ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
ימאהה בכלל היו על הפנים בריקול השערוריתי ההוא אבל במוו החליפו את כל האופנוע כשגילו כשל במנוע.

דוקאטי לא היו מחליפים מנוע אם הכשל לא היה בעל סיכון בטיחותי שעלול לגרום לתאונה או כשל רציני במנוע לכן הייתי מצפה להחלפת האופנוע ולא לקבל אופנוע שרק קניתי מפורק ומורכב שוב
במה ימאהה היו על הפנים בטיפול בריקול ומדוע הריקול ההוא היה "שערוריתי"? באיזה ריקול ב.מ.וו החליפו את כל האופנוע? אתה מדבר על מה שקורה בגרמניה או בכל העולם?

ובלי קשר, מה הבעיה בקבלת מנוע חדש מהמפעל והרכבה שלו ע"י אנשים שמוסמכים לכך? במיוחד אם יש לכך גיבוי מהיצרן? (אני מודע לכך שישנם מכונאים
עם ידיים שמאליות בכל העולם, או כאלו שיודעים הכל ולא צריכים להסתכל בספר מכונאי/הוראות הריקול - עדיין לא מבין למה מגיע אופנוע חדש).