ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
אין לי ספק שאם היו רוצים גם באופנוע הטמפרטורה של הנוזל הייתה יציבה יותר, השאלה היא למה הם לא רוצים.
זה לא שאלה של חיישן אלה המערכת כולה.

לגבי מד טמפרטורה ברכב לי זה נראה יותר כמו משהוא שאנשים רגילים לראות אז היצרנים ממשיכים עם זה, אצלי ברכב חום המנוע הוא באחד המסכים ואפשר לבחור בין תצוגה של החום לתצוגה של צריכת דלק ועוד איזה משהוא.
להערכתי (מדובר בהערכה בלבד) בגלל שמנועי רכב מגיעים לקו האדום בערך כחצי ממנוע אופנוע וברכב המקרן (רדיאטור) גדול הרבה יותר,
יש יכולת להעביר הרבה יותר נזול קירור במעברים ולכן הרבה יותר קל לשמור על טמפ' עבודה קבועה, באופנוע המעבר בין מהירויות סיבוב המנוע
הרבה יותר קיצוניות ונפלט הרבה יותר חום במהלך העבודה ולכן חייבת להיות תנודה קיצונית יותר בהפרשי הטמפ'.