עמוד 4 מתוך 18 ראשוןראשון ... 2345614 ... אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 262

אשכול: החיים עם TRACER 900 GT

  1. #46
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    כשחיפשתי את האופנוע הבא שלי כולם היו מועמדים
    עברתי מ CBR1100 מדהים ככה שיש לי למה להשוות.
    רכבתי על הטרייסר 900 לא הGT האופנוע הרגיש חזק למטה אך ככל שעלה הסל"ד הוא נחלש. (הכל יחסי כן)איבוד כיוון במהירות גבוהה. מלא פלסטיקה מקדימה.
    רכבתי על הוורסיס הרגיש נוח יציב נעים חלק חזק למעלה חמוד מאוד למטה. אבל עדיין לא מספיק חזק.
    רכבתי על ה GSXS750 הרגיש אופנוע נוצה בתוך העיר מחוץ לעיר צריך למשוך אותו חזק כדי שיזוז יפה. נייקד מיגון רוח.
    רכבתי על ה MT10 שהיה לי קצת חזק מידי לתנוחה ולכל האופנוע.(בולמים בלמים שילדה) מנוע גדול וחזק מידי לאופנוע (לתחושתי)
    רכבתי על ה XR1000 של במוו האופנוע שתיין דלק ומרגיש מאוד עסוק. מודל 18 או 19 לא זוכר.
    אז בחרתי באופנוע שמציע הכל מהכל.
    Z1000SX התיור של קוואסקי .
    יש מנוע נהדר עם גיר קצר יחסית, 142 סוסים זה לא מעט.
    יש אפשרות לרכב ב זוג בנוחות מירבית.
    יש אפשרות לשייט ב 100 קמ"ש בנוחות ללא מכות מצערת של גז פתוח סגור.
    יש מזוודות מקוריות שמגיעיות עם האופנוע.
    אין ווברציות. יש בקרות.
    יש בולמים מתכווננים מלא.קידמי אחורי כולל מנגנון מאוד פשוט לחיזוק הקפיץ האחורי (נגיד להרכבה עם ציוד)
    יש ברקסים נהדרים.
    והעיצוב אולי הכי יפה מבין היפנים. פה אפשר להתווכח כמובן.
    אני חייב לציין שמאוד נהנתי לרכב על כל האופנועים הללו כולם טובים !.
    פשוט לי התאים ה Z1000SX .
    well, sheeat, לא ידעתי שיש כזה. זה כמו נינג'ה למיטיבי לכת?
    בא לך לספר עליו בשרשור נפרד? יהיה מעניין לשמוע. בפרט צריכת דלק, אם ה-ABS מרגיש סולידי, אם יש ג'ק אמצע, ואם לטפל זה כלבת כמו בקאווי ממוצע

    דרז, עם הביואל זה לא היה קורה

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    רכיבה רצינית ראשונה לעונה, מתחילים ב15 מעלות ושמש ומגיעים ל5 מעלות בהרים ומעונן.
    בחורף נתקלתי בסירטון קצר ביו טיוב של בחור סקוטי שכיוון את המתלים עם חבר מכונאי שלו, הכיוונים היו נראים בכלל בכיוון הלא נכון ובמיוחד הSAG
    שמתאים לשמנים ממני אבל הוא טוען לביצועים טובים ואני גם ככה קרוב להחלפת בולם אחורי אז מה איכפת לי לנסות.
    אז שורה תחתונה זה עובד ועובד טוב, האופנוע יציב אומנם קצת קשיח אבל בולע את המהמורות יפה והכי חשוב נותן תחושת ביטחון טובה בהרבה מהכיוונים האחרים שניסיתי.
    נראה שקבוע הקפיץ בטרייסר לא מתאים למשקל שלי ועל ידי כיוון הPRELOAD בצורה לא נכונה זה עוקף את הבעיה, כרגע אני מקפיא את קניית הבולם האחורי , נראה הלאה אם זה מספק אותי



    20210303_141331.jpg

  3. #48
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני מודה שאני קצת ( אבל רק קצת) לוטש עיניים לכיוון הטרייסר.

    לכלי חדש המחירים עומדים על כ73K עבור טרייסר 900 רגיל ועל הGT כ80K (לא כולל מזוודות צד שחשבתי שהוא אמור להגיע איתן וקצת הוריד בעיניי את האטרקטיביות של המחיר).

    בכל מקרה הוא זול בכ20K ומעלה מהמתחרים ( שאני חושב עליהם מבית זוקי והונדה )

    לא ממש ברורים לי ההבדלים בין הGT לרגיל אני כן שם דגש על המכללים ( והזרוע האחורית) וכמובן נוחות וכאמור המזוודות צד המקוריות שחשבתי שהכלי מגיע איתן.

    אני מקווה לקפוץ לראות את הכלי ומשם נחשוב.

    אגב במבחנים יש בעיקר את דגם הGT.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #49
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    לוקי אתה צריך לבנות את האופנוע שלך סביב מזוודות.
    בצחוק..
    דרך אגב, הונדה רשמה אתמול בארה"ב שוב את השם "טראנסאלפ".
    אין פרטים נוספים.

  5. #50
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אני מודה שאני קצת ( אבל רק קצת) לוטש עיניים לכיוון הטרייסר.

    לכלי חדש המחירים עומדים על כ73K עבור טרייסר 900 רגיל ועל הGT כ80K (לא כולל מזוודות צד שחשבתי שהוא אמור להגיע איתן וקצת הוריד בעיניי את האטרקטיביות של המחיר).

    בכל מקרה הוא זול בכ20K ומעלה מהמתחרים ( שאני חושב עליהם מבית זוקי והונדה )

    לא ממש ברורים לי ההבדלים בין הGT לרגיל אני כן שם דגש על המכללים ( והזרוע האחורית) וכמובן נוחות וכאמור המזוודות צד המקוריות שחשבתי שהכלי מגיע איתן.

    אני מקווה לקפוץ לראות את הכלי ומשם נחשוב.

    אגב במבחנים יש בעיקר את דגם הGT.
    רק בישראל הGT מגיע ללא ארגזי צד, בשאר העולם זה חלק מהחבילה.
    לGT יש מתלים שונים, זרוע אחורית ארוכה יותר, מסך TFT, חימום ידיות, סט ארגזים שאין בארץ, קוויק שיפטר ובקרת שיוט
    בגרמניה ברגע שיצא הGT מכירות הדגם הרגיל כמעט נעצרו.

    לגבי הארגזים אני אוהב יותר ארגז עליון, וארגזי הצד יוצאים רק פעם בשנה שאני יוצא לחצות ארצות, הלפטופ שלי או הקסדה לא נכנסים שם

  6. #51
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    כתב קובי ובצדק
    אחד הקריטריונים שלי זה ארגזים.
    והאמת שאחרי הNC עם תא המטען מלפנים אני מתקשה לחשוב על החיים ללא זה.

    אני אולי היום אקפוץ למטרו בי"ם להזמין רכיבת מבחן ולבחון עד כמה אני מתחבר אליו

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #52
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    כתב קובי ובצדק
    אחד הקריטריונים שלי זה ארגזים.
    והאמת שאחרי הNC עם תא המטען מלפנים אני מתקשה לחשוב על החיים ללא זה.

    אני אולי היום אקפוץ למטרו בי"ם להזמין רכיבת מבחן ולבחון עד כמה אני מתחבר אליו
    יצור הטרייסר 900 הופסק ומ2021 מייצרים את הטרייסר 9 אז קח בשבון שהמחיר צריך להיות אטרקטיבי, אגב הטרייסר 9 אמור להיות יקר יותר בכ15% מהטרייסר היוצא

  8. #53
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    תודה
    אציץ

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #54
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    תודה
    אציץ

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    לא יודע איך תגיב לאופנוע אבל אני כמעט בטוח שאתה תתאהב במנוע במיוחד אם אתה שומר חסד נעורים לבנדיט 1200 ומגיע מNC.

  10. #55
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא יודע איך תגיב לאופנוע אבל אני כמעט בטוח שאתה תתאהב במנוע במיוחד אם אתה שומר חסד נעורים לבנדיט 1200 ומגיע מNC.
    זה סיכון שאולי כדי לחשוב עליו שוב.

    קבעתי בחופש פסח

    נעדכן בהמשך

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #56
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    לפי ידיעתי אין שינויים מבניים בין ה Gt לדגם הרגיל. הטרייסר עבר מתיחת פנים ב 2018 והצטרף לליין דגם ה Gt וההבדל הוא בתוספות כפי שדרזנר ציין.

  12. #57
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    לפי ידיעתי אין שינויים מבניים בין ה Gt לדגם הרגיל. הטרייסר עבר מתיחת פנים ב 2018 והצטרף לליין דגם ה Gt וההבדל הוא בתוספות כפי שדרזנר ציין.
    הערכת הזרוע האחורית והמתלים מתוצרת KYB יכולים להיחשב כשינוי מבני והם משנים את התנהגות הGT מהדגם הרגיל.

  13. #58
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ביקשתי לרכוב על הטרייסר הרגיל.
    אם הוא יתן פידבק חיובי אז מצויין.
    אם לא נבדוק את הGT.

    בגדול אני מתרשם שישנה פה חבילה לא רעה למרות היותו מוגדר אופנוע תקציב.

    מקסימום נשלח לדרז כסף והוא ישלח לי את המקור לקידמת האופנוע.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #59
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    139
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רק בישראל הGT מגיע ללא ארגזי צד, בשאר העולם זה חלק מהחבילה.
    לGT יש מתלים שונים, זרוע אחורית ארוכה יותר, מסך TFT, חימום ידיות, סט ארגזים שאין בארץ, קוויק שיפטר ובקרת שיוט
    בגרמניה ברגע שיצא הGT מכירות הדגם הרגיל כמעט נעצרו.

    לגבי הארגזים אני אוהב יותר ארגז עליון, וארגזי הצד יוצאים רק פעם בשנה שאני יוצא לחצות ארצות, הלפטופ שלי או הקסדה לא נכנסים שם
    בבאנגליה ה gt עולה 2000 פאונד יותר מהדגם הרגיל.ואכן זה כולל ארגזי צד קשיחים. בארץ הפרש המחיר הצפןי
    הוא כ 8000 שח. אולי זה מסביר מדוע בארץ ה gt לא בא עם
    ארגזים אלא בתוספת תשלום.

  15. #60
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    השנה הוצג הטרייסר 7 Gt עם ארגזי צד, משקף גבוה ועוד פונקציות. מעניין אם יגיע לארץ.

אשכולות דומים

  1. מה אני עושה עם החיים שלי? גיל כ"כ מתסבך
    על ידי ktm690smc בפורום אוף טופיק
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 24-09-2017, 09:07
  2. תוחלת החיים של קטנוע חדש
    על ידי ChicoMcToker בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-03-2017, 19:13
  3. סוזוקי אינאזומה - איך החיים איתו?
    על ידי audiR8 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 23:33
  4. [סרטון] החיים על 250 סמ"ק
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 10:58
  5. דיון על אורך החיים של קסדה
    על ידי oggy בפורום פורום ציוד
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 16:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO