עמוד 2 מתוך 18 ראשוןראשון 123412 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 262

אשכול: החיים עם TRACER 900 GT

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    נכנסתי לפייסבוק של הוטרס פראג.
    לא פלא שהוא העלה תמונה של האוכל.
    המצאי לא משהו.
    דווקא לא רע ולא הרגשתי הבדל בין הסניף בפראג לאלבני ניו יורק, אנשים שמגיעים עם ציפיות מתאכזבים.

    האמת לא הצטלמתי עם המלצריות כי זה הרגיש לי סליזי, אבל שהבנות (והבנים) ריזלה בסקסן רינג הציעו לי להצטלם הלכתי על זה
    IMG_1422.jpg

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מה המחיר של דבר כזה?
    כ700 ₪ לפני משלוח.
    חפש beeline moto, אולי תמצא יותר זול.
    https://beeline.co/products/beeline-moto

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כאן תוכל לקבל התרשמות ממנו ע"י ולוגר ידוע באירופה שעושה סקירות מקצועיות.

    https://youtu.be/bbSLuQMbCmo


    צריך רק לזכור שהמכשיר הוא עם GPS מובנה אבל עבודת הניווט נעשת על הנייד בכיס, זה לא מתאים לכל אחד אבל אחרי שהיה לי ניווט דומה שמובנה בבמוו ומוטוגוצי הגעתי למסקנה שזה מספיק בהנחה שזה עובד חלק.

    עוד ניווט דומה וזול יותר זה הGARMIN EDGA 130, החששות שלי איתו זה שהוא מיועד לאופניים ויכולות לצוץ בעיות שלא חשבתי עליהם כמו ניווט שמתעלם מכבישים מהירים וכו


  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    לא הבנתי איך אפשר להשוות BMW לאופנוע אחר? אפילו שהרכיבים לא מיוצרים בגרמניה אלא רק ההרכבה.
    (בגדול אין אופנוע בסגמנט הזה שלא ניסיתי. רכבתי שנה וחצי על F750 ועכשיו על r1250 - אין על הגרמנים)

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kanter.m צפיה בהודעה
    לא הבנתי איך אפשר להשוות BMW לאופנוע אחר? אפילו שהרכיבים לא מיוצרים בגרמניה אלא רק ההרכבה.
    (בגדול אין אופנוע בסגמנט הזה שלא ניסיתי. רכבתי שנה וחצי על F750 ועכשיו על r1250 - אין על הגרמנים)
    משווה בין אופנועים באותו סיגמנט
    Tracer 900 GT Vs. F900XR
    אופנועים שפונים לאותו קהל ובוודאות אין לXR900 יתרון בולט על הטרייסר וזה גם תראה בכל מבחני הדרכים שדעת הבוחנים חצויה בנושא.
    מה שכן האלקטרוניקה של במוו תענוג, מסך TFT משובח, KEYLESS, חיבור אפליקציה עם ניווט ועוד אבל בטרייסר 9 החדש ההבדל הזה עומד להיות קטן יותר.

    אגב בגרמניה שניהם עולים אותו הדבר.


    אתה קצת מסונוור מהסמל, הF750 הוא אופנוע שלא מצטיין בכלום, מרגיש זול, מתלים בינוניים מינוס וביצועי כביש נחותים בהשוואה לטנרה 700 שטוב ממנו בכל פרמטר.

    הGS אופנוע טוב אבל אם לשים בצד את האמינות של קטמ ה1290 טוב יותר.

    ואז מגיעים לנושא האמינות של במוו, לפחות באיזור שאני גר בו יש בדיחה כזאת על השירות של במוו שלא משנה עם מה תגיעה למוסך יגידו לך "זה בסדר ככה זה אמור להיות" בסגנון מה שאומרים בחברות ההיטק "זה לא באג זה פיטצ'ר"

    מקווה בשבילך שלא תראה את הצד המכוער של במוו.

  6. #6
    Member הסמל האישי של rider
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    335
    אני מול התלבטות בסביבת המחקר שלך.
    מולי שני אופנועים מעניינים, הראשון הוא הטרייסר 900 והשני הוא הורסיס 1000. מכיוון ורשמת מה כן ולא אהבת בטרייסר, האם תוכל לרשום מה כן ולא אהבת בורסיס?
    מודה מראש

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי rider צפיה בהודעה
    אני מול התלבטות בסביבת המחקר שלך.
    מולי שני אופנועים מעניינים, הראשון הוא הטרייסר 900 והשני הוא הורסיס 1000. מכיוון ורשמת מה כן ולא אהבת בטרייסר, האם תוכל לרשום מה כן ולא אהבת בורסיס?
    מודה מראש
    לא רכבתי על ה1000 (על ה650 רכבתי) ה1000 נפסל בגלל הגודל הפיזי וכמויות הפלסטיק שיושבות לך מול הפנים, הטרייסר בשבילי הוא פשרה, אני לא אוהב אופנועים גדולים ויותר בכיוון של היפרמוטארד וסופרמוטו אבל אלו דורשים הרבה פשרות בנוחות, מיכל דלק, הגנה מגשם וקור ונשיאת ציוד, הטרייסר יחסית קומפקטי בסגמנט של האדוונצר ובגלל זה כמעט קניתי את הטרייסר 700 אבל הייתי צריך יותר כח סוס ממה של700 יש להציע.
    רק מישיבה על הורסיס 1000 אני יכול להגיד לך שבנוחות וברכיבה בזוג הוא בודאות יהיה עדיף מהטרייסר 900 GT.
    עוד דבר קטן שאולי יקומם חלק כאן, מכוון שהגעת לטרייסר אחרי מזל ביש של אופנועים עם בעיות אמינות רקורד האמינות של קוואסקי קצת הטריד אותי ובכללי ימאהה כיצרן נותנת שירות טוב יותר באירופה מקוואסקי.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי rider צפיה בהודעה
    אני מול התלבטות בסביבת המחקר שלך.
    מולי שני אופנועים מעניינים, הראשון הוא הטרייסר 900 והשני הוא הורסיס 1000. מכיוון ורשמת מה כן ולא אהבת בטרייסר, האם תוכל לרשום מה כן ולא אהבת בורסיס?
    מודה מראש
    מוזמן לדבר איתי בעניין, כמי שרכב על וורסיס 1000 וכיום רוכב על טרייסר 900GT, אשמח לשתף בניסיון שנצבר לגבי 2 הכלים

