אני התחלתי מהארלי. המשכתי עם הארלי (שדרוג) ואני אוהב אותו.
ברמה הפרקטית כמו שאמרו אתה צריך A1. הסוכנות מציעה כמעט את כל האופנועים מוגבלים (חוץ מה-evo 883, לדעתי זה לא רעיון טוב). כרגע אי אפשר לפתוח (חוקית, ע"י הסוכנות) אופנוע שיצא A1 ברישיון ל-A אם וכאשר תגדיל.
לטוב ולרע הונדה רבל זה לא הארלי. בעיקרון הם לקחו פלטפורמה די מודרנית ונתנו לה מראה ותנוחה של קרוזר - זה כנראה אופנוע שיהיה לך הרבה הרבה יותר קל (וזול) איתו. מצד שני, זה לא הטרקטור הכבד (פיסית, מה שזכור לי יש הבדל של יותר מ-100 ק"ג בין ה-evo להונדה), מקורר האוויר, שהכל בו כמעט זהה למה שהיה לפני 30 שנה ורועד בעמידה ברמזור, שובר לך את הגב ובקושי עוצר - ועל כל זה אתה משלם פרמיה רצינית.
אתה צריך לשאול את עצמך למה הארלי... אם זה רק המראה אז תחליט ויזואלית אם הרבל דומה מספיק. אם כבר, אני לא יודע אם יש yamaha בולט מוגבל בארץ - לדעתי זה חיקוי הרבה יותר קרוב למקור.
נ"ב - צריך להוסיף את אינדיאן (סקאוט/בובר מוגבל). שוב, זה לא ממש זה (המנוע יותר מודרני), ולדעתי איכות הבניה נמוכה באופן מורגש.


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה