היי חברים
לאחרונה עברתי מ CBR1100 מדהים וסגנון הרכיבה שלי ספורט טורינג. ל Z של קוואסקי
נראה לי שיש עולם שלם שלא מכיר את האופנוע הנ"ל Z1000sx
זהו אופנוע התיור של קוואסקי. מדובר על מנוע 1050 סמ"ק המספק 142 סוסים בסל"ד גבוהה. 1000 סל"ד
יש לו מומנט שופע (כפי שאפשר לצפות מאופנוע ליטר פלוס עם גיר יחסית קצר)
לZ של קוואסקי יש פלסטיקה גדולה יחסית מקידמה שמבודדת את הרוחות (עד 160חצילים אפשר לרכב זקוף מעל לזה צריך קצת להתכופף).
יש מגן רוח שניתן לשנות את הזווית שלו אפילו תוך כדי רכיבה. מאוד יעיל
יש ל Z הנ"ל מקום ל 3 מזוודות מקוריות של קוואסקי (לי אין) במחיר סביר יחסית. והתאמה מושלמת למושב האחורי (לא צריך מתאמים)
יש ל Z מערכת בקרת יציבות לא מהדור החדש עם ה 6 צירים, אלה משהו פשוט יותר אבל עובד נהדר
בקוואסקי לחצו לדעתי על כל הכפתורים הנכונים בעבורי
1. אופנוע גדול מימדים (לא GS ADVANTURE אבל גם לא MSK )
2. ישיבה זקופה עם המון מקום לזוז.נוח
3. מגן רוח טוב ויעיל
4. מקום למורכב נוח מאוד עם כיסא אמיתי
5. מנוע גדול עם ביצועים מצויינים
6. חלקות פעולה בלי וויברציות תפעול קל ונוח.
7. צמיג אחורי 190 (-:
8. בולמים למחיר של הכלי הטובים בקטגוריה (אפשר להתווקח)
9. בלמים נהדרים עם המון רגש.
10. ספורטיבי
11.הוא כמובן ניצח כל השוואתי שזרקו מולו. לפחות שאני ראיתי
לגבי תחזוקה
אני רכשתי את הכלי עם 42 אלף ק"מ
עכשיו יש כבר 48 אלף ק"מ.
מה עשיתי מאז שקיבלתי אותו.
1. צמיג אחורי (נכנס לתוך הצמיג משקולת עופרת של משאית,ופשוט פוצץ את הגלגל) 1100 ש"ח
2. 700 ש"ח טיפול אצל המוסכניק שלי הונדה בנתניה שמן מים מתיחות התאמות פינוקים.מיד כשקניתי.
ושטיפה מקצועית פעם אחת
עכשיו צריך טיפול שוב (כל 6000 ק"מ)
וצריך לחשוב על שרשרת הנעה חדשה וגלגלי שיניים.
דלק
כרגע אני עם הצנרת הפתוחה שככה קניתי את האופנוע.
אני צריך לקחת אותו לאחד הטיונרים על מנת לכייל את הערובת. האמת אני מעדיף לחזור לסעפת המקורית יותר הגיוני.
כרגע הוא עושה 1-15 ליטר לק"מ במשולב אבל תוצאה טובה יותר לדעתי אשיג כשאחליף את הסעפת. יש 19 ליטר דלק
הבעיה היחידה שיש לאופנוע הנ"ל היא אחיו התאום H2 עם הטורבו. ואותו אני רוצה (-:
https://www.youtube.com/watch?v=Wim3uM7zrDg
z1000sx.jpg