היה דיון ער על הסרטון בפייסבוק. חלק קטלו בגלל הכבל שלא תמיד יעזור, חלק בגלל שהוא עובד באתר מכירות (זה דווקא פוגע לדעתי) וחלק בגלל שלא הזכיר את המוצר שלהם שהכי טוב תמיד מכולם. אישית לא הייתי משקיע בשום מוצר בטיחותי מסין. בטח שלא מוצר למצב קריטי.
קצת מזרחה יש כבר בפחות מ-100$ -
www.aliexpress.com/item/4001119084472.html
air_vest.JPG
היה דיון ער על הסרטון בפייסבוק. חלק קטלו בגלל הכבל שלא תמיד יעזור, חלק בגלל שהוא עובד באתר מכירות (זה דווקא פוגע לדעתי) וחלק בגלל שלא הזכיר את המוצר שלהם שהכי טוב תמיד מכולם. אישית לא הייתי משקיע בשום מוצר בטיחותי מסין. בטח שלא מוצר למצב קריטי.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
Here we go again.
מגן רדיאטור פשוט הם לא מצליחים ליצר אז מוצר בטיחות?
נכון להיום שבבים שקשורים לבטיחות ברכב ובאופנוע לא מיוצרים בסין, ככה שאם הקונצרנים הגדולים שמתים לחסוך עוד סנט לא קונים משם זה אומר משהוא.
אישית אני חושב שזה לא אחראי לשים אפילו לינק לזה רק מהחשש שרוכב חדש יחשוב שזה לגיטימי להזמין מוצר בטיחות שלא נבדק מעולם
הכוונה אם האופנוע והרוכב נופלים ביחד?
דרז, הסינים מתקדמים בקצב שלהם. יש הרי קסדות של LS2 ו-Airoh, נחשבות בסדר כי יש תקנים והן עומדות בהם, ואפילו עם כוכבי שארפ לחלקן.
אם מתישהו יהיו תקנים או סטנדרטיזציה כלשהי לווסטים זה יהיה מצוין.. אם כי כנראה לא רווחי לחברות האירופאיות, ברגע שהסינים יתחילו להוציא ווסטים שעומדים בהם.
יוטיובר שבדק את הווסט הסיני -
בלינק הספציפי ששמתי אגב יש מעל 200 reviews (לא שזה מדד למשהו)
ההבדל בין LS2 לאיזה מוצר קיקיוני באלי אקספרס זה ש LS2 מגישים קסדות לתקן ונדגמים גם אחרי האישור, בנוסף יש להם מפיצים מקומיים עם אינרטרס שהמוצר יעבוד.
לגבי תקנים יש כבר משהוא אבל לא זוכר אם הוא כבר יצא או לא אבל בכל מקרה המכנים לא יוכלו לקבל את התקן שהאלקטרוניות יכולות להגיע בגלל פתיחה במכה הראשונה מה שאין במכניות.
בגלל זה כתבתי שיש כבר עובדות בשטח וחבל להתווכח.
גם בלי לדעת גרמנית רואים את ההבדל
https://youtu.be/LQKIY0EGAvE
לגבי משתלם או לא לפי מה שאתה אומר אמור להיות היום רק קסדות סיניות.
אפוד מגן מבוסס כבל זאת טכנולוגיה מאוד ישנה. בסופו של דבר מדובר על כבל שמחובר לפין בטיחות של שסתום לחץ אוויר.
בניגוד לקסדות שיש תהלכי יצור מורכבים יותר או כל אביזר אחר.
בלון ה CO2 הוא גנרי.
עכשיו רק נשאר לקחת עיצוב ולשכפל.
יכול להיות שאפוד סיני יצטרך החלפה כל שנתיים בגלל בלאי של הבד מול בד איכותי.
אבל מאוד יכול להיות שהאפודים הסינים הזולים לא בהכרח נופלים בהרבה מהארופאים (בכל מקרה לאלו עם הכבל)
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
יש גם בדיקה מ2020 רק ששם צריך להבין מה אומרים בגרמנית ובסרטון ששמתי אפשר לראות בברור את ההבדל בין שתי הטכנולוגיות.
למיטב הבנתי יש תקן אירופאי לכריות אוויר אני רק לא יודע אם הוא כבר מיושם או לא.
בכל מקרה אלו באלי אקספרס אפילו ללא התקן המינימלי של CE שמבטיח שלפחות המוצר בטוח לשימוש.
הגיוני, סוגי תאונות שבהם מתרסקים לתוך משהו לפני שמתנתקים מספיק מהאופנוע לא רלוונטיות לווסט עם נצרה.
עדיין, אם היה ווסט תקני (לצורך העניין - שנותן הגנה בסטנדרט מסוים כשהנצרה משתחררת) כזה ב- 100$, לא הייתי מהסס לקנות.
הבעיה עם ווסט חשמלי הוא שהמידע שנאסף עבור ההפעלה הוא proprietary, זה מידע פרימיום. מה הסיכוי שזה לא יהיה מוצר פרימיום? ראה תשלום חודשי..
זה כמו שיש קסדות עם תקנים ו-4 כוכבי שארפ ב-70$. אולי הם לא חשבו על סיטואציות שאראי חשבו ובדקו, אבל הקסדה עדיין תתן הגנה. לא צריך שכולם יהיו סיניים, רק שיהיה סטנדרט שמאפשר תחרות, שגם סחבק יוכל להרשות.
אני רוכב עם הווסט האלקטרוני של פוריגן. קנינו מספר ווסטים במרוכז בקבוצת הרכיבה הקבועה שלנו. לפני כמה שבועות חבר עשה תאונה ונכנס ברכב מאחור דיי חזק. הווסט עבד כמצופה ולדבריו פשוט הציל אותו. הקסדה שלו נסדקה מהמכה וחוץ מכאבי שרירים יצא ללא פגע. האופנוע עדיין בתיקון.
אני יכול גם להעיד ששירות הלקוחות שלהם מעולה ומהיר.
אני חושב שווסט כזה או דומה לו הוא מוצר חובה.