עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: בדיקת סיווג מהירות צמיגים בטסט

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38

    בדיקת סיווג מהירות צמיגים בטסט

    בקרוב אצטרך להחליף צמיגים קדמיים (כן, צמיגים רוכב על נייקן, יש שניים מקדימה)
    מבחר הצמידים המתאימים במידה וסיווג המהירות והעומס 56V הוא דל (למעשה בין 1 ל 0 תלוי בזמינות הצמיג המקורי היקר להחריד)
    אבל בסיווג מהירות נמוך יותר 56 H יש מבחר עצום של כל קטנועי הביצועים השונים.

    לא מודאג מבחינה בטיחותית כי מתאים מבחינת עומס, וסיווג מהירות של 208 קמ"ש הרבה יותר ממה שאני צריך.
    למרות שרוכב שנים רבות, לא זוכר בדיקה מעבר לשטחית של מידות הצמיגים.
    השאלה היא האם למישהו בדקו פעם בטסט סיווג מהירות או עשו מזה עניין או איך אפשר לאשר את הנושא בהתחשב בזמינות הצמיגים המקוריים.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Wile E. Coyote צפיה בהודעה
    בקרוב אצטרך להחליף צמיגים קדמיים (כן, צמיגים רוכב על נייקן, יש שניים מקדימה)
    מבחר הצמידים המתאימים במידה וסיווג המהירות והעומס 56V הוא דל (למעשה בין 1 ל 0 תלוי בזמינות הצמיג המקורי היקר להחריד)
    אבל בסיווג מהירות נמוך יותר 56 H יש מבחר עצום של כל קטנועי הביצועים השונים.

    לא מודאג מבחינה בטיחותית כי מתאים מבחינת עומס, וסיווג מהירות של 208 קמ"ש הרבה יותר ממה שאני צריך.
    למרות שרוכב שנים רבות, לא זוכר בדיקה מעבר לשטחית של מידות הצמיגים.
    השאלה היא האם למישהו בדקו פעם בטסט סיווג מהירות או עשו מזה עניין או איך אפשר לאשר את הנושא בהתחשב בזמינות הצמיגים המקוריים.
    לייצרן לא משעמעמם ואז הוא מחליט "יאללה בוא נציק ללקוח ונקבע מקדם בטיחות גבוה על מנת לטרטר אותו."
    היצרן עושה דברים מסיבה שלא תמיד ברורה מידית לבעל הכלי, אבל זה לא אומר שהן לא קיימות.

    במיוחד בתנאי הרכיבה בארץ של כבישים לוהטים יובש ותנאי קיצון יש חשיבות להגדרת היצרן.

    וכן אתה צריך להיות מודאג מאוד מבחינה בטיחותית כי במקרה של תאונה חברת הביטוח שלך תיעלם
    מהר יותר מהבטחות של פוליטיקאי ערב בחירות.

    המילימטר גומי בין הכביש לכלי שלך זה מה שקובע את האחיזה או חוסר האחיזה שלך בחיים.

    אל תוותר על מילימטר מהוראות הבטיחות של היצרן. כן יש מחיר יקר להיות בעל אופנוע בישראל.

    תנסה להשיג צמיגים בח"ל ולהביא לארץ במזוודה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מה המחיר של זוג???

    אני מניח שרק מטרו מביאים אותם

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    באופנוע אני לא יודע להגיד (תמיד מסתכלים על המידה, תמיד הייתי עם דירוג מתאים, אז לך תדע אם הוא מביט גם על הסיווג),
    באוטו- יש הרבה בוחנים שמסתכלים. מכיר מספר מקרים שאמנם מושכים אש (צמיגי שטח) אבל שהיו הכשלות.
    מסכים למה שכתב שושני. לא הייתי משחק עם זה מהבחינה הבטיחותית. והזהירו אותך מראש.
    חושב שאם התמחור שערורייתי, שווה להכנס לייבוא אישי, עם כל הקשיים המוכרים.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    לייצרן לא משעמעמם ואז הוא מחליט "יאללה בוא נציק ללקוח ונקבע מקדם בטיחות גבוה על מנת לטרטר אותו."
    היצרן עושה דברים מסיבה שלא תמיד ברורה מידית לבעל הכלי, אבל זה לא אומר שהן לא קיימות.

    במיוחד בתנאי הרכיבה בארץ של כבישים לוהטים יובש ותנאי קיצון יש חשיבות להגדרת היצרן.

    וכן אתה צריך להיות מודאג מאוד מבחינה בטיחותית כי במקרה של תאונה חברת הביטוח שלך תיעלם
    מהר יותר מהבטחות של פוליטיקאי ערב בחירות.

    המילימטר גומי בין הכביש לכלי שלך זה מה שקובע את האחיזה או חוסר האחיזה שלך בחיים.

