שכדאי מאוד שיש לך ידע במכונאות.
אלו אופנועים שעברו התעללויות קשות. וקמצנות רבה לאורך השנים. רוב הסיכויים שהשלדה אכולה.
אם המיכל דלק מקורי (מתכת) אז גם שם סביר להניח שתמצא חלודה. גומיות יבשות ועוד ועוד...
לגבי הנעה,
הייתי מרוקן מיכל דלק, שוטף (עם קצת דלק נוסף) ורואה מה המצב. אם סביר, מעיף מבט על הפילטר אוויר שהוא לא מתפורר, מעיף מבט על השמן, ופשוט מנסה להניע.
אם לא רוקנו קרבורטור לפני ההעמדה, ייתכן ותצטרך לפתוח לנקות ג'יפה. מבט על מצב הפלאג גם לא יזיק, אם כי לא אמורה להיות בעיה.
לגבי מה הייתי עושה כפרויקט?
מפשיט הכל, שולח שלדה לניקוי וצביעה, משפץ בולמים, מחליף גומיות באופן כללי.
עובר על מערכת החשמל. נותן חיים חדשים לפלסטיקה. אולי לוח שעונים דיגיטלי של וייפר. בודק מצב מייסבים בגלגלים, בלינקג' האחורי, ומייסבי היגוי.
כמובן שיש את כל עניין המנוע ומצבו, אבל זה לפי המצב.
שמן פילטר שמן ופילטר אוויר-מובן מאליו.
נוזל בלם.