ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
מהוידאו זה היה נראה מסובך - נורית קטנה שנדלקת כאשר בטוח להשתמש בקוויקשיפטר. בנוסף בספר רכב באנגלית רשום שהעברה למעלה ניתן לבצע עם גז פתוח אבל שלצורך הורדת הילוך צריך לסגור את הגז. בתיאוריה זה נשמע לי יותר מידי התעסקות תוך כדי רכיבה. אני מניח שבפועל זה סוג של מהלכים אוטומטים שאנחנו עושים. אם האופנוע יגיע עם אז נראה איך זה ואם לא אז לא נורא. אני לא זוכר אם זה קיים בסטנדרט.
הQS קיים בGT, בישן רק העלאה ובחדש גם וגם.
הקטע של ימאהה זה שהם דורשים העברה מעל 4000 סל״ד במוו אין הגבלה כזאת אבל אני משתמש בQS רק בעקיפות או במוד ספורטיבי ככה שזה ברור לי שאני עובר את ה4000 סל״ד בקלות ואני לא מסתכל על לוח השעונים, במקרה ולא עברתי 4000 סל״ד המערכת לא תתן לי להעלות הילוך בלי קלאץ, עד היום לא קרה לי חוץ מרכיבת המבחן שלא הכרתי את הכלי.

היום להעביר הילוך עם קלאץ בעקיפה נראה לי פרימיטיבי ואיטי מידי.