    אל תוותר על מילימטר מהוראות הבטיחות של היצרן. כן יש מחיר יקר להיות בעל אופנוע בישראל.

    תנסה להשיג צמיגים בח"ל ולהביא לארץ במזוודה.
    סיווג מהירות הוא סיווג מהירות, בגרמניה לא כל צמיגי החורף למכוניות מגיעים עם סיווג מהירות גבוה לכן שמים לך סיווג נמוך יותר ומדבקה על לוח השעונים שמזכירה לך לא לעבור 180 קמ״ש.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    כשעשיתי טסטים לא בדקו צמיגים (במצב טוב) מעבר לסקירה כללית ולא חיפשו סיווג מהירות. אני די בטוח שבכל מכון טסטים מתנהגים אחרת.
    לגבי חברות הביטוח- לא יודע אם סיווג מהירות ישנה משהו במקרה של משהו אבל גם לא הייתי בודק.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    כשעשיתי טסטים לא בדקו צמיגים (במצב טוב) מעבר לסקירה כללית ולא חיפשו סיווג מהירות. אני די בטוח שבכל מכון טסטים מתנהגים אחרת.
    לגבי חברות הביטוח- לא יודע אם סיווג מהירות ישנה משהו במקרה של משהו אבל גם לא הייתי בודק.
    צודק וזה הדבר הבעייתי היחיד כאן.

    אגב במוו C650 GT שוקל כמו הניקן והוא עם גלגלי 15 אינץ, הניקן לפי ימאהה הוא בחלוקת משקל 50/50 ועל זה תחלק ב2 (2 גלגלים קידמיים) ככה שספק עם הניקן דוחף את הצמיגים לאיזור ״האדום״
    בסופו של יום מה שכתוב על הצמיג זה הספציפקציה, כתוב בסיווג מהירות עד 210 קמ״ש אתה תיהיה בסדר עד 210 קמ״ש, כתוב אינדקס עומס 56 עד 224 ק״ג אתה תיהיה בסדר כל עוד לא תעבור את המשקל הזה פר צמיג וכמובן המידות צריכות להיות תואמות לג׳אנט.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    סיווג מהירות הוא סיווג מהירות, בגרמניה לא כל צמיגי החורף למכוניות מגיעים עם סיווג מהירות גבוה לכן שמים לך סיווג נמוך יותר ומדבקה על לוח השעונים שמזכירה לך לא לעבור 180 קמ״ש.
    סיווג המהירות מצביע על איכות הצמיג ביחס של משקל ומהירות, צמיג שאמור להחזיק מהירות גבוהה עמיד יותר בפני התפוררות והתפרקות מצמיג אחר שאינו נדרש למיהירות זהה התחשיב בין ביצועי הכלי משקל ומהירות מביא היצרן בחשבון את המשקל של כל פרמטר ולכן נקבע התו תקן לכלי כולל מקדם ביטחון. לא היית רוכב על האופנוע שלך עם צמיג שיועד במקור לקטנוע למיהריות עיר, כמו שמיותר להרכיב צמיג GP לאופנוע סידרתי, צמיגים שלמהארלי שהורכבו על וי מקס התפוצצו במהירות גבוהה כיוון שלא נועדו לזה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    בדיקת סיווג מהירות צמיגים בטסט

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    סיווג המהירות מצביע על איכות הצמיג ביחס של משקל ומהירות ה.
    ממש לא.
    אין קשר בין איכות הצמיג לסיווג המהירות או לאינדקס העומס.
    כמו שכבר כתבתי נסעתי בהרבה רכבים שמגיעים ל250 קמ״ש עם צמיגים שמיועדים ל180 קמ״ש וזה חוקי לגמרי רק שעל הנהג האחריות לא לעבור את ה180 קמ״ש.
    הצמיגים שהוא מחפש הם בעלי אותה מידה ואותו אינדקס עומס רק שסיווג המהירות שונה.
    פרופיל הצמיגים גם זהה לחלוטין.

    ועל כל זה תוסיף את חלוקת העומס ל3 גלגלים ולא 2

    אגב הבמוו C650 מגיע הרבה יותר ממהירויות עיר והוא ממש לא קטנוע עירוני והוא בעל צמיגי 15 אינץ עם סיווג H

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    קטנועי המקסי סקוטר הם אופנועים לכל דבר, כבדים ומהירים, מכוון שהניקן הוא האופנוע היחיד שמשתמש ב15 אינץ כל הצמיגים נקראים סקוטר xxx וזה לא עומד להשתנות בקרוב כי אין עוד אופנועים כאלו ברגע שיהיו עוד אתה תראה איך המילה סקוטר תרד מהצמיג אבל הספציפיקציות ישארו אותו הדבר

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ...כמו שכבר כתבתי נסעתי בהרבה רכבים שמגיעים ל250 קמ״ש עם צמיגים שמיועדים ל180 קמ״ש וזה חוקי לגמרי רק שעל הנהג האחריות לא לעבור את ה180 קמ״ש.
    H
    מה אתה אומר?
    בהוראת רישום של רכבים שנמכרים בישראל יש רישום מידות הצמיג.
    משנה מסוימת גם קוד העומס והמהירות מופיע ברשיון (נדמה לי 2008, אל תתפוס אותי במילה).
    כל מה שלא מופיע בהוראת הרישום והרשיון הוא לא חוקי.
    מה שאומר שגם אם שילמת כסף למעכאר שיכניס לך לרשיון, לא יעמוד במבחן התוצאה אם תיעצר לביקורת משרד התחבורה, או בוחן שמבין בטסט. הסיכוי שזה יקרה הוא אפסי. אבל...
    במקרה של תאונה, חברת הביטוח תבדוק את זה יופי יופי כדי לנסות להתחמק. אם הם יצליחו או לא זה כבר סיפור של בית משפט (מניח שאם מי מהצדדים יוכיח שלצמיג כן/לא היה קשר לתאונה זה מה שיקבע), אבל חוקי זה בטח לא, ובשביל מה להכניס את הראש למיטה חולה?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    מה אתה אומר?
    בהוראת רישום של רכבים שנמכרים בישראל יש רישום מידות הצמיג.
    משנה מסוימת גם קוד העומס והמהירות מופיע ברשיון (נדמה לי 2008, אל תתפוס אותי במילה).
    כל מה שלא מופיע בהוראת הרישום והרשיון הוא לא חוקי.
    מה שאומר שגם אם שילמת כסף למעכאר שיכניס לך לרשיון, לא יעמוד במבחן התוצאה אם תיעצר לביקורת משרד התחבורה, או בוחן שמבין בטסט. הסיכוי שזה יקרה הוא אפסי. אבל...
    במקרה של תאונה, חברת הביטוח תבדוק את זה יופי יופי כדי לנסות להתחמק. אם הם יצליחו או לא זה כבר סיפור של בית משפט (מניח שאם מי מהצדדים יוכיח שלצמיג כן/לא היה קשר לתאונה זה מה שיקבע), אבל חוקי זה בטח לא, ובשביל מה להכניס את הראש למיטה חולה?
    הכפר הקטן של ישראל לא ממש מוביל בתחום התקנים, באירופה יבשת התקנים שאתה מחליף לצמיגי חורף אתה יכול לשים סיווג מהירות נמוך יותר וכל עוד אתה לא עובר את המהירות הצמיג בטוח לשימוש.

    הבאתי את הנ״ל רק כדי להדגים שצמיג עם סיווג מהירות נמוך יותר לא אומר שהוא ״חלש״ יותר או יתפוצץ ויקרע לגזרים.

    הבעיה החוקית מובנת לחלוטין

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    באמת סליחה שאנחנו מתייחסים למה שקורה בארץ, בפורום אופנועים ישראלי, בעברית, שבו אתה מחלק עצות חינם אין כסף שיובילו אנשים להורדה מהכביש.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    פעם הבאה כשיתפוס אותי שוטר אני אנסה את התירוץ הזה של "בגרמניה המתקדמת והנאורה מותר, וגם אין הגבלת מהירות בחלק מהמקומות"...

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    פעם הבאה כשיתפוס אותי שוטר אני אנסה את התירוץ הזה של "בגרמניה המתקדמת והנאורה מותר, וגם אין הגבלת מהירות בחלק מהמקומות"...
    פורום בעברית אבל אתה לא ממש מבין את הנקרא, כתבתי במפורש שזה היה רק לעניין העקרוני שצמיגי מקסי סקוטר יכולים להיות על הניקן ועוד הוספתי שהעניין החוקי מובן.

    גם בגרמניה לא חוקי לשים לניקן כל צמיג אחר חוץ מהצמיג שאיתו הוא נימכר מהסיבה שכל יצרן חייב לבדוק את הצמיג על האופנוע הספציפי ולשחרר אישור חתום שזה מותר, מכוון שכמעט לא מכרו ניקן בגרמניה אף יצרן לא מצא לנכון להשקיע כסף וזמן בבדיקות.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 55
    הודעה אחרונה: 07-04-2021, 16:22
  2. משהו שקרה לי בטסט
    על ידי ידיד נפש בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-07-2018, 00:53
  3. סיווג ארגזים וסבלים ביבוא לארץ
    על ידי RRonen בפורום פורום ציוד
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 17:47
  4. בדיקת ק'מ בטסט
    על ידי exc בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-01-2017, 15:27
  5. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-12-2016, 21:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO