אם אתה מתכוון לשרשרת הישנה היא עשתה 20,000 ק״מ ונמתחה רק פעם אחת וגם אז רק קצת ככה שהיא הייתה במצב מעולה וגם שומנה כל 500 ק״מ אבל כמו כולם עם הטרייסר RN57 האורינגים התחילו לנשור מהשרשרת, אצלי זה עוד החזיק הרבה יחסית אחרים קיבלו החלפה תחת אחריות ב5000 ק״מ.
בתמונה אופנוע אחר אבל ככה זה נראה, אורינג שבור אבל עדיין על השרשרת
![]()
ועוד להוסיף שהאופנוע היה חדש לגמרי שהייתי מעקם את החוליות עם היד הם לא היו חוזרות למקום לכן הערכה היא שהחוליות נסגרו ביותר מידי כח שמעך את האורינגים יותר מידי
אגב התקנתי לראשונה גלגלי שיניים double silent שזה אומר רצועת גומי גם בגלגל השיניים הקידמי וגם באחורי, התוצאה היא שאם דוחפים את האופנוע עם הידיים לא שומעים את השרשרת בכלל, ברכיבה איטית גם שמים לב שיותר שקט אבל כל מה שמעל 30-40 קמ״ש קשה לדעת עם באמת יש הבדל.
גימיק נחמד שעלה עוד כמה יורואים בודדים.
![]()
אכן התכוונתי לשרשרת הישנה. עם איזה חומר שימנת אותה?
זה לא קשור לחומר ולא קשור לטיפול שלה, כמעט כל הRN57 קיבלו שרשראות פגומות, השרשרת הייתה קשה מהיום הראשון, עוד אצלי בגלל הטיפול המסור היא החזיקה יותר מאשר אצל אחרים אבל זה עבד לרעתי כי אחרים קיבלו שרשרת חדשה בחינם תחת האחריות ואצלי האחריות נגמרה וגם ככה עם קילומטרז כזה לא הייתי מקבל החלפה.
בכל מקרה אני משתמש בS100 dry lube ספריי לא דביק ששומר על השרשרת נקייה, בדרך כלל אני הייתי משמן בשמן גיר כמו שDID ממליצים אבל מעצלות עברתי לS100 כי זה יותר מהיר לשמן איתו.
תדלוק אחרון לפני אחסנה לתקופת החורף, הייתה אחלה עונה, הרבה טיולי סופשבוע וטיול אחד באלפים הצרפתים והעיקר הוא שהבאתי את האופנוע למצב שהכל מתפקד בדיוק כמו שאני רוצה, הכידון מוגבה, הבולם האחורי הוחלף והקידמי מכוון כמו שצריך, המושב טופל, ומערכת הניווט יושבת בדיוק איפה שצריך מול העניים והיא מתמשקת עם הנייד, גריפ פאפיז על הידיות להורדת ויברציות ועוד.
הכי חשוב שהבאתי אותו למצב שהוא נותן פאן כמו כלי אירופי אבל לא מתקלקל כמו אחד כזה.
לא נראה לי שנשאר משהוא שצריך שיפור, אני מאד מרוצה מהסט אפ הנוכחי ולא נראה לי שאני ישים עוד כסף על האופנוע חוץ מדלק וחלקים לטיפולים שוטפים
תמונה אחרונה, להתראות באביב
![]()
4 חודשים אם כי השנה נראה שזה יהיה 3 חודשים אבל הביטוח העונתי פג כבר אז כבר הפסנתי במקום הבירוקטיה, שנה הבאה אני יקצר את התקופה ל3 חודשים.
בכל מקרה שוקל בתקופת החורף הזאתי להחליף את כל צנרת הבלימה (7 צינורות) לפלדה שזורה, לא סובל את צינורות הגומי העבים האלו וחסרי הגמישות.
יש יתרונות בלעשות הפסקה מרכיבה כל שנה
זה דייטלינג לפני שינת חורף או שאתה עדיין רוכב?
ראיתי את התגובה הנוספת אחרי שכתבתי. הכי כיף להתחיל עונת רכיבה עם כלי מבריק כמו חדש.