אחד עושה את חישוב הרווח שלו

  12. #57
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא רק זה, יש למשל ליד הבית שלי מוסך קטן ומשפחתי שבנוסף למוסך הם מביאים רכבים חדשים שקנו במדינה אחרת והם מוכרים אותם במחירים נמוכים יותר, זה ביזנס מאד גדול בגרמניה.
    קניתי פעם סקודה יטי ב16k בזמן שהדילר רצה כמעט 22k, ההבדל היחיד היה שבספר ברכב החתימה של הדילר הייתה סקודה פולין.
    בגרמניה אין יבואנים אלה החברות עצמם מוכרות(אולי קצת שונה עם היפנים לא יודע) ככה שאין מטרו שמאגד קבוצה גדולה של מותגים אבל כן יש דילר שמוכר כמה מותגים.

    הדילרים קונים את האופנועים שיש להם בסטוק והמחיר שונה מדילר לדילר כי כל אחד עושה את חישוב הרווח שלו
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #58
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בגרמניה אין יבואנים אלה החברות עצמם מוכרות
    אבל לא, זה קרטל/מונופול/ממשלה/קונספירציה-אחרת-כלשהי

  14. #59
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אבל לא, זה קרטל/מונופול/ממשלה/קונספירציה-אחרת-כלשהי
    1. לא
    2. כל חברה מוכרת את הדגמים שלה כולם ולא רק מה שמשתלם לה כרגע שלא יתחרה במשהו אחר.
    3. כשמותג נלחם במותג וחברה מול חברה המחיר יורד.
    4. יש דילרים אז כל דילר מוצא את השיטות שלו להוזיל לעצמו עלויות ולמכור יותר ומי מרוויח?
    5. נראה לי שאתה מייצג כאן את היבואנים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #60
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    5. נראה לי שאתה מייצג כאן את היבואנים.
    בדיון הזה - כן. ואני גם לא רואה בהם סוג של אויב. כשרציתי אופנוע חדש הלכתי לאחד מהם וקניתי. שירות היה בסדר, עמדו בזמנים וענו לטלפון.
    כנראה הרוויחו עלי בטרייד אין. שום דבר מפתיע.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. רויאל אנפילד: המטאור 350 יגיע לאירופה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-11-2020, 20:13
  2. רויאל אנפילד 650 - מרגיש כל כך נכון!
    על ידי KKatkov בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 17-10-2018, 14:45
  3. רויאל אנפילד חשפה במילאנו מנוע חדש!
    על ידי KKatkov בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-11-2017, 14:05
  4. רויאל אנפילד הימליאן 400 במבחן: כיף נגיש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-07-2017, 12:36
  5. רויאל אנפילד - חוקי או פלילי?
    על ידי VillySrur בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2015, 19:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO