יפני יפני (טרייסר)
ואתמול יצא שוב פעם הפקק של החיישן של הניוטראל.
אכן חוטים וחיישנים.
לטעמי יותר קל להתמודד עם מכניקה פשוטה ואמינה של כלים משנות השמונים עד שנות ה2000 בערך.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
יפני יפני (טרייסר)
ואתמול יצא שוב פעם הפקק של החיישן של הניוטראל.
אכן חוטים וחיישנים.
לטעמי יותר קל להתמודד עם מכניקה פשוטה ואמינה של כלים משנות השמונים עד שנות ה2000 בערך.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
קראתי את ההודעה של דרזדר ועלתה לי האנלוגיה שאני תמיד מביא בהתייחס לVAG ואיכות: נכנס למסעדה והאוכל ללקק את האצבעות. מגיע הביתה ומבלה 24 שעות ליד האסלה. המסעדה איכותית?
ואז קראתי את מה שאסף רשם...
לעניין האיכות של KTM מול המתגים של הלא איכותיים של ימאהה, ה790 שלי חוגג שנתיים בסופ"ש הקרוב. לא עשה שום בעיה מכנית או חשמלית בכל התקופה אבל דווקא המתגים דרעק. האיתות מרגיש כמו עליאקספרס מהיום הראשון ולאחרונה זה רולטה. כשיבש, זה עובד/לא עובד וכשרטוב, המים חודרים והקצרים מתפעלים אותו עצמונית במהירויות משתנות.
אני צריך להכנס איתו לטיפול השבוע והתלונה היחידה שדורשת ניצול של השעות האחרונות של האחריות זה המתג הפלימזי הזה.
שאלה טכנית:
הSAG מכוון כמו שצריך אפילו טיפה פחות שקיעה ממה שצריך אבל רואים על הבולם הקידמי שלפחות פעם אחת כמעט וסגרתי מהלך (רואים טבעת של אבק קרוב לסוף) השאלה היא מה כדאי, להגביר את הקומפרשן או את הפרילוד?
אם אתה שואל את זה, נראה לי אנחנו בבעיה.. אולי כרובי או אביעד יתנו לך את התשובה.
אבל, לדעתי ניסוי ותהייה
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
שקניתי אותו זה לא היה כלכך בשביל המראה אבל עם הזמן וכמה תוספות הוא נראה לי גם יפה עכשיו.
![]()
רוצה יפה ואופה?
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
עד שדרזנר קונה אופנוע בריא אתה דוחף לו איטלקיה.
חמה חמה אבל מלאה מחלות.
איפה/כמה רכבת על הסלד? מה היתה ההתרשמות שלך?
אני אוהב את המנוע הזה, קירור אוויר שילדת ברזל ואופנוע שיודע להשכיב בקלות למרות ה19 מקדימה.
מתאים בול ל1.87 מטר גובה, אופנוע של כיף, טעם של פעם אבל ביצועים של היום.
לא רכבתי עליו הרבה, הדילר של דוקאטי קמצן ומנסה לדחוף את הלקוחות להשכיר את האופנוע כדי להתרשם ממנו.
נפסל בגלל הדילר (בסוף השכרתי את הקאוואסקי 900 RS) מיכל דלק קטן וצמיגים עם פנימית.
סקרעמבלר יכול להיות סבבה גם ביער
tl;dr - הם מגיעים למסקנה שהאפריקה עדיף בכביש, אבל הסקרמבלער יותר טוב כשיורדים מהכביש
מדובר כאן על הטריומף סקרמבלר XE וגם עליו רכבתי, אופנוע מצויין אבל הגלגל 21 מקדימה דופק אותו בכביש, זה ממש מורגש בהיגוי שלו.
על האפריקה רכבתי שנה אחרי עדיין הייתי בוחר את הטרייומף על האפריקה שלא נהנתי עליו בכלל, הוא עושה הכל בצורה בינונית ולא נותן טיפת התלהבות ברכיבה, סוס עבודה למי שזה מה שהוא מחפש