עמוד 2 מתוך 10 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 146

אשכול: Z1000SX התיור של קוואסקי

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    הוא מרגיש שובב. חי.
    הוויברציות שאתה מדבר עליהן מגיעות סביב ה 7 ונעלמות אחרי ממש לא משהו מפריע.
    התחזוקה ממש פשוטה הכל נגיש לא צריך להוריד כלום.
    לגבי חלקי פלסטיקה שנשברים.ברגים שעפים. 48 אלף קמ. כל הברגים במקום. כל הפלסטיקה שלמה. אז לא ממש יודע על מה אתה מדבר.
    זו מכונה מעולה ולאט לאט אני מתאהב
    זה לא היה אהבה מיידית (היה ועדיין חסר לי קצת כח).
    אבל זה באמת בקטנה. ולרכב על המהירות החוקית בארץ לא צריך יותר מהילוך שני.
    אז אנחנו מתגלגלים לנו בהנאה מרובה כרגע. לומדים אחד את השני. ה z ממש מלמד ועוזר לי לרכב טוב יותר ולבטוח בו יותר ויותר. (אולי נגיע ליום מסלול בקרוב)
    יש לציין שהוא רגוע מאוד (טורינג)כשרוצים ואין בעיה לרכב איתו לעבודה וחזרה(השימוש העיקרי שלי).


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    מתי יוצאים לסיבוב sx

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    הדבקה מהשרשור של לוקי

    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    גם אני חושב שאופנוע צריך להישאר כמעט כמו שהוא במקור. אין מה לגעת במנוע או במפות ההצתה. שינוי בגלגלי שיניים בא על חשבון משהו ובדרך כלל היצרן בחר את מה שמתאים לאופי הכלי, בנוסף זה יכול לשגע את האלקטרוניקה בכלים עם מערכות מתקדמות.

    כשקניתי את ה-z1000sx (אחרי f700gs) חשבתי שיחסי העברה קצרים מידי ושאפשר לשנות, לא נגעתי בגלל האלקטרוניקה, ובראיה לאחור אני שמח שלא החלפתי. אחרי שהתרגלתי לכח של הכלי אני לא מוכן לוותר על טיפה ממנו. הפיק אפ בתאוצה מדהים וגם בטיולים עם ג'קסר 1000 ו-cbr1000 לא הורגשה שום בעיה בקצב התאוצה (יש הבדל במהירות הסופית).

    לדעתי ה-z1sx לא צריך שום שיפור (פרט למראות) בדור הרביעי (או החמישי) טיפלו בכל מה שהיה צריך. מיגון הרוח מושלם; המתלים והברקסים נהדרים כמו שהם; יחסי העברה שמתאימים לכלי כמו כפפה; תנוחת ישיבה חצי זקופה, קרבית ועדיין נוחה מאד; חבילת אלקטרוניקה נהדרת עם מערכת בשישה צירים. אחרי 40,000 ק"מ יש לי רק ביקורת אחת - המראות לא נותנות תמונה טובה.

    וכבונוס יש גם מזוודות צד מקוריות שנשלפות מבלי להשאיר סימן.

    ואם התכנון לא היה מתאים לי, כנראה שגם אז לא הייתי משנה כלום (פרט לאגזוז או מיגון רוח שדורשים החלפה בהרבה כלים) וממשיך לכלי הבא.
    מזוודות צד ניתקות בלי שצריך להוסיף הרכבות מתכת לצדדים זה פגז.

    מה ההבדלים העקרוניים בין דור 1 לדור 4/5, למעט השיפורים באלקטרוניקה?

    יש לי גם קצת את הבעיה עם המראות (גם כן על הפיירינג), רציתי לקנות ברגים ארוכים יותר ולהשתמש בספייסרים מאלומיניום שהגיעו מאלי, אבל בארץ מתקשים עם ברגי אלן אלחלד משום מה, כל פעם מציעים את השחורים.

    יש לך אבל אופציה מוכנה ל-Z -
    https://www.ebay.com/itm/Mirror-Exte...-/382417708410

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    במעבר בין הדגמים, כל החברות מתקנות ומשפרות פגמים ובאגים שלקוחות התלוננו עליהם. אני לא יודע לומר מה השתנה, רק יכול להעיד שאני מאד מרוצה מהתוצאה. גם מהיכולות של הכלי וגם מרמת האמינות שהוא הפגין עד עכשיו.

    למיטב זכרוני בכתבות השקה של 2017 דיברו לחיוב על שיפור של המושב, מיגון הרוח, והאלקטרוניקה. לשלילה ציינו שינוי בבסיס הגלגלים או בזוית ההיגוי (לא זוכר מי מהם) שפגעו בהיגוי ובהתנהגות (אבל שיפרו את היציבות). לא רכבתי על הקודם אבל אני יכול להעיד שההיגוי עם הצמיגים המקוריים היה כבד מאד וכל צמיג שהיה עליו אחר כך גרם לאופנוע להתנהג טוב יותר.
    לדעתי האופנוע הכי מהנה לרכיבה עם האנג'ל GT2 (שיש לו פרופיל עגול מאד בצמיג הקדמי). המישלין רואד 5 גם היה מהנה מבחינת ההיגוי אבל התאוצה והבלימה איתו היו בעייתיות (הגומי קשה מידי ולא התמודד עם הכח של האופנוע).

    הפתרון שהצעת למראות נראה מעניין. אתה מכיר מישהו שהתקין את זה ויכול להעיד על השינוי?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    גומי קשה מדי = הגלגל מחליק במקום להימעך ולתפוס?

    רק עדויות פורומיות (מציינים את המוכר ההונגרי מאיביי) -
    https://www.z1000sx.co.uk/index.php?topic=1743.0

    יש גם של SW מותק, אבל יותר יקר -
    https://twistedthrottle.com/shop/erg...ninja-1000-14/

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    גומי קשה מדי = הגלגל מחליק במקום להימעך ולתפוס?


    ideners-kawasaki-ninja-1000-14/
    כן. גם בתאוצה חזקה וגם בבלימה.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כמו שכבר דיברנו בעבר , יש גירסת GT לרוד 5 ובמוו בחרו דווקא בה לXR900 למרות שמבחינת משקל הוא לא ממש כבד ורוד 5 היה מספק אבל הם כנראה יודעים מה הם עושים

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    אני רק בקשה - אם יוצא לך להוריד את אחד הפיירינגים הצידיים בשביל טיפול, שים תמונה איך הוא נראה בלי

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    לא מפרקים פירינגים בטיפולים. הכל נגיש.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    מחזיק Z1000 כבר 9 שנים, 40,000 ק"מ. אמין מאוד (הוחלפה רק צפצפה) פחות נוח מ SX אבל מתקשה להיפרד ממנו.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    התחדשתי בנינגה 1000sx משנת 2021, שזה בעצם אותו אופנוע רק מהדגם החדש.

    למי ששאל על זוית הצידוד - בכביש פתוח הוא נכנס יפה לסיבובים, אבל פרסה צריך לתכנן כמו נהג משאית.

    אני עדיין לא מוצא את הכיוון האידאלי למראות - מלא שטח מת. נורא קשה בעקיפות, אבל אני עדיין מחפש...
    המראות ממש רחוקות, וקשה לכוונן תוך כדי נסיעה.

    מתקן לטלפון - אני בונה לבד, בחיבור לברגים של טנק הדלק..., לא מצאתי איפה להרכיב את הקודם.

    ואם למישהו יש לינק לרכישה של ג׳ק אמצע - אני אודה לו מאוד!!!

    אגב - קניתי ללא מזוודות צד, ואני מנסה למצוא במחיר שפוי...

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    התחדשתי בנינגה 1000sx משנת 2021, שזה בעצם אותו אופנוע רק מהדגם החדש.

    למי ששאל על זוית הצידוד - בכביש פתוח הוא נכנס יפה לסיבובים, אבל פרסה צריך לתכנן כמו נהג משאית.

    אני עדיין לא מוצא את הכיוון האידאלי למראות - מלא שטח מת. נורא קשה בעקיפות, אבל אני עדיין מחפש...
    המראות ממש רחוקות, וקשה לכוונן תוך כדי נסיעה.

    מתקן לטלפון - אני בונה לבד, בחיבור לברגים של טנק הדלק..., לא מצאתי איפה להרכיב את הקודם.

    ואם למישהו יש לינק לרכישה של ג׳ק אמצע - אני אודה לו מאוד!!!

    אגב - קניתי ללא מזוודות צד, ואני מנסה למצוא במחיר שפוי...
    מברוק.
    במקומך הייתי מחפש מראות אפטר מרקט כדי לא לוותר על מוצר שיספק שדה ראיה טוב מאחורה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    תתחדש.

    מזוודות צד הזמנתי מגרמניה (באמצעות Ebay) הגיעו תוך חודשיים בערך והשחרור מהמכס היה אוטומטי (שילמתי מע"מ בדואר במועד קבלת החבילה).

    לגבי המראות - פשוט אין כיוון נורמלי, הן נמוכות ורחוקות מידי. בצד החיובי הן לא מווברצות בשום מהירות.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    גם אני הסתבכתי עם המראות אבל התרגלתי ועכשיו אני רואה את מה שצריך (לפחות אני חושב כך).
    אל תמהר להחליף או לשנות זה מה שאני אומר.
    מעצבן :
    המראות בולטות החוצה מהחזית. כאילו מישהו סיים את העיצוב של האופנוע ואז אמר פאק שכחנו מראות מה עושים.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    גם אני הסתבכתי עם המראות אבל התרגלתי ועכשיו אני רואה את מה שצריך (לפחות אני חושב כך).
    אל תמהר להחליף או לשנות זה מה שאני אומר.
    ....
    אני אומר- מראות שמספקות שדה ראיה רחב וזמין שמספר לך ללא מאמץ על מה שקורה מאחור הם צורך בטיחותי חיוני.
    אם אין מראות אני לא עולה על שום כלי רכב בכביש ציבורי. די פשוט מבחינתי. משאית בלי ברקסים, ערסים על 200, נהג בטלפון כשאתה ראשון ברמזור, ההוא שנצמד אליך ולא הספיק לבלום...את כל המצבים האלה אפשר לנהל עם מראה ועלולים להסתיים בקצת יותר משפשוף מרפקים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. קוואסאקי: הנינג'ה 1000SX יחליף את ה-Z1000SX הוותיק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-11-2019, 14:14
  2. למכירה kawasaki z1000sx 2015
    על ידי kz1000 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-12-2017, 10:22
  3. מפלצת התיור החדשה של יאמהה
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 08-06-2017, 22:03
  4. קלן: מתיחת פנים ושיפורים לקוואסאקי Z1000SX
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-10-2016, 12:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO