עמוד 5 מתוך 18 ראשוןראשון ... 3456715 ... אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 262

אשכול: החיים עם TRACER 900 GT

  1. #61
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Danny צפיה בהודעה
    בבאנגליה ה gt עולה 2000 פאונד יותר מהדגם הרגיל.ואכן זה כולל ארגזי צד קשיחים. בארץ הפרש המחיר הצפןי
    הוא כ 8000 שח. אולי זה מסביר מדוע בארץ ה gt לא בא עם
    ארגזים אלא בתוספת תשלום.
    בגרמניה פחות מ2000 יורו ככה שאין סיבה למה להוריד את המזוודות מחבילת הGT חוץ מהגדלת הרווח הנקי

  2. #62
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    השנה הוצג הטרייסר 7 Gt עם ארגזי צד, משקף גבוה ועוד פונקציות. מעניין אם יגיע לארץ.
    גם הGT 9 הוצג ויש כבר על הכביש באירופה אבל המחיר כבר נושק לכיוון שבו יש תחרות קשה יותר
    ה900 היה 12000 יורו והחדש 14000 יורו.

  3. #63
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    טוב, למרות שהכיוון החדש שעשיתי לבולמים עובד טוב מאד הרבה אומרים שעד שאני לא יחליף את הבולם האחורי אני לא באמת ידע מה אני מפסיד אז רק מתוך סקרנות בשילוב של בונס מהעבודה ויום הולדת הזמנתי אוהלינס שיתאים למשקל שלי, אז עוד שבוע שבועיים נדע האם רוכבי המקלדת צודקים או שזה סתם עוד אפקט פסיכולוגי שקורה אחרי שנפרדים מ600 יורו

  4. #64
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    כל זה בלי לקנות את זה עם מערכת המתלים של סקאייהוק.... לך תבין
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #65
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כל זה בלי לקנות את זה עם מערכת המתלים של סקאייהוק.... לך תבין
    יותר מהכול מערכת מתלים כזאת היא מרקטינג מאשר משהוא שבאמת עובד, כמו שכבר כתבתי בולם קונבנציונאלי של WP שנמצא בכל קטמ יעשה עבודה טובה יותר מכל סקאייהוק.
    אם היה לי את הממון והיתי יכול לבחור בין מערכת אדפטיבית בינונית לבין מזלג ובולם אחורי של WP הייתי בוחר בWP בלי לחשוב פעמיים.

    אני מאמין שהעסק ישתפר ועוד כמה שנים באמת יתן אדפטיביות אמיתית, כרגע זה מנועים שמסובבים את הדאמפינג שזה די פרימיטיבי.

  6. #66
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    360 ק״מ היום עם ידיות מתחממות על דרגה 3 כל הדרך, בפסגות יש עדיין שלג, תיבת ההילוכים ממשיכה להיות רועשת כמצופה מימאהה אבל חשבתי שזה יפסיק באיזה שלב אבל אם לא קרה עד עכשיו אז לא יקרה.

    הטרייסר עבר גם את הריקול של המיקרוסוויטש בלם קידמי תוך 40 דקות והאופנוע בחוץ.

    עכשיו מחכים לאוהלינס שיגיע



  7. #67
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    אתה מזכיר לי.. לאחרונה רכשתי אופנוע כזה יד שנייה, היה יום סגרירי לקראת ערב והמוכר רצה לוודא שיהיה לי חם בדרך הביתה לכן הוא שם דרגת חום גבוהה בגריפים.
    עכשיו אני על אופנוע חדש בחושך בכביש בינעירוני שלא נגמר ונשרפות לי הידיים. מזל שהבנתי איך להפעיל את בקרת השיוט כך יכולתי להחליף ידיים עד שעצרתי בהזדמנות הראשונה.

  8. #68
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    אתה מזכיר לי.. לאחרונה רכשתי אופנוע כזה יד שנייה, היה יום סגרירי לקראת ערב והמוכר רצה לוודא שיהיה לי חם בדרך הביתה לכן הוא שם דרגת חום גבוהה בגריפים.
    עכשיו אני על אופנוע חדש בחושך בכביש בינעירוני שלא נגמר ונשרפות לי הידיים. מזל שהבנתי איך להפעיל את בקרת השיוט כך יכולתי להחליף ידיים עד שעצרתי בהזדמנות הראשונה.
    שזה מזכיר לי את הגלגלת שאיתה מדליקים ומכבים את הידיות המתחממות, נתחיל בזה שהיא בצד הלא נכון, ללא בקרת השיוט אי אפשר לתפעל אותה ובנוסף היא לא עובדת חלק, פעם לחיצה עובדת פעם לא, מעל 6000 ק״מ ועדיין קשההלי לתפעל אותה

  9. #69
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שזה מזכיר לי את הגלגלת שאיתה מדליקים ומכבים את הידיות המתחממות, נתחיל בזה שהיא בצד הלא נכון, ללא בקרת השיוט אי אפשר לתפעל אותה ובנוסף היא לא עובדת חלק, פעם לחיצה עובדת פעם לא, מעל 6000 ק״מ ועדיין קשההלי לתפעל אותה
    מעניין, אצלי עם הניקן, הדבר הכי פשוט לתפעול זה ידיות החימום, כל השאר יותר מסובך


    גם אני מחכה לאוהלינס אחורי. אבל זה של הניקן הוא 1000 יורו באירופה וקריסה כלכלית בארץ

  10. #70
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Wile E. Coyote צפיה בהודעה
    מעניין, אצלי עם הניקן, הדבר הכי פשוט לתפעול זה ידיות החימום, כל השאר יותר מסובך


    גם אני מחכה לאוהלינס אחורי. אבל זה של הניקן הוא 1000 יורו באירופה וקריסה כלכלית בארץ
    כל מה שקשור לגלגלת ביד ימין לא עובד טוב, לפחות הבקרת שיוט עובדת מצד שמאל.
    בגדול אצל רוב האופנועים והמכניות היפניות הנדסת האנוש לא מתקרבת לזו של האירופאים, ברכב שלי עד היום זה משגע אותי כמות הפעולות שאני צריך לעשות במקרה שיצאתי מהאוטו וגיליתי שהסאנרופ פתוח או הקומבינה שאני צריך לעשות כדי לשבת ברכב מכובה אבל עם רדיו עובד

    לגבי האוהלינס זה הולך לפי דגמי הבולם, לטרייסר יש מ590 עד 1200 יורו אבל יש אופנועים שאוהלניס החליטה לא ליצר להם דגמים מסויימים ככה שאתה נתקע רק עם אפשרות אחת יקרה.
    במקרה כמו שלך הייתי בודק אופציות מווילבר הגרמנית או K TECH האנגלית יש להם בולמים מעולים, אני לקחתי אוהלינס רק בגלל שוילברס לא עושים את כיוון הפרילוד מלמטה כמו אוהלינס ובטרייסר אין מקום לכוון מלמעלה.

  11. #71
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הבולם הורכב היום במוסך, עלות הרכבה הייתה שווה לי את החיסכון בזמן, מהר מאד הגעתי לסקנה שהאוהלינס עובדים טוב יותר בשיכוך מהמורות אבל במחיר הזה הייתי מוותר, לפי דעתי GT עם בולם מקורי מכוון כמו שצריך הוא לא רחוק כלכך מהבולם של אוהליס.




  12. #72
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ניסית לכוונן את הבולם החדש? יכול להיות שבקנפוג נכון תוציא ממנו יותר.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #73
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    ניסית לכוונן את הבולם החדש? יכול להיות שבקנפוג נכון תוציא ממנו יותר.
    עדיין לא ולא בטוח ששווה לי כי הוא ״יוצר״ בשבילי, הדילר לקח את הפרטים שלי כמו משקל כולל מעיל קסדה וכו כולל ארגזים רקים וסוג הרכיבה (ספורט תיור) ההזמנה הלכה ליצרן והבולם הגיע אחרי שלושה שבועות.
    האופנוע מתנהג מעולה אבל הוא התנהג טוב גם לפני, הבעיה כמו שכתבתי בעבר שהמקורי לא יודע להיות באמצע, אם מכוון קשיח האופנוע נכנס בקלות להטיות אבל אז הוא פחות טוב בגיהוץ מהמורות וההפך, האולינס יודע לתת את שניהם ביחד אבל זה לא הבדל גדול, אולי הגעתי עם ציפיות גבוהות מידי כי בפורומים כולם כותבים שהם קיבלו אופנוע חדש אחרי החלפה אבל כנראה רובם הם עם הדגם הישן שיש לו בולם נחות יותר מזה של הGT.

    בכל מקרה עכשיו מדגדג לי ה פרפורמנס דאמפר
    חלק מוזר שנראה כמו שמן נחשים אבל אם לקסוס הוסיפה את זה בדגמים היותר יקרים שלה מי אני שיגיד שזה שטויות, או שאולי זה כן

  14. #74
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    מה זה עושה ואיך זה בדיוק משפר?
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  15. #75
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מה זה עושה ואיך זה בדיוק משפר?
    משפר נוחות רכיבה, נשמע כמו וודו אבל יש לזה קבלות.
    יש קיטים רק לדגמים בודדים של ימאהה וזה נמכר רק ביפן, מוזר כל העסק הזה אבל מעניין



    https://youtu.be/m4uhJDHmZJ0

    https://youtu.be/1j8oyuUV1sI

אשכולות דומים

  1. מה אני עושה עם החיים שלי? גיל כ"כ מתסבך
    על ידי ktm690smc בפורום אוף טופיק
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 24-09-2017, 09:07
  2. תוחלת החיים של קטנוע חדש
    על ידי ChicoMcToker בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-03-2017, 19:13
  3. סוזוקי אינאזומה - איך החיים איתו?
    על ידי audiR8 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 23:33
  4. [סרטון] החיים על 250 סמ"ק
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 10:58
  5. דיון על אורך החיים של קסדה
    על ידי oggy בפורום פורום ציוד
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 16:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO