שלום,

האופנוע המדובר - suzuki GN250 שעבר הסבה לקפהרייסר ושיפוץ מקיף וכולל לכל בורג, חוט ומיסב....

שמתי לב שאני לא מקבל טעינה למצבר. המצבר חדש מסוג ליתיום שהוחלף לפני פחות מ 100 ק"מ (הישן היה זקן וגמור).

מדדתי את הטעינה ובאמת משהו מאוד מאוד מינימלי, מילי וולטים.

בדקתי את מיישר הזרם והוא אכן עובד לפי הספר. הלכתי לכיוון האלטרנטור, התנגדות בין סלילים - תקינה, קצר לגוף - אין.

בדקתי את החוטים והמוליכים - תקין.

מניע, מעלה סל"ד ל 5000, מכוון את המודד ל AC , אלטרנטור נותן בקושי 0.5 וולט אבל יש לציין שהוא עיקבי ונותן תוצאות זהות לכל שלושת הסלילים.

אשמח לשמוע רעיונות נוספים לשיפור המצב.

תודה