כל המגיבים שאינם מכירים את התחום מבפנים הגיבו על סמך ידע חלקי או שגוי, אני לא אכנס או אנסה לתקן ואני לא מדבר על פי תחושות או השערות.
כל אחד יכול להביא אופנוע חדש בייבוא עצמי על פי כל הכללים.
ליבואנים רשמיים זה יהיה יותר קל.
אם יש לך מערך הובלות פרוס בחו"ל או גישה למערך כזה אתה מוזיל עלויות ובירוקרטיה.
הסיבה שיבואנים קטנים לא מביאים דגמים שיש להם יבואן רשמי בארץ ביבוא מגביל זה לא שאי אפשר אלה בגלל חסמים שמציבים היבואנים תחת הכותרת
בלעדיות.
מי שסובל בעצם זה הקונים כי אין תחרות אמתית. אגב בארץ המושג של דילר פרטי אינו קיים.
בארץ אוטופית, נניח שיבואן סברה אינה רוצה להביא את דגם הכרמל ספורט TT קופה מסיבותיו הוא אבל דילר אחר מוכן לקחת את הסיכון ולהביא הוא
יכול להביא לסוכנות שלו את הדגם ולמכור. בארץ לא.
בארץ גם בכל פעם שהיה ניסיון להקים יבוא מקביל של דגמים המשויכים ליבואנים הגדולים נתקלו כולם בחסמים של בעלי אינטרס ובירוקרטיה מכוונת
של "בעלי עניין".
השלל (להל"ן הקונים) מחולק בין היבואנים הגדולים ועל פי האינטרסים שלהם.
מי שחושב שמדובר בשוק חופשי ונקי מאינטרסים, והמחירים הם רק תוצאה של מיסוי ועלויות שיחשוב שוב.
חשבתם על זה למה חייבים סוכנויות מכירה מפוארות ולא מאמצים לפחות חלקית את שיטת הקניות און ליין?
נניח שאני יבואן קטן ששכרתי מחסן ענק בדימונה ואני מביא עד 100 כלים בעלי שוק טוב של כמה יצרנים שונים מובילים
כולל דגמי נישה בהזמנה מראש, מתחייב על 3 חודשים המתנה, האיסוף יהיה מהמחסן שלי בלי קפה ומאפה ובלי פרסום
צמצום הוצאות שלי למינימום אפשרי, בתמורה להפחתת המחיר ללקוח, ואציע את האופנועים פחות מהמחיר של היבואן,
כמה לדעתכם יתאמצו לקנות אצלי?
מי משלם על אולמות התצוגה במרכז ת"א, פרסומים, קפה ללקוחות וכד ומי מפחד בדיוק מהסרט הזה?



ציטוט ההודעה בתגובה