כמי שזה היה האופנוע הראשון שלו אני חולק עלייך. אם המטרה הסופית זה להוציא A ולעבור להארלי יותר רציני זה המעבר הכי טבעי, ומכאן גם הפופלוריות של הדגם.
לדעתי זה אחלה אופנוע למתחיל (שנעול על הארלי) - עקומת הלמידה נוחה, אינסוף חלקים ותוספות (אינספור סירטונים ביוטיוב), הוא פשוט יחסית ואפשר לעשות דברים לבד (להחליף כיסא, מצבר, שמן וכו/...) ולפחות בשלי היו אפס תקלות. לבחור צעיר בן 25 בעל מימדים ממוצעים לא אמורה להיות שום בעיה. אם הסופרסטר כבד, מה יהיה עם האופנועים הבאמת כבדים?
אם המעבר המוצע הוא יפני מצועצע -> ספורסטר -> סופטייל/דיינה אני הייתי קופץ ישר לספורסטר. כל מתחיל יהיה מאוהב בו ולא ידע מה המגבלות שלו עד שיעבור לאופנוע יותר רציני.
החסרונות זה המחיר הגבוה (אבל ממש גבוה יחסית למה שמקבלים, לפחות הוא בנוי כמו שצריך), ולפחות אני רציתי משהו יותר רציני די מהר. לכן, לדעתי הוא ממש לא מתאים כאופנוע שני/שלישי כי בסופו של דבר הוא די עגלה (כשהתחלתי הרגיש לי כמו טיל בליסטי - שוב עקומת למידה נוחה). היתרון של זה הוא שתמצא די הרבה כלים עם תוספות ביד2 של חברה שרוצים להתקדם/עזבו - וזה מקהה קצת את בעיית המחיר.
כאמור הארלי זה חיה שונה - החל מהוינקרים, היותר כוח שנדרש להפעיל על הידיות, הנקישות של תיבת ההילוכים, הכלים ביחידות אינצ'ים וכיו"ב... אם רוצים הארלי, עדיף להתחיל מהמקור.
בהערת אגב, לא הייתי נוגע בסטריט - סתם יציאה לא מוצלחת שנדמה לי שבוטלה השנה.
מציע לבחור לקפוץ לסוכנות של הארלי/אחרים ולהתרשם מהכלי (בזמנו, נציגי המכירות היו נחמדים אלי ואף הזמינו אותי לשבת על הכלי). אם לא נבהל להוציא A1. אח"כ לעשות סיבוב סוכניות רלוונטיות (לא משנה אם קונה חדש/יד2) ולעשות סיבוב אפילו של 10 דקות מסביב לסוכנות. לקחת את הכלי שהוא הכי אהב (גם אם הוא עדיין לא מבין כלום) והתקציב מאפשר (בין אם חדש/יד2). בסופו של דבר, כל כלי תקין מהשנים האחרונות מאלה שהוזכרו יהיה אחלה אופנוע ראשון. אח"כ הוא כבר יבין לבד איך להתקדם.



ציטוט ההודעה בתגובה