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    יצאת מזה בכבוד

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    יצאת מזה בכבוד
    כל שורה נכתבה במחשבה על...

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כל שורה נכתבה במחשבה על...
    חחח 😉

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ואני אסביר, לכל מי שמתעתד לרכוב יותר מ-90% בכביש במיוחד למרחקים גדולים ומחפש אופנוע טיולים
    בתנוחת ישיבה של "אדוונצ'ר" יש לו הרבה רכיבות בזוג אבל מחפש ריגוש ורבה כוח, יש בעצם מועמד בודד.

    הויסטרום-חלש מהורסיס פחות נוח אבל יש שמעדיפים אותו בגלל המותג ותצורת המנוע.

    האפריקה-נהדרת והיא בעצם המועמד השני שלי אחרי הורסיס אבל היכולת ירידה לשבילים וחלוקת ההילוכים פוסלת
    אותה מבחינתי כי היא מורידה מיכולת הכביש שחשובה לי יותר.

    הטריסר-הוא יותר כלי חוליגיני וחד ופחות מתאים לרכיבה בשתיים, להערכתי הצנועה והבלתי נחשבת גם מזדקן פחות טוב
    במיוחד לידיים מתעללות.

    על ה-KTM רכבתי שבריר של דקה, לא אוהב את המותג ברמה של גזענות נטו בעיקר בגלל שמועות על חוסר אמינות וטיפולים
    יקרים מאד.

    הורסיס חלום, מתאים לי ולדרישות שלי כמו כפפה ליד, כוח בלתי נגמר הכי חזק בחבורה ובגלל מנוע 4 בשורה ניתן לנצל את
    זה בכל הילוך ובכל מהירות, מנוע חלק ולא מעייף, המון מקום, בעצם מדובר בכמה אופנועים משולבים באופנוע אחד,
    ברכיבה מנהלתית הוא אופנוע רגוע שניתן לרכוב איתו בלי בעיות בעיר בכפר ובכרם.
    ברכיבת סולו קשוחה הוא חושף את שורשיו הספורטיביים ולאחרונה גיליתי את מצב 2 יאמיי...
    ברכיבה זוגית למרחקים מדובר באופנוע הכל-בו טוריינג הטוב בסיגמט נקודה, אל תאמין לי תבדוק.

    40 אלף ק"מ ללא תקלות ריקול או ברדק אחר, האופנוע כשאני שוטף אותו נראה חדש ומרגיש איכותי.

    תוספות הכרחיות, צמיגי אנג'ל GT2, מכסה ונטיל אדום תואם, סט 3 ארגזים מקוריים האחד בשימוש יומי
    והצדדים בבית רק לשימוש יעודי, ואז אין כלוב מכוער.

    עכשיו תוסיף על זה את כל המטעמים של מודל 2021 ותבין ...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    אתם מדברים על סוברו , אני מדבר על מרסדס, תעשו רכיבה על הR1250GS, גם בשטח, גם בכביש גם לדעת כל המומחים והמבחנים אין לו מתחרים, אולי הKTM1290 וזה רק בשטח

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kanter.m צפיה בהודעה
    אתם מדברים על סוברו , אני מדבר על מרסדס, תעשו רכיבה על הR1250GS, גם בשטח, גם בכביש גם לדעת כל המומחים והמבחנים אין לו מתחרים, אולי הKTM1290 וזה רק בשטח
    יש לי הרבה הערכה למרקטינג של במוו, התגובה שלך היא בדיוק מה שהם מכוונים אליו.

    מצטער, רכבתי על הGS וממש לא מדבר אלי חוץ מהמנוע שאני אוהב.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי kanter.m צפיה בהודעה
    אתם מדברים על סוברו , אני מדבר על מרסדס, תעשו רכיבה על הR1250GS, גם בשטח, גם בכביש גם לדעת כל המומחים והמבחנים אין לו מתחרים, אולי הKTM1290 וזה רק בשטח
    לא באותה ליגה של מחיר, ולכן לא נכלל מראש בהשוואה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. מה אני עושה עם החיים שלי? גיל כ"כ מתסבך
    על ידי ktm690smc בפורום אוף טופיק
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 24-09-2017, 09:07
  2. תוחלת החיים של קטנוע חדש
    על ידי ChicoMcToker בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-03-2017, 19:13
  3. סוזוקי אינאזומה - איך החיים איתו?
    על ידי audiR8 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 23:33
  4. [סרטון] החיים על 250 סמ"ק
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 10:58
  5. דיון על אורך החיים של קסדה
    על ידי oggy בפורום פורום ציוד
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 16:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO