ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
בדיוק.

ולזה צריך להוסיף את העובדים שבהדרגה חוזרים לעבוד במשרדים במקום בבית בתקופת הקורונה, והמסקנה היא שבתקופה הקרובה העומסים בכבישי ישראל צפויים לשבור שיאים חדשים.

גם אנחנו, רוכבי הדו-גלגלי, צריכים להיזהר על הכבישים שבעתיים, כי הכאוס התחבורתי ישפיע גם על הבטיחות שלנו.
כן, רק שבשנה האחרונה "לקחו" לרוכבים את השוליים בכמה כבישים ראשיים (איילון,5,4) לטובת נת"צ שאיננו מורשים לרכב בו כרגע.
הנסיעה מאיזור השרון או השומרון לאיזור ת"א הפכה להיות סיוט גם ע"ג דו"ג. במקום רכיבה בביטחון סביר המהירות של 60-70 קמ"ש על השול, כרגע הרוכבים בכבישים הנ"ל נאלצים לרכב בהילוך ראשון-שני על 10-20 בין טורי המכוניות. הרכיבה הפכה להיות איטית, מעייפת ומסוכנת פי כמה - לרמה שאני אישית כבר מתקשה לראות באופנוע פתרון ראוי.

כל העשור האחרון רכבתי מהבית לעבודה בת"א/חולון/הרצליה, למרחק של 40-55 ק"מ לכיוון, והייתי בסדר עם זה. מבחינתי האופנוע אפשר להגיע בזמן סביר תוך שמירה על רמת סיכון סבירה. במצב הכבישים הנוכחי - אני אישית לא רואה תחליף לעבודה מהבית. מה שאומר שהדוקאטי ימשיך לעמוד ללא ביטוח, כך שבעצם - אפשר להגיד שסיימתי את הקריירה כרוכב כביש...