שלום בן
ראשית ממליץ לקרוא את תנאי ההרשמה לפורום
השרשור הועבר לפורום המתאים.
בגדול המשקל של האופנוע אינו מהווה דרגה ברשיון אלא ההספק.
במדינת ישראל אימצו את שיטת הרישוי שנהוגה פחות או יותר באירופה ולפיה וצאת הרשיון מתחלקת ל2 שלבים רשיון A1 ולאחריו A שהוא למעשה רשיון לרכב על כל אופנוע בכל הספק שהוא (יש גם A2 שלהבני לא רלוונטי עבורך).
ממה שאני מבין אין לך כל רשיון כך שעליך להוציא דרגת A1 שהוא מתאים להספק של עד 35 קילווואט שהם כ47 כוח סוס.
ראיתי למכירה ביד 2 הארלי מזן כזה או אחר שהצהירו שהוא A1 חשוב לוודא שאכן A1.
בהצלחה
נכתב במקור על ידי Dresdner
אני בדרך מאלו שחושבים שכל העניין של לקפוץ ב200-300 סמ״ק כל פעם זה בולשיט אבל שמגעים ממש מדף חלק אני הייתי מציא לו הונדה רבל כאופנוע ראשון ומשם להארלי הנכסף.
תודה רבה על תגובתכם, ומחילה אם עברתי על חוק
אז לפי מה שאני מבין אצטרך קודם להוציא רישיון a1 ורק לאחר מכן אוכל להוציא רישיון a? והאם צריך להיות הפרש זמן מסויים בין השניים?
תודה רבה על תגובתכם, ומחילה אם עברתי על חוק
אז לפי מה שאני מבין אצטרך קודם להוציא רישיון a1 ורק לאחר מכן אוכל להוציא רישיון a? והאם צריך להיות הפרש זמן מסויים בין השניים?