נשמע כאילו הסלילים שלך מתים
https://www.google.com/url?sa=t&sour...YBxzpLzDlESo1P
Sent from my GM1913 using Tapatalk
שלום,
האופנוע המדובר - suzuki GN250 שעבר הסבה לקפהרייסר ושיפוץ מקיף וכולל לכל בורג, חוט ומיסב....
שמתי לב שאני לא מקבל טעינה למצבר. המצבר חדש מסוג ליתיום שהוחלף לפני פחות מ 100 ק"מ (הישן היה זקן וגמור).
מדדתי את הטעינה ובאמת משהו מאוד מאוד מינימלי, מילי וולטים.
בדקתי את מיישר הזרם והוא אכן עובד לפי הספר. הלכתי לכיוון האלטרנטור, התנגדות בין סלילים - תקינה, קצר לגוף - אין.
בדקתי את החוטים והמוליכים - תקין.
מניע, מעלה סל"ד ל 5000, מכוון את המודד ל AC , אלטרנטור נותן בקושי 0.5 וולט אבל יש לציין שהוא עיקבי ונותן תוצאות זהות לכל שלושת הסלילים.
אשמח לשמוע רעיונות נוספים לשיפור המצב.
תודה
נשמע כאילו הסלילים שלך מתים
https://www.google.com/url?sa=t&sour...YBxzpLzDlESo1P
Sent from my GM1913 using Tapatalk
תמדוד מתח AC בין שלשת הקטבים שמתחברים למיישר זרם אתה אמור לראות אזור ה 60 - 70 וולט מתח חליפין בסלד בינוני.
בדיקת ההתנגדות מבלבלת ותלויה בטמפרטורה.
מדדתי. רשמתי בהודעה הפותחת את השרשור :
" מניע, מעלה סל"ד ל 5000, מכוון את המודד ל AC , אלטרנטור נותן בקושי 0.5 וולט אבל יש לציין שהוא עיקבי ונותן תוצאות זהות לכל שלושת הסלילים.."
ולכן זה נשמע כמו סלילים מתים, כמו שהקדים טרייבל לומר בדיקת התנגדות לעתים קרובות לא מדויקת. איזה מתח אתה מקבל בין קטבי המצבר ב5k סל"ד? אני מנחש שתקבל מתח נמוך בהרבה מהתקין
Sent from my GM1913 using Tapatalk
היות וטענתי את המצבר עם מטען חיצוני אני מקבל כרגע 13.4 וולט אבל ביציאה מווסת הטעינה אני מקבל אפס. בכניסה לווסת גם אפס. מבחינת התנגדויות הווסת תקין וניסיתי גם עם ווסת נוסף שיש לי ומקבל אותה תוצאה.
נראה שבכול מקרה אני מרוקן שמן ופותח את המכסה.
מה לגבי הסליל עצמו - שטחי המתכת בהיקף, אלו שבקצוות הסלילים וקרובות לגלגל המגנטי, יש מצב שהן מלוכלכות וניקוי עדין עם בד לטש יעזור ? או לוותר לטובת סליל חדש